Deze regel.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef Hobby het volgende:
welke regel dan ik ben aan het leren ,dacht het goed te doen leg eens uit
En er mag ook niet gerookt worden daar buiten, alleen Bart mag er een joint opsteken. Klaar!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik eerder aangaf, over dat Eline en Jeroen gelijk riepen, er mag daar niet gerookt worden, Jeroen zei daarvoor op een Kutmanier, heb je der weer met haar peuken en dat hoorde ze, toen riepen die 2 gelijk, neeeee er mag niet gerookt daar worden dus ze hield haar mond.
Kijk, ik krijg ook een kunstkop van der gezeur om sigaretten, maar we moeten wel eerlijk blijven, het is niet de schuld van haar zelf.
En de Telefoon pakken om naar boven te bellen BS, het was een chaos, het moest allemaal hup hup en snel.
Sst! Mijn vuilnisbak is net wakker ...quote:
Nou dan zijn we er uit toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bart heeft het niet verteld en Marielin riep zeker 10 keer tijdens het omkleden of ze haar peuken mocht meenemen en Bart die beneden stond heeft niet bevestigend geantwoord, dus de schuld ligt bij de redactie, want Bart is ook redactie.
Dit is nu het resultaat wat marilin over zichzelf heeft afgeroepen...quote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik eerder aangaf, over dat Eline en Jeroen gelijk riepen, er mag daar niet gerookt worden, Jeroen zei daarvoor op een Kutmanier, heb je der weer met haar peuken en dat hoorde ze, toen riepen die 2 gelijk, neeeee er mag niet gerookt daar worden dus ze hield haar mond.
Kijk, ik krijg ook een kunstkop van der gezeur om sigaretten, maar we moeten wel eerlijk blijven, het is niet de schuld van haar zelf.
En de Telefoon pakken om naar boven te bellen BS, het was een chaos, het moest allemaal hup hup en snel.
ik ook, dat even voor de duidelijkheid. Ik viel erin toen het licht net uitging en ze aan tafel gingen zitten. Net voordat piet bambergen de trap af kwamquote:
dat zal, maar frappant is het wel. het begin van de bunker verliep prima. Huub kwam erbij en er kwam heibel. Huub is drie dagen weg en de lucht is volledig geklaard, maar hij is nog niet terug of het loopt alweer foutquote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef SIRA het volgende:
[..]
Beetje flauw om Huub van alles de schuld te geven. Hij is er niet eens de hele tijd en hij doet ook gewoon zijn best, net als iedereen daar !
Ja, klopt, maar die beweert niet dat Marielin dom is omdat ze haar peuken is vergeten. Huub wel. Ik dacht ook dat de peuken niet meemochten hoor. Nog afgezien van het feit dat ze buiten niet mogen roken. Als ze ze wel had meegenomen en jeroen zijn colbert had meegenomen hadden ze ws gewoon tegen een sanctie aangelopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef Poezewoes het volgende:
Is het al met al dan niet de schuld van Bart ?
Die heeft toch al die dingen opgenoemt als kampcomandant?
we kregen niet voor niets al op dag 1 een offiele warschuuwing omdat Marielin en ik buiten wilden rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef blomst het volgende:
[..]
En er mag ook niet gerookt worden daar buiten, alleen Bart mag er een joint opsteken. Klaar!
Groepsgedrag is met name elkaar corrigeren. Iets wat bijna totaal ontbreekt in deze groep.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit is nu het resultaat wat marilin over zichzelf heeft afgeroepen...
Zew heeft tot gisteten toe aardig wat peuken gehad... meer dan genoeg! Maar ze zeurt er zo EXCESSIEF over vanaf dag één, OOK als ze wel te roken heeft... jankt ze al over de volgende dag etc..etc..
Dat het resultaat is dat de groep het meé'r dan bue is. Groespgedrag is ook rekening houden met de medemens, de rest heeft dat aardig geprobeert, maar er komt een punt dat het je keel uit komt dat één groepslid alleen maar zit te zeiken.
Marilin heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Maar in de isoleer mag wel gerookt worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
we kregen niet voor niets al op dag 1 een offiele warschuuwing omdat Marielin en ik buiten wilden roken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit is nu het resultaat wat marilin over zichzelf heeft afgeroepen...
Ze heeft tot gisteten toe aardig wat peuken gehad... meer dan genoeg! Maar ze zeurt er zo EXCESSIEF over vanaf dag één, OOK als ze wel te roken heeft... jankt ze al over de volgende dag etc..etc..
Dat het resultaat is dat de groep het meér dan bue is. Groespgedrag is ook rekening houden met de medemens, de rest heeft dat aardig geprobeerd, maar er komt een punt dat het je keel uit komt dat één groepslid alleen maar zit te zeiken.
Marilin heeft dit over zichzelf afgeroepen.
yep in de de bunkerruimte zelf.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar in de isoleer mag wel gerookt worden.
Wisten ze veel dat ze daar in mochten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
probeer maar, als het goed is lukt dat nuquote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan je niet PMmen, kun je dat veranderen?
Helemaal oneens. Ze heeft recht waar ze recht op heeft. 24 uur luxe was een spel. Ze treiteren Marielin gewoon. Ik ben anti roker maar ze hebben zelf Marielin door de selectie laten komen.quote:
precies. de rolluiken zouden dicht gaan en ze mochten alleen de bunker in om eten te zoeken.quote:
Ik heb je al antwoord gegeven om 12.05 uur. Wel opletten hè?quote:
Ze werden toch naar buiten gestuurd? Ze was gewoon bang wanneer ze die sigaretten mee zou nemen ze weer afgenomen werden na die geweldige prestatie die ze samen met Jeroen heeft neergezet. Nu had ze misschien nog iets van hoop dat ze op een of de andere manier nog kon genieten van haar welverdiende prijs.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep, maar ik lach erom, denk Huub zelf ookquote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Het is weer net als vroeger... Alles is Huub zijn schuld!
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Koninginnedag verpest? Huub gedaan
Slecht weer? Huub zijn schuld
Humorquote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Huubsoppers mobiliseren..Huub gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
Je draaft een beetje door. Op al die dingen heeft huub geen enkele invloed.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
En daar speelt dan ook de leeftijd van Marielin een rol. Een oudere had richting Bart z'n middelvinger opgestoken en die sigaretten meegenomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?
Was ze al klaar dan met genieten van 24 uur voortrekkerij?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze werden toch naar buiten gestuurd? Ze was gewoon bang wanneer ze die sigaretten mee zou nemen ze weer afgenomen werden na die geweldige prestatie die ze samen met Jeroen heeft neergezet. Nu had ze misschien nog iets van hoop dat ze op een of de andere manier nog kon genieten van haar welverdiende prijs.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn schuld is het niet , ik zit hier lekker te paffen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef mazaru het volgende:
Hongersnood? Huub gedaan
Crisis? Huub gedaan
don't underestimate the power of huub!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door. Op al die dingen heeft huub geen enkele invloed.
sorry niet gezien ,oke bedankt..quote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze regel.
IMG-code voor forums & berichtenforums
agossie verveel je jequote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dat komt vast weer door dat het verder vrij saai is in de bunker, nu helemaal daarbuiten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat Marielin regelmatig om haar sigaretten roept en dat kan ook af en toe best zeuren genoemd worden. Het is alleen nogal irri als er dan hier ieder keer 10 postings na elkaar komen, waarin mensen over elkaar heen struikelen om dat benoemen en het ook nog eens extra aanzetten. Dat "zeurt" dan toch echt harder dan Marielin zelf.
Uh uh... het was duidelijk dat ze niet mee naar buiten mochten maar het was ook erg onduidelijk omdat Bart haar vraag niet beantwoorde.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
Poll: Was duidelijk dat de peuken mee naar buiten mochten?Ja, klaar als een klontje Nee, totaal onduidelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vul aan zou ik zeggen!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit lijstje is veel en veel te kort
Brede schoudersquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar speelt dan ook de leeftijd van Marielin een rol. Een oudere had richting Bart z'n middelvinger opgestoken en die sigaretten meegenomen.
Je hebt helemaal geen brede schouder manquote:Op zondag 17 mei 2009 12:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
don't underestimate the power of huub!![]()
grapje danny, snap je wel he. Geeft niets hoor, geef mij maar de schuld van alles. Heb brede schouders, kan ik wel dragen
nou ja als metafoor dan he, dit schrielkipje van 1,70 en 65 kg heeft een groot ego maar weet wel dat hij geen echte brede schouders heeftquote:
Hoeveel tijd had ze daarvoor, sorry heb het niet gezien.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen brede schouder man
Ik vind je een toffe gast hoor, maar imo zit je daar echt op de verkeerde plek, en ik vraag me serieus af of het verstandig is dat jij hier reageert. Je was de directe aanleiding voor de vorige enorme rel, omdat je gewoonweg weigerde toe te geven dat je een fout had gemaakt, en dat laatste doe je nu weer. WIJ hebben het mis, jij niet. Wil je het filmpje terugzien waarin ze het tig keer roept en waar vervolgens wordt gezegd dat iedereen stil moet zijn en op moet schieten?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef blomst het volgende:
Wie van de dames snurkt daar zo , Marielin??
Ze vroeg het waar Bart bij was, niet een keer maar wel 10 keer. Verder moesten ze opschieten en was er ineens hektiek waar ze dachten in de stapelbedden te mogen kruipen. Als ze die peuken mocht hebben, zeker na 3 uur watermartelen, dan moet je die dingen gewoon alsnog geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Marielin is net zo oud als ik was toen ik een RLS instapte. En een middelvinger hoeft nou ook weer niet ,maar NIETS let je om de telefoon te pakken om duidelijkheid te vragen.
behalve dat er werd geroepen dat minder moesten praten en meer moesten opschietenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |