Het was niet heel duidelijk, maar ondanks dat ze moesten zwijgen en doorgaan met omkleden had ze toch de telefoon moeten pakken. Eigenlijk zeg je nu 'ja, maar' en dat is imo nog steeds hetzelfde als 'nee, want'.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, bij deze. Het was dus niet heel erg duidelijk!
Niets let haar erop om de telefoon te pakken .Ze is ze zelf vergeten, heeft ze meerdere keren gezegd dat dat dom van haar was, en dat ze ze had moeten meenemen. Dat impliceert bij mij toch echt wel het feit dat ze ze niet heeft meegenomen omdat het niet mocht.
Dus omdat Marilin het door de kamer roept ipv door de telefoon, en de andere bunkeraars het antwoord geven en Marilin daar naar luistert....quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat alles zo duidelijk was, dat zelfs de anderen roepen dat het niet mag. Lekker duidelijk.
Het gaat om de onduidelijkheid en het negeren van een duidelijke vraag.
Er zou niets aan de hand zijn als dat gewoon werd toegegeven dat het niet zo netjes/duidelijk was.
zijn er van vannacht nog caps of filmpjes van?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
droogijs bedoel je?
was hilarisch vannacht. Loopt iedereen met gasmaskers, staat bart daar in z'n clownspakkie tussen ZONDER gasmasker
Fout! Ze wist niet of ze deze mocht meenemen. Heeft ze gezegd dat ze het dom vond, maar dat heeft vast eerder met de verslaving en een anarchistisch verlangen te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, bij deze. Het was dus niet heel erg duidelijk!
Niets let haar erop om de telefoon te pakken .Ze is ze zelf vergeten, heeft ze meerdere keren gezegd dat dat dom van haar was, en dat ze ze had moeten meenemen. Dat impliceert bij mij toch echt wel het feit dat ze ze niet heeft meegenomen omdat het niet mocht.
Ja hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
zijn er van vannacht nog caps of filmpjes van?
wordt Huub voorgetrokken dan??quote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kan die voortrekkerij van dat zeurkind nou eens stoppen..
Nee, het gaat erom dat het niet duidelijk was, maar Huub beweert dat ze ze vergeten is.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus omdat Marilin het door de kamer roept ipv door de telefoon, en de andere bunkeraars het antwoord geven en Marilin daar naar luistert....
Is het de schuld van Huub de redactie.![]()
die is al geweest, wel oplettenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
orgineel zeg de naam van de cos .. volgende noemen we waar danny weer is door blijft drammen![]()
ga lekker een dutje doen danquote:word er een beetje moe van
Niet je eigen spiegel een ander voorhouden!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:49 schreef Madelonna het volgende:
quote]Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef Danny het volgende:
overigens is de vraagstelling van de poll verkeerd zoals gezegd, maar dat weet Huubje stiekem ook wel. Huubje zit alleen nog een beetje met zijn hoofd bij DGK. Het is eigenlijk jammer dat ze zoveel mensen nodig hebben, want feitelijk zit Huub helemaal verkeerd daar. Zijn ego is net iets te groot om zich te conformeren aan de wens van de streamer.
Volgens mij zet jij zelf [img] tags bij het regeltje van tinypic (die staan er al standaard bij, als je de juiste regel kiest)quote:
Hahahaha, Danny toch.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik bij bepaalde nieuwe mensen een heel sterk nolife-huisvrouwen van middelbare leeftijd gevoel krijg. Het was NIET de bedoeling dat nolifers op FOK! zouden komen he. Het niveau gaat er dan namelijk beslist niet op vooruit
[..]
het ligt hoe dan ook niet aan Huub
hallo die onduidelijkheid kwam doordat Jeroen en Eline gilde dat ze die niet mocht meenemen! Lekker slim van ze. Als ze er vragen over had, had ze ons moeten bellen. nu nam ze zonder slag of stoot aan wat haar concurrenten tegen haar zeiden, en die konden het niet weten.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Het was niet heel duidelijk, maar ondanks dat ze moesten zwijgen en doorgaan met omkleden had ze toch de telefoon moeten pakken. Eigenlijk zeg je nu 'ja, maar' en dat is imo nog steeds hetzelfde als 'nee, want'.
Halfbakken poging tot toegeven van een blunder imo.
En omdat het niet duidelijk was is het de schuld van de redactie?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het niet duidelijk was, maar Huub beweert dat ze ze vergeten is.
en vervolgens start hij een poll met de vraag of marielin moet mogen roken, in plaats van met de vraag of duidelijk was dat de peuken mee mochten (dat had een heel andere uitslag opgeleverd namelijk)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het niet duidelijk was, maar Huub beweert dat ze ze vergeten is.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet je eigen spiegel een ander voorhouden!
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus omdat Marilin het door de kamer roept ipv door de telefoon, en de andere bunkeraars het antwoord geven en Marilin daar naar luistert....
Is het de schuld van Huub de redactie.![]()
Ja, die horen namelijk de regels duidelijk te makenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En omdat het niet duidelijk was is het de schuld van de redactie?
en als ze ze had meegenomen had ze afhankelijk van wie op de redactie zit op dat moment gewoon een sanctie op kunnen lopen.. Vandaar dat het belangrijk is dat dergelijke dingen duidelijk zijn.quote:Ze is ze gewoon vergeten.
Jij verneukt toch het Bunkerplezier met je zgn. intelligentie.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:53 schreef Madelonna het volgende:
[..]
niet halve tags weghalen, dat verneukt je post (en die van mensen die je quoten).
nee, helaasquote:Op zondag 17 mei 2009 11:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
Danny, moet je niet een keer slapen?? Zou erg fijn zijn voor meelezers zoals ik...
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:53 schreef Danny het volgende:
[..]
en vervolgens start hij een poll met de vraag of marielin moet mogen roken, in plaats van met de vraag of duidelijk was dat de peuken mee mochten (dat had een heel andere uitslag opgeleverd namelijk)
de COS roelen de pan uit. de streams zijn doder dan een goedkope, per vier verpakte aldi-biefstuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:55 schreef D. het volgende:
Ah, ik zie dat in de COS weer eens meer te beleven valt dan op de streams
Die zat er alquote:Op zondag 17 mei 2009 11:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
,.. mag er een hoer de bunker in voor Pim ?
en zoals iedereen z'n wensen neerkalkt doe ik dat ook. wen eraanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is het nou alleen goed als het EXACT op de manier gaat die JIJ eerlijk/leuk vind?
Zoveel mensen, zoveel wensen.
welke regel dan ik ben aan het leren ,dacht het goed te doen leg eens uitquote:Op zondag 17 mei 2009 11:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij zet jij zelf [img] tags bij het regeltje van tinypic (die staan er al standaard bij, als je de juiste regel kiest)
Het is niet erg aardig om Eline een hoer te noemen. Ze heeft er bij mijn weten geen geld voor gevraagd, dus zou 'slet' meer in de buurt komen.quote:
Vraag een polletje aan. Met Huub aan de knoppen gaat dat vast wel lukken.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
Oh ik heb nog een vraag voor Huub,.. mag er een hoer de bunker in voor Pim ?
volgens huub mochten de peuken mee en wist ze dat ook. dan had jeroen dus zijn colbertje aan mogen hebben. wat dan weer conflicteerde met de regel dat ze niets meer of minder dan deze kleding aan mochten hebben en alleen mee mochten nemen wat bart uit zijn lijstje opnoemde.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Oxymorons het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar de fuss over gaat.
1: De brief was duidelijk over de spullen die mee mochten!
2: Marielin zou volgens sommige haar cigaretten mogen hebben (regie zou onduidelijk zijn geweest. Hoezo de brief was duidelijk)Bij een belletje van Marielin zou dan ook het antwoord NEE geweest moeten zijn.
3: Bij JA zou Jeroen zijn jasje mee hebben mogen nemen.. Gelijke monnikken gelijke kappen.
Prefab noemen ze dat tochquote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
de COS roelen de pan uit. de streams zijn doder dan een goedkope, per vier verpakte aldi-biefstuk.
Da's mooiquote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
de COS roelen de pan uit. de streams zijn doder dan een goedkope, per vier verpakte aldi-biefstuk.
De hoeren zitten er om de hoek, 300 meter verder. Zoek er maar een uit. (niet jij Huub)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag een polletje aan. Huub zit achter de knoppen, gaat vast wel lukken.
moet zeggen dat het sinds donderdag uitstekend verliep in de bunker. geen gekke dingen, prima info vanuit de bunker etc. Huub zit er een paar uur en het is weer raak. Do I see a pattern emerging here?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag een polletje aan. Huub zit achter de knoppen, gaat vast wel lukken.
Ik had het ook niet over Elinequote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is niet erg aardig om Eline een hoer te noemen. Ze heeft er bij mijn weten geen geld voor gevraagd, dus zou 'slet' meer in de buurt komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |