Helemaal oneens. Ze heeft recht waar ze recht op heeft. 24 uur luxe was een spel. Ze treiteren Marielin gewoon. Ik ben anti roker maar ze hebben zelf Marielin door de selectie laten komen.quote:
precies. de rolluiken zouden dicht gaan en ze mochten alleen de bunker in om eten te zoeken.quote:
Ik heb je al antwoord gegeven om 12.05 uur. Wel opletten hè?quote:
Ze werden toch naar buiten gestuurd? Ze was gewoon bang wanneer ze die sigaretten mee zou nemen ze weer afgenomen werden na die geweldige prestatie die ze samen met Jeroen heeft neergezet. Nu had ze misschien nog iets van hoop dat ze op een of de andere manier nog kon genieten van haar welverdiende prijs.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar in de isoleer mag wel gerookt worden.
Yep, maar ik lach erom, denk Huub zelf ookquote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Het is weer net als vroeger... Alles is Huub zijn schuld!
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Koninginnedag verpest? Huub gedaan
Slecht weer? Huub zijn schuld
Humorquote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Huubsoppers mobiliseren..Huub gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Je draaft een beetje door. Op al die dingen heeft huub geen enkele invloed.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
En daar speelt dan ook de leeftijd van Marielin een rol. Een oudere had richting Bart z'n middelvinger opgestoken en die sigaretten meegenomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?
Was ze al klaar dan met genieten van 24 uur voortrekkerij?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze werden toch naar buiten gestuurd? Ze was gewoon bang wanneer ze die sigaretten mee zou nemen ze weer afgenomen werden na die geweldige prestatie die ze samen met Jeroen heeft neergezet. Nu had ze misschien nog iets van hoop dat ze op een of de andere manier nog kon genieten van haar welverdiende prijs.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn schuld is het niet , ik zit hier lekker te paffen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
don't underestimate the power of huub!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door. Op al die dingen heeft huub geen enkele invloed.
sorry niet gezien ,oke bedankt..quote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze regel.
IMG-code voor forums & berichtenforums
agossie verveel je jequote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dat komt vast weer door dat het verder vrij saai is in de bunker, nu helemaal daarbuiten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat Marielin regelmatig om haar sigaretten roept en dat kan ook af en toe best zeuren genoemd worden. Het is alleen nogal irri als er dan hier ieder keer 10 postings na elkaar komen, waarin mensen over elkaar heen struikelen om dat benoemen en het ook nog eens extra aanzetten. Dat "zeurt" dan toch echt harder dan Marielin zelf.
Uh uh... het was duidelijk dat ze niet mee naar buiten mochten maar het was ook erg onduidelijk omdat Bart haar vraag niet beantwoorde.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vul aan zou ik zeggen!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit lijstje is veel en veel te kort
Brede schoudersquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar speelt dan ook de leeftijd van Marielin een rol. Een oudere had richting Bart z'n middelvinger opgestoken en die sigaretten meegenomen.
Je hebt helemaal geen brede schouder manquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
nou ja als metafoor dan he, dit schrielkipje van 1,70 en 65 kg heeft een groot ego maar weet wel dat hij geen echte brede schouders heeftquote:
Hoeveel tijd had ze daarvoor, sorry heb het niet gezien.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen brede schouder man
Ik vind je een toffe gast hoor, maar imo zit je daar echt op de verkeerde plek, en ik vraag me serieus af of het verstandig is dat jij hier reageert. Je was de directe aanleiding voor de vorige enorme rel, omdat je gewoonweg weigerde toe te geven dat je een fout had gemaakt, en dat laatste doe je nu weer. WIJ hebben het mis, jij niet. Wil je het filmpje terugzien waarin ze het tig keer roept en waar vervolgens wordt gezegd dat iedereen stil moet zijn en op moet schieten?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef blomst het volgende:
Wie van de dames snurkt daar zo , Marielin??
Ze vroeg het waar Bart bij was, niet een keer maar wel 10 keer. Verder moesten ze opschieten en was er ineens hektiek waar ze dachten in de stapelbedden te mogen kruipen. Als ze die peuken mocht hebben, zeker na 3 uur watermartelen, dan moet je die dingen gewoon alsnog geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
behalve dat er werd geroepen dat minder moesten praten en meer moesten opschietenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nouquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Leuk gehoor he, hoop niet dat ooit iemand een opname van mijn geknor maaktquote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een van die meiden ligt flink te snurken.
helemaal mee eens. kinderachtig gedoe om na zo'n prestatie die peuken en dat colbert te ontzeggen. Zeker nadat blijkbaar haar sigaretten ook nog eens verdwenen blijken te zijn uit haar koffer?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze vroeg het waar Bart bij was, niet een keer maar wel 10 keer. Verder moesten ze opschieten en was er ineens hektiek waar ze dachten in de stapelbedden te mogen kruipen. Als ze die peuken mocht hebben, zeker na 3 uur watermartelen, dan moet je die dingen gewoon alsnog geven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik vond Bart heus wel heel erg intimiderend hoor.....ik denk dat ze zo onder de ondruk waren dat ze het geeneens durfde te vragen....via de telefoon....dan had ze de hond aan dr broek gehad....had Bart haar aan de muur geketent en met zweepslagen behandeld
.......
De voltallige crew upstairs,quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef blomst het volgende:
Wie van de dames snurkt daar zo , Marielin??
Telefoneren was toch ontmoedigd?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, dat was ook Huub zijn schuld die deuk!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef hondjes het volgende:
Weet nog wel dat er toen tijdens DGK een hele topic aan was gewijdt waarop een zei,,,ben zwanger...
ook Huubs zijn schuld....
Een ander had eten laten aanbranden...was ook Huubs zijn schuld..
de leukstye topic tijden DGK, heb uren in een deuk gelegen.
dat laatstequote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullen
Thats all in the game...of zo ietsquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel begrip voor de argumenten die hier aangevoerd worden of zitten we tegen een betonnen muur aan te lullen![]()
Had jij het bijv. eerlijk gevonden in DGK dat je week in week uit gepakt zou worden op je roken?
ik was de directe aanleiding VOOR JOU om een rel te schoppen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen brede schouder man
Ik vind je een toffe gast hoor, maar imo zit je daar echt op de verkeerde plek, en ik vraag me serieus af of het verstandig is dat jij hier reageert. Je was de directe aanleiding voor de vorige enorme rel, omdat je gewoonweg weigerde toe te geven dat je een fout had gemaakt, en dat laatste doe je nu weer. WIJ hebben het mis, jij niet. Wil je het filmpje terugzien waarin ze het tig keer roept en waar vervolgens wordt gezegd dat iedereen stil moet zijn en op moet schieten?
Ik mis de optie: Volgens mij was het duidelijk dat het niet mochtquote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
overigens had die fles wijn ook wel gemogen. het is niet zo dat ze 2 minuten aan een buis hebben gehangen ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
helemaal mee eens. kinderachtig gedoe om na zo'n prestatie die peuken en dat colbert te ontzeggen. Zeker nadat blijkbaar haar sigaretten ook nog eens verdwenen blijken te zijn uit haar koffer?
Hij heeft aardig wat zitten mopperen op z'n drankverbodquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Had jij het bijv. eerlijk gevonden in DGK dat je week in week uit gepakt zou worden op je roken?
Het gaat om het principe. Al was het een fles shampoo.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef snetje het volgende:
wat een gezeik weer over sigaretten .... en dan ben ik nog niet eens begonnen![]()
Gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef snetje het volgende:
kan iemand van boven even het pakje sigaretten onder het luik doorschuiven .... is iedereen weer tevree
nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,quote:
ze kunnen straks niet zeggen dat ze niet geslapen hebben .... tis duidelijk te horen nuquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leuk gehoor he, hoop niet dat ooit iemand een opname van mijn geknor maakt
Zeker omdat Jeroen geen PB heeft en hij eerder ook al een fles als PB mocht aanvragen en kreeg!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens had die fles wijn ook wel gemogen. het is niet zo dat ze 2 minuten aan een buis hebben gehangen ofzo
i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindtquote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was de directe aanleiding VOOR JOU om een rel te schoppen.
Je dicht mij hier veel te veel macht toe,
Dementor, Bart en ik posten hier gewoon wat er speelt. Zo ook nu omtrent de beslissing om Marielin geen sigaretten te geven.
Wij vinden dat ze die vergeten is, jullie zeggen er was twijfel, ik reageer daarop met had ze moeten bellen. Voor ons was daar helemaal geen onduidelijkheid over, en Marielin vond ook dat ze zelf vergeten was.
Tuurlijk werd er gezegd dat ze moesten opschieten, fase 3 is geen vakantiekamp. Bij twijfel over iets kan er echter altijd gebeld worden en dat wordt nooit gesanctioneerd, bij overbodig gebruikt hoogstens gezegd, geen tijd of nu niet.
Zo is voor ons de stand van zaken. Nadat ik de COS lezen hebben we een poll erop geplaatst of ze toch roken moest krijgen, en die loopt nog.
Jij gaat er vervolgens een zo groot mogelijke rel van maken. Dat moet je zelf weten, maar vind dat je eenzijdig uit bent op een conflict.
ja, maar === nee, wantquote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, begrijp wel wat jullie zeggen hoor. En wil dat echt niet afwimpelen,
alleen vind dat bij twijfel ze dat best had kunnen nachecken, zij luisterde naar Jeroen en Eline ipv verhaal te gaan halen. Wij vinden het dan ver gaan om in te grijpen door ze erop te wijzen. Misschien had dat gemoeten, misschien niet. Voor beide kanten is wat te zeggen
ik ben benieuwd wie van jullie 2 de wijste gaat zijn en niet meer op de ander ingaat.....aan de andere kant....tis wel lekker wakker worden zoquote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dementor, Bart en ik posten hier gewoon wat er speelt. Zo ook nu omtrent de beslissing om Marielin geen sigaretten te geven.
Wij vinden dat ze die vergeten is, jullie zeggen er was twijfel, ik reageer daarop met had ze moeten bellen. Voor ons was daar helemaal geen onduidelijkheid over, en Marielin vond ook dat ze zelf vergeten was.
Tuurlijk werd er gezegd dat ze moesten opschieten, fase 3 is geen vakantiekamp. Bij twijfel over iets kan er echter altijd gebeld worden en dat wordt nooit gesanctioneerd, bij overbodig gebruikt hoogstens gezegd, geen tijd of nu niet.
Zo is voor ons de stand van zaken. Nadat ik de COS lezen hebben we een poll erop geplaatst of ze toch roken moest krijgen, en die loopt nog.
Jij gaat er vervolgens een zo groot mogelijke rel van maken. Dat moet je zelf weten, maar vind dat je eenzijdig uit bent op een conflict.
Blijft de vraag wie er nu zo aan het knorren is, Eline of Marielinequote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef snetje het volgende:
[..]
ze kunnen straks niet zeggen dat ze niet geslapen hebben .... tis duidelijk te horen nu
Ga toch even wat extra zout op de wond leggen. Komt er dan ook een poll over het jasje van Jeroen?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke einde discussie, dit vind ik 0 argumenten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindt
ow, en ik maak er helemaal geen rel van. Als je dit al een rel noemt heb je nog net één bal minder dan Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
i don't give a fuck wat jij vindt natuurlijk. zeker niet zolang jij geen fuck geeft om wat de kijker vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |