abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:21:14 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113403
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze vroeg het waar Bart bij was, niet een keer maar wel 10 keer. Verder moesten ze opschieten en was er ineens hektiek waar ze dachten in de stapelbedden te mogen kruipen. Als ze die peuken mocht hebben, zeker na 3 uur watermartelen, dan moet je die dingen gewoon alsnog geven.
helemaal mee eens. kinderachtig gedoe om na zo'n prestatie die peuken en dat colbert te ontzeggen. Zeker nadat blijkbaar haar sigaretten ook nog eens verdwenen blijken te zijn uit haar koffer?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69113409
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

nou ...ik vond Bart heus wel heel erg intimiderend hoor.....ik denk dat ze zo onder de ondruk waren dat ze het geeneens durfde te vragen....via de telefoon....dan had ze de hond aan dr broek gehad....had Bart haar aan de muur geketent en met zweepslagen behandeld .......
  zondag 17 mei 2009 @ 12:21:34 #128
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69113420
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef blomst het volgende:
Wie van de dames snurkt daar zo , Marielin??
De voltallige crew upstairs,
  zondag 17 mei 2009 @ 12:21:57 #129
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69113427
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
Telefoneren was toch ontmoedigd?
Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef hondjes het volgende:
Weet nog wel dat er toen tijdens DGK een hele topic aan was gewijdt waarop een zei,,,ben zwanger...

ook Huubs zijn schuld....

Een ander had eten laten aanbranden...was ook Huubs zijn schuld..

de leukstye topic tijden DGK, heb uren in een deuk gelegen.
Ja, dat was ook Huub zijn schuld die deuk!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:22:24 #131
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69113446
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef akveor het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullen
dat laatste
pi_69113447
quote:

[..]

Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullen
Had jij het bijv. eerlijk gevonden in DGK dat je week in week uit gepakt zou worden op je roken?
Thats all in the game...of zo iets
pi_69113458
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen brede schouder man
Ik vind je een toffe gast hoor, maar imo zit je daar echt op de verkeerde plek, en ik vraag me serieus af of het verstandig is dat jij hier reageert. Je was de directe aanleiding voor de vorige enorme rel, omdat je gewoonweg weigerde toe te geven dat je een fout had gemaakt, en dat laatste doe je nu weer. WIJ hebben het mis, jij niet. Wil je het filmpje terugzien waarin ze het tig keer roept en waar vervolgens wordt gezegd dat iedereen stil moet zijn en op moet schieten?
ik was de directe aanleiding VOOR JOU om een rel te schoppen.

Je dicht mij hier veel te veel macht toe,

Dementor, Bart en ik posten hier gewoon wat er speelt. Zo ook nu omtrent de beslissing om Marielin geen sigaretten te geven.

Wij vinden dat ze die vergeten is, jullie zeggen er was twijfel, ik reageer daarop met had ze moeten bellen. Voor ons was daar helemaal geen onduidelijkheid over, en Marielin vond ook dat ze zelf vergeten was.
Tuurlijk werd er gezegd dat ze moesten opschieten, fase 3 is geen vakantiekamp. Bij twijfel over iets kan er echter altijd gebeld worden en dat wordt nooit gesanctioneerd, bij overbodig gebruikt hoogstens gezegd, geen tijd of nu niet.

Zo is voor ons de stand van zaken. Nadat ik de COS lezen hebben we een poll erop geplaatst of ze toch roken moest krijgen, en die loopt nog.

Jij gaat er vervolgens een zo groot mogelijke rel van maken. Dat moet je zelf weten, maar vind dat je eenzijdig uit bent op een conflict.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 12:23:24 #134
18653 crew  D.
pi_69113473
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?
  • Ja, klaar als een klontje
  • Nee, totaal onduidelijk
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Ik mis de optie: Volgens mij was het duidelijk dat het niet mocht

Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:23:29 #135
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69113474
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef Danny het volgende:

[..]

helemaal mee eens. kinderachtig gedoe om na zo'n prestatie die peuken en dat colbert te ontzeggen. Zeker nadat blijkbaar haar sigaretten ook nog eens verdwenen blijken te zijn uit haar koffer?
    overigens had die fles wijn ook wel gemogen. het is niet zo dat ze 2 minuten aan een buis hebben gehangen ofzo
    pi_69113477
    quote:

[..]
    Had jij het bijv. eerlijk gevonden in DGK dat je week in week uit gepakt zou worden op je roken?
    Hij heeft aardig wat zitten mopperen op z'n drankverbod
      zondag 17 mei 2009 @ 12:23:50 #137
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_69113481
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef snetje het volgende:
    wat een gezeik weer over sigaretten .... en dan ben ik nog niet eens begonnen

Het gaat om het principe. Al was het een fles shampoo.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_69113493
    Als Marielin wint is het Huub zijn schuld, want die heeft het banksaldo van Danny geplunderd.
      † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 12:24:12 #139
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69113497
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef snetje het volgende:
    kan iemand van boven even het pakje sigaretten onder het luik doorschuiven .... is iedereen weer tevree
    Gaat 'm niet worden.

Marielin&Roken?
    Ja, rookgerei voor haar 6 Votes
    Nee, pech gehad 13 Votes
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_69113503
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef Danny het volgende:

[..]

dat laatste
    nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,

alleen vind dat bij twijfel ze dat best had kunnen nachecken, zij luisterde naar Jeroen en Eline ipv verhaal te gaan halen. Wij vinden het dan ver gaan om in te grijpen door ze erop te wijzen. Misschien had dat gemoeten, misschien niet. Voor beide kanten is wat te zeggen
      zondag 17 mei 2009 @ 12:24:37 #141
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69113511
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Leuk gehoor he, hoop niet dat ooit iemand een opname van mijn geknor maakt
    ze kunnen straks niet zeggen dat ze niet geslapen hebben .... tis duidelijk te horen nu
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
      zondag 17 mei 2009 @ 12:24:37 #142
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_69113512
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Danny het volgende:

[..]

overigens had die fles wijn ook wel gemogen. het is niet zo dat ze 2 minuten aan een buis hebben gehangen ofzo
    Zeker omdat Jeroen geen PB heeft en hij eerder ook al een fles als PB mocht aanvragen en kreeg!
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_69113517
    Ben eens met Huub, bellen kan altijd, heel eenvoudig!
      Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:24:52 #144
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69113520
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Dementor, Bart en ik posten hier gewoon wat er speelt. Zo ook nu omtrent de beslissing om Marielin geen sigaretten te geven.

Wij vinden dat ze die vergeten is, jullie zeggen er was twijfel, ik reageer daarop met had ze moeten bellen. Voor ons was daar helemaal geen onduidelijkheid over, en Marielin vond ook dat ze zelf vergeten was.
    Tuurlijk werd er gezegd dat ze moesten opschieten, fase 3 is geen vakantiekamp. Bij twijfel over iets kan er echter altijd gebeld worden en dat wordt nooit gesanctioneerd, bij overbodig gebruikt hoogstens gezegd, geen tijd of nu niet.

Zo is voor ons de stand van zaken. Nadat ik de COS lezen hebben we een poll erop geplaatst of ze toch roken moest krijgen, en die loopt nog.

Jij gaat er vervolgens een zo groot mogelijke rel van maken. Dat moet je zelf weten, maar vind dat je eenzijdig uit bent op een conflict.
    i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindt
      Admin zondag 17 mei 2009 @ 12:25:21 #145
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69113532
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,

alleen vind dat bij twijfel ze dat best had kunnen nachecken, zij luisterde naar Jeroen en Eline ipv verhaal te gaan halen. Wij vinden het dan ver gaan om in te grijpen door ze erop te wijzen. Misschien had dat gemoeten, misschien niet. Voor beide kanten is wat te zeggen
    ja, maar === nee, want
    pi_69113536
    Gaat er vandaag nog iets gebeuren, buiten het opwarmen van wat eten of drinken?
    Goedemorgen :W
    pi_69113537
    quote:

[..]

ik ben benieuwd wie van jullie 2 de wijste gaat zijn en niet meer op de ander ingaat.....aan de andere kant....tis wel lekker wakker worden zo
    pi_69113553
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef snetje het volgende:

[..]

ze kunnen straks niet zeggen dat ze niet geslapen hebben .... tis duidelijk te horen nu
    Blijft de vraag wie er nu zo aan het knorren is, Eline of Marieline
    pi_69113554
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef spapaars het volgende:

[..]

De voltallige crew upstairs,

is huub zijn schuld
    pi_69113561
    quote:

[..]

Ga toch even wat extra zout op de wond leggen. Komt er dan ook een poll over het jasje van Jeroen?
    Gelijke monnikken gelijke kappen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')