oke einde discussie, dit vind ik 0 argumenten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindt
ow, en ik maak er helemaal geen rel van. Als je dit al een rel noemt heb je nog net één bal minder dan Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindt
Ze vroeg het toch aan Bart? Die komt toch met de opdracht? Wat meer aan autoriteit heb je dan nog nodigquote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,
alleen vind dat bij twijfel ze dat best had kunnen nachecken, zij luisterde naar Jeroen en Eline ipv verhaal te gaan halen. Wij vinden het dan ver gaan om in te grijpen door ze erop te wijzen. Misschien had dat gemoeten, misschien niet. Voor beide kanten is wat te zeggen
jij noemt kritiek altijd onterecht.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke einde discussie, dit vind ik 0 argumenten.
Probeer redelijk op dingen in te gaan (ook de kritiek die geuit wordt) en zelfs op onterechte kritiek,
adios!
zit je momenteel in de bunker?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,
alleen vind dat bij twijfel ze dat best had kunnen nachecken, zij luisterde naar Jeroen en Eline ipv verhaal te gaan halen. Wij vinden het dan ver gaan om in te grijpen door ze erop te wijzen. Misschien had dat gemoeten, misschien niet. Voor beide kanten is wat te zeggen
Liever een poll, mogen ze weer naar binnen, ja of nee.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ga toch even wat extra zout op de wond leggen. Komt er dan ook een poll over het jasje van Jeroen?
Gelijke monnikken gelijke kappen.
Marielin had 3 uur liggen rillen op de grond met druppels ijswater op haar voorhoofd. Ze kreeg een kopje thee en mocht een PB vragen. Peuken. Die bleken op ineens, na 40 min kreeg ze aklsnog een pakje, tien minuten later kwam Bart al.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
Ben eens met Huub, bellen kan altijd, heel eenvoudig!
Oww alleen Danny voert hier de discussie. Het is weer duidelijk hoe de verhoudingen hier liggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Probeer redelijk op dingen in te gaan (ook de kritiek die geuit wordt) en zelfs op onterechte kritiek,
adios!
Ze had ze gewoon in haar zak moeten steken. Dat zou niet de eerste keer zijn geweest. In het echte leven moet je ook niet om alles vragen, soms moet je gewoon doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze vroeg het toch aan Bart? Die komt toch met de opdracht? Wat meer aan autoriteit heb je dan nog nodig
Voor het plaatje.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden.![]()
Marielin&Roken?
Ja, rookgerei voor haar 6 Votes
Nee, pech gehad 13 Votes
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef R0T29 het volgende:
Sigaretten zijn voor rokers gewoon een primaire levensbehoefte.
Mooi dat je nu niet weg gaat hoor! Potdorrie, vind het veel te leuk dat je mee post!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
adios!
Er zijn meer kijkers hier dan Danny die met argumenten komen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Looooooooooooooop maar weer weeeeeeeeeeeggggggggggggquote:Op zondag 17 mei 2009 12:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi dat je nu niet weg gaat hoor! Potdorrie, vind het veel te leuk dat je mee post!
Met als risico een sanctie voor haar of de hele groep? Is dat ook niet waarom Jeroen en Eline nee zeiden?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had ze gewoon in haar zak moeten steken. Dat zou niet de eerste keer zijn geweest. In het echte leven moet je ook niet om alles vragen, soms moet je gewoon doen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Looooooooooooooop maar weer weeeeeeeeeeegggggggggggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |