Je zou dat ook zomaar apathische, naïeve domheid kunnen noemenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef -sabine- het volgende:
Voor diegenen met een blinde vlek voor dit alles, koester die vlek.![]()
Kheb er zelf eentje voor Eline, zelden zoveel positivisme in een kind gezien. Ik houd er van.
Vind ik niet. Het moet wel duidelijk zijn dat het problemen kan opleveren en dat ze weleens zonder peuken zouden kunnen komen te zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is veel verslaafder dan ze denkt, daarbij is het bij een verslaving juist zo dat je denkt dat je dat middel nodig hebt om iets te kunnen doorstaan, vandaar waarschijnlijk die telkens terugkerende vraag om sigaretten.
Ik stel voor dat er bij een TBO II simpelweg niet gerookt mag worden, ook niet als extra.
Je maakt het de rokers veel moeiljiker door ze soms wel en soms niet te laten roken, als er vanaf dag 1 niet gerookt had kunnen worden, dan was iedereen na 3 dagen klaar geweest met het gemiep over sigaretten.
doet ze dit zomaar. weinig groepsgevoel. heeft z e het wel gevraagd aan de regie, of vergeten aan haar medebewoners mede te delen, jeetje, en nu, het is ook altijd maar ikke en ikke, zie dat die anderen ook niet doen,die vragen het, delen het, zo hoort het.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik constateer dat Eline adem haalt, waar haalt ze toch iedere keer de euvele moed vandaan om dat te doen![]()
Owww, okéquote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Welles, want Huub zegt van wel en dus is het zo
(ook al zegt IEDEREEN hier dat ze het wel - meerdere keren - heeft gevraagd, dan NOG treedt regel 1 - Huub weet alles beter - in werking)
De vraag is dan: wisten de bewoners dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de twee persoonlijke items die gewonnen waren met t dagduel hadden meegenomen mogen worden, c'est tout
dat dus. volgens mij is dat ook gewoon een stoornis oid. iets mis in de hersenen. Laatst bij house was er ook zo'n vent die over alles positief was. Bleek ook niet helemaal gezond te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou dat ook zomaar apathische, naïeve domheid kunnen noemen
Want zij zijn groot..quote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
*kuch*
betweterig, arrogant redactielid die denkt dat iedereen acherlijk is behalve hij zit er weer en zit behoorlijk te trollen
ik stel voor dat we huub lekker negeren, want zoals altijd zijn wij dom.
Heeft-ie me alweer snel over de pis. Leuk als je in een spel zit, niet slim als je redactielid bent van een programma die het juist van mensen als ons moet hebben.
Zo gaat het de hele tijd, eerst was Eline de steen des aanstoots vanwege haar vermeende ' gespeelde liefheid' en nu is het Marielin vanwege haar rookverslaving. Misschien is het morgen Jeroen weer omdat het zo'n zuigerige hufter is en dan Pim vanwege zijn 'onzichtbaarheid'.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
offensiefje tegen Eline he. Alles wat eline doet op een weegschaal leggen zoals ook bij marielin gebeurt
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dan: wisten de bewoners dat?
Precies!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had Bart gisteren een vrij duidelijke lijst van wat mee naar buiten mocht, en was daarbij duidelijk dat er geen andere dingen mee naar buiten mochten.
Als we daaruit toch zouden moeten concluderen dat Marielin haar sigaretten mee had mogen nemen, dan hadden andere bewoners ook bepaalde persoonlijke items mogen meenemen dus??
Meteen inleveren, tieten zijn niet meer toegestaan in fase IIIquote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eline heeft twee tieten, ik vind het werkelijk geen porum![]()
Kan ze daar nu eens niets tegen doen
Mag van mij.......ligt allemaal aam je eigen associaties.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou dat ook zomaar apathische, naïeve domheid kunnen noemen
dus zeiken magquote:Op zondag 17 mei 2009 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. volgens mij is dat ook gewoon een stoornis oid. iets mis in de hersenen. Laatst bij house was er ook zo'n vent die over alles positief was. Bleek ook niet helemaal gezond te zijn.
Aan de ander natuurlijk, het ligt per definitie nooit aan jezelfquote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
ze wisten nog amper dat ze erin moesten, ze vroeg om haar sigarette en eline en jeroen gilde , nee dat mag niet je mag daar niet roken, en nu wordt er hier gezegt ze is ze vergeten, ligt het nou aan mij of ligt het aan de ander.
Compensatie.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Als je louter op 1 persoon let dan kun je altijd wel iets vinden om over te zeiken. Ieder mens heeft wel nare karaktertrekjes. Vanwaar de fixatie op Eline?
Doewd!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. volgens mij is dat ook gewoon een stoornis oid. iets mis in de hersenen. Laatst bij house was er ook zo'n vent die over alles positief was. Bleek ook niet helemaal gezond te zijn.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die zich herhaalt en herhaalt dus aan mij zul jij je niet irriteren.![]()
Kwil je wel uitleggen vanwaar mijn irritatie:
Het heeft met een negatieve instelling te maken, zich benadeeld voelen en dat steeds benadrukken.
Ze begint iedere zin met IK IK IK, in iedere 2e zin komt het woord peuken voor en ze mist zelfreflectie.
Ze veroordeelt anderen met waar ze zelf te kort schiet. Als er een onderwerp aangekaart wordt neemt ze gelijk het woord en dan volgt er 9 van de 10 keer een saai verhaal.
Nogmaals bijna niemand heeft echt humor daar, bijna niemand heeft boeiende verhalen................de anderen nemen ook niet altijd het woord.
Voor diegenen met een blinde vlek voor dit alles, koester die vlek.![]()
Kheb er zelf eentje voor Eline, zelden zoveel positivisme in een kind gezien. Ik houd er van.
House is een doku?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
aan jou dat weet je tochquote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
ze wisten nog amper dat ze erin moesten, ze vroeg om haar sigarette en eline en jeroen gilde , nee dat mag niet je mag daar niet roken, en nu wordt er hier gezegt ze is ze vergeten, ligt het nou aan mij of ligt het aan de ander.
Doewdquote:
Nee hoor, Huub weet het beter (zoals altijd). Die kijkt naar een andere stream.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
Zei ze dat echt..doewd..gatsiequote:Op zondag 17 mei 2009 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Doewd
Fetsj
etc.
Allemaal een vorm van spraakgebrek. Alles bij eline duidt op een hersenafwijking.
het ligt hoe dan ook niet aan Huubquote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
Nee, vandaag gedraag ik me, ik ga niet lopen zeiken over Nicoretjequote:
Doe als Sly en ban iedereen die je niet aanstaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik bij bepaalde nieuwe mensen een heel sterk nolife-huisvrouwen van middelbare leeftijd gevoel krijg. Het was NIET de bedoeling dat nolifers op FOK! zouden komen he. Het niveau gaat er dan namelijk beslist niet op vooruit
[..]
het ligt hoe dan ook niet aan Huub
beetje sturen in de pollstelling kan nooit kwaad hequote:
ja maar Huub houdt ons op de hoogte van wat hij denkt dat er binnen de bunker gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe als Sly en ban iedereen die je niet aanstaat.
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Enfin, ze maken de aflossers wakker en Marilien vertelde hen meteen dat ze eten hebben gekregen en wat ze allemaal nog hebben, Eline voegt eraantoe, ja en wat rozijntjes/krentjes (alsof het minderwaardig is) Dat noemen ze hier nou studentenhaver. Marielin tetterde nog even vrolijk door dat ze toastjes met beleg hadden en de jongens worden toch weer enigzins enthousiast m.b.t. het ontbijt.
Wat nou positieve instelling?
echt wel, nu komt er straks weer Calimero gedrag.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?
Wat een zeikzeug is het toch ook
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?
Wat een zeikzeug is het toch ook
Die is weer briljantquote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
Die lui zijn meestal nog gekker als hun cliënten!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef blomst het volgende:
Hoelaat komt Robert de buitenbunkerbewoners ondersteunen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |