agossie verveel je jequote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dat komt vast weer door dat het verder vrij saai is in de bunker, nu helemaal daarbuiten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat Marielin regelmatig om haar sigaretten roept en dat kan ook af en toe best zeuren genoemd worden. Het is alleen nogal irri als er dan hier ieder keer 10 postings na elkaar komen, waarin mensen over elkaar heen struikelen om dat benoemen en het ook nog eens extra aanzetten. Dat "zeurt" dan toch echt harder dan Marielin zelf.
Uh uh... het was duidelijk dat ze niet mee naar buiten mochten maar het was ook erg onduidelijk omdat Bart haar vraag niet beantwoorde.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vul aan zou ik zeggen!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit lijstje is veel en veel te kort
Brede schoudersquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar speelt dan ook de leeftijd van Marielin een rol. Een oudere had richting Bart z'n middelvinger opgestoken en die sigaretten meegenomen.
Je hebt helemaal geen brede schouder manquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
nou ja als metafoor dan he, dit schrielkipje van 1,70 en 65 kg heeft een groot ego maar weet wel dat hij geen echte brede schouders heeftquote:
Hoeveel tijd had ze daarvoor, sorry heb het niet gezien.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen brede schouder man
Ik vind je een toffe gast hoor, maar imo zit je daar echt op de verkeerde plek, en ik vraag me serieus af of het verstandig is dat jij hier reageert. Je was de directe aanleiding voor de vorige enorme rel, omdat je gewoonweg weigerde toe te geven dat je een fout had gemaakt, en dat laatste doe je nu weer. WIJ hebben het mis, jij niet. Wil je het filmpje terugzien waarin ze het tig keer roept en waar vervolgens wordt gezegd dat iedereen stil moet zijn en op moet schieten?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef blomst het volgende:
Wie van de dames snurkt daar zo , Marielin??
Ze vroeg het waar Bart bij was, niet een keer maar wel 10 keer. Verder moesten ze opschieten en was er ineens hektiek waar ze dachten in de stapelbedden te mogen kruipen. Als ze die peuken mocht hebben, zeker na 3 uur watermartelen, dan moet je die dingen gewoon alsnog geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
behalve dat er werd geroepen dat minder moesten praten en meer moesten opschietenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nouquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Leuk gehoor he, hoop niet dat ooit iemand een opname van mijn geknor maaktquote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een van die meiden ligt flink te snurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |