abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69111361
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze hadden dan beter een rantsoen kunnen hebben van bonen en uien o.i.d.
Vooral uien ja en skippyballen!
pi_69111372
Huub heeft helemaal gelijk hoe stom is ze,maar ons zwollenaartje is wel een bikkel meeste exstreme opdrachten doen ze maar wel ff.

Marielin gaat er met de poet vandoor je kan het
pi_69111378
eet marielin nu hetzeflde deel als de aneren?
Ze heeft gisteren alles kunnen eten en kunnen roken, het siert haar als ze nu deelt.

Kvind sowieso dat rokers iets minder zouden moeten eten, roken is hongerstillend.
pi_69111381
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Vooral uien ja en skippyballen!
skippyballen in de luchtruimte
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69111385
goedemorgen allemaal

ik heb ff terug gelezen en het valt me op dat er hier meer zijn die zeiken als dat marielin doet om haar peuken
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:52:57 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111391
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten.
Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'
quote:
De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
Als zij ze dan vergeet, tja dan ben je niet slim
niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderen
quote:
een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee.
Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69111396
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Danny het volgende:

[..]

stom dat ze het risico niet gewoon heeft genomen. de regels zijn namelijk verre van duidelijk en veranderen met de minuut, afhankelijk van wie op dat moment de telefoon bedient boven.
niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.

Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:53:11 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111399
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef kikkertje46 het volgende:
goedemorgen allemaal

ik heb ff terug gelezen en het valt me op dat er hier meer zijn die zeiken als dat marielin doet om haar peuken
pi_69111401
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

skippyballen in de luchtruimte
Hele kleine skippyballetjes dan
  zondag 17 mei 2009 @ 10:53:51 #160
28033 Pek
je moet wat
pi_69111410
Oh shit, krijgen we dit weer
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_69111411
quote:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.

een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
pi_69111419
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef irma45 het volgende:
Huub heeft helemaal gelijk hoe stom is ze,maar ons zwollenaartje is wel een bikkel meeste exstreme opdrachten doen ze maar wel ff.

Marielin gaat er met de poet vandoor je kan het
Ze heeft idd de meeste kansen gehad om zich te bewijzen..zegt niets over de overlevingskunsten van de anderen. Deel van die kansen heeft ze gekregen door het mislukken van duels.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:54:32 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111424
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef -sabine- het volgende:
eet marielin nu hetzeflde deel als de aneren?
Ze heeft gisteren alles kunnen eten en kunnen roken, het siert haar als ze nu deelt.
Delen Gaat een beetje moeilijk als miep met d'r nagellakvingertjes bezig is om alles binnen te halen, dan moet je genoegen nemen met wat er overblijft .
quote:
Kvind sowieso dat rokers iets minder zouden moeten eten, roken is hongerstillend.
Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?
pi_69111427
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef seka het volgende:

[..]

Nee,maar ze wel eens gegeten. Zitten lekkere dingen in. Ze hebben het qua eten nu best goed. Lol.
Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.

Zit best veel in:
1 doosje lucifers
1 zakje zout
4 sticks suiker
1 rol snoep, vruchtensmaak
1 ro dextrose-tabletten, gevitamineerd
1 reep chocolade
1 pakje kauwgom
2 pakjes instant soep
1 zakje bouillonkorrels
2 pakjes biscuit
3 bakjes vleesproduct
1 bakje smeerkaas
1 bakje jam
1 bakje appestroop
2 sticks koffie
2 sticks creamer
2 theezakjes
2 sticks cacaodrankpoeder
1 stick limonadepoeder citroen
1 pakje zakdoekjes

Vroeger ook een paar "peuken", maar dat is allang niet meer.

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_69111433
en ze eten al weken van de zelfde vork met zn allen die word ook leuk doorgegeven onder het eten als er 1 klaar is, drinken uit dezelfde bekers en nu gaan we vallen over het likken van het mes
  zondag 17 mei 2009 @ 10:54:58 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69111440
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
wtf, interpunctie ftw
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 17 mei 2009 @ 10:55:30 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111451
quote:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.

een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
Ze is ze NIET vergeten. Er is zelfs een discussie over geweest, of ze haar sigaretten (die ze gekregen had) wel mocht houden. Ze baalde zelfs als een stekker dat ze er dan niets aan had.
Wees dan duidelijk, want DAN kun je iemand stom noemen en zeggen dat ie wat vergeten is.
Niets is daar duidelijk,
Het kan me niet schelen of ze iets te roken heeft, maar eerlijk is eerlijk, het was NIET duidelijk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69111453
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, nog een keer iets over roken en dan even keihard Marielin smoel roepen Huub!
Je kan het
En dan zal ik stoppen met zeiken erover.
pi_69111456
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Delen Gaat een beetje moeilijk als miep met d'r nagellakvingertjes bezig is om alles binnen te halen, dan moet je genoegen nemen met wat er overblijft .
[..]

Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?
1e is lelijk gedrag, dus Eensch.

En kheb het niet over deze opdracht.............als er nu niemand rookt, duh!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:56:22 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111467
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.

Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
"wees creatief" (x100)
De aanstekers worden verwijderd uit de bunker, peter is creatief met kookplaat en wordt afgeblaft dat de kookplaat daar niet voor gebruikt mag worden.
Uiteindelijk mag het na een poll (logischerwijze) weer WEL.

Vervolgens krijgen ze bij fase twee te horen dat alles een eigen functie heeft binnen de bunker en de magnetron niet gebruikt mag worden om bv water op te warmen om een soort warme kruik te maken (dus mogen ze weer niet creatief zijn).

Dan zijn de douchegordijnen weg en durven ze niet de vuilniszak daarvoor in te zetten (want alles heeft een eigen functie). Tot Bart bijna zuchtend meldt dat ze nou toch echt eens een keer creatief moeten worden.

Ik zou er ook geen reet meer van begrijpen als ik hun was
pi_69111490
Deze deelnemers zijn simpelweg te jong. Dertigers zouden zich niet als marionetten laten behandelen en meedoen aan "een fetish" van de captain, "soldaatje spelen"

Ik vind het allemaal maar matig, maar goed, veel Fokkertjes schijnen het wel leuk te vinden.

Ondanks dat ga ik mee met de opmerkingen van vannacht van Blomst, die zit volgens mij wel aardig in de richting
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:57:27 #172
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111493
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
en ze eten al weken van de zelfde vork met zn allen die word ook leuk doorgegeven onder het eten als er 1 klaar is, drinken uit dezelfde bekers en nu gaan we vallen over het likken van het mes
Het boeit mij eigenlijk totaal niets maar dat gezeik over Marielin ben ik wat zat. Als je louter op 1 persoon let dan kun je altijd wel iets vinden om over te zeiken. Ieder mens heeft wel nare karaktertrekjes. Vanwaar de fixatie op Marielin?
pi_69111506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'
[..]

niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderen
[..]

Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??
het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,

regels veranderen mbt tot prijzen en beloningen voor dagduels omdat je de impulsen impulsen moet laten zijn, en geen routine.

Ik heb wel opgelet, daarom geef ik ook juist het voorbeeld dat als Eline om haar BH zou vragen we dat ook niet zouden honoreren (en ik geloof de meeste users ook niet, dus waarom dan wel aan haar sigaretten toegeven?)

Maar goed, wij proberen zo goed mogelijk de regels na te leven, zonder aanzien des persoon,

en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren
pi_69111539
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.

Zit best veel in:
1 doosje lucifers
1 zakje zout
4 sticks suiker
1 rol snoep, vruchtensmaak
1 ro dextrose-tabletten, gevitamineerd
1 reep chocolade
1 pakje kauwgom
2 pakjes instant soep
1 zakje bouillonkorrels
2 pakjes biscuit
3 bakjes vleesproduct
1 bakje smeerkaas
1 bakje jam
1 bakje appestroop
2 sticks koffie
2 sticks creamer
2 theezakjes
2 sticks cacaodrankpoeder
1 stick limonadepoeder citroen
1 pakje zakdoekjes

Vroeger ook een paar "peuken", maar dat is allang niet meer.

Kijk,zo slecht hebben ze het dus niet.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:59:38 #175
28033 Pek
je moet wat
pi_69111542
Danny, Huub...get a room

Wisseling van de wacht

zondag 17 mei 2009 @ 11:00:02 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111550
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou? Is ze die peuken nou vergeten of niet?
Ik denk dat ze die als eerste had ingepakt, als ze wist dat het mocht.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:00:16 #177
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69111556
Bewijs, geen bh

pi_69111576
ik ga mij ff wassen en aankleden, was een kort nachtje.

Iedereen een fijne morgen verder! u2 Danny! enne goeiemorgen Mo-tje!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:01:05 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111577
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,
"Niet lullen maar doen", werd er omgeroepen. opschieten moesten ze.
quote:
regels veranderen mbt tot prijzen en beloningen voor dagduels omdat je de impulsen impulsen moet laten zijn, en geen routine.
Prima, maar dan moet het ook duidelijk zijn.
quote:
Ik heb wel opgelet, daarom geef ik ook juist het voorbeeld dat als Eline om haar BH zou vragen we dat ook niet zouden honoreren (en ik geloof de meeste users ook niet, dus waarom dan wel aan haar sigaretten toegeven?)
Omdat het de taak van de redactie is ervoor te zorgen dat de regels duidelijk zijn
quote:
en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren

Heeft geen reet met Marielin te maken, maar alles met recht en onrecht. Dat laatste kan ik slecht tegen, ongeacht om wie het gaat. Maar je maakt ten aanzien van mijn persoontje wel vaker enorme inschattingsfouten
pi_69111581
quote:

Die blinde vlek ga ik ook maar eens in het leven roepen vanwege het bij voortdurend eenzijdige commentaar van veel Cossers op Marielin, die Marielins gedrag, dat "zeuren", tot een hoger doel hebben verheven en proberen haar daarin te overtreffen.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 11:01:25 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111586
quote:

Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren
*kuch*
Oneens.

Áls dat werkelijk zo is dan zou het toch wel fair zijn als jullie Eline wat minder ontzien.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:01:49 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69111594
Volgens mij had Bart gisteren een vrij duidelijke lijst van wat mee naar buiten mocht, en was daarbij duidelijk dat er geen andere dingen mee naar buiten mochten.

Als we daaruit toch zouden moeten concluderen dat Marielin haar sigaretten mee had mogen nemen, dan hadden andere bewoners ook bepaalde persoonlijke items mogen meenemen dus??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69111596
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het boeit mij eigenlijk totaal niets maar dat gezeik over Marielin ben ik wat zat. Als je louter op 1 persoon let dan kun je altijd wel iets vinden om over te zeiken. Ieder mens heeft wel nare karaktertrekjes. Vanwaar de fixatie op Marielin?
waarom die fixatie daar heeft ze het toch zelf naar gemaakt in de afgelopen dagen, weken ... als je de hele dag bijna stil ben en alleen dat peuken woordje komt eruit is het niet gek dat mensen daar overvallen ...
  zondag 17 mei 2009 @ 11:02:27 #184
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69111605
Goedenmorgen, ik zie er is nog geen oorlog uitgebroken in de Bunker.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69111607
De dames hadden allebei geen schone bh meer, die zaten in de was. Marielin heeft meerdere malen gevraagd of ze haar peuken mee mocht nemen. Er werd nl duidelijk gezegd dat ze alleen de spullen vd lijst mochten meenemen en nu mocht ze dus in ene de peuken wel meenemen ???
pi_69111610
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*kuch*
Oneens.

Áls dat werkelijk zo is dan zou het toch wel fair zijn als jullie Eline wat minder ontzien.
*kuch*
Bullshit

c u guys later!
pi_69111624
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
ik ga mij ff wassen en aankleden, was een kort nachtje.

Iedereen een fijne morgen verder! u2 Danny! enne goeiemorgen Mo-tje!
jij ook een goedenmorgen en hoor het vandaag vast nog wel van je marilin smoel
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 11:03:21 #188
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111625
Pim : Bent je moe? Nee? O ik ben wel moe, zullen we ruilen?
pi_69111629
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had Bart gisteren een vrij duidelijke lijst van wat mee naar buiten mocht, en was daarbij duidelijk dat er geen andere dingen mee naar buiten mochten.

Als we daaruit toch zouden moeten concluderen dat Marielin haar sigaretten mee had mogen nemen, dan hadden andere bewoners ook bepaalde persoonlijke items mogen meenemen dus??
de twee persoonlijke items die gewonnen waren met t dagduel hadden meegenomen mogen worden, c'est tout
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:03:43 #190
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111634
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die blinde vlek ga ik ook maar eens in het leven roepen vanwege het bij voortdurend eenzijdige commentaar van veel Cossers op Marielin, die Marielins gedrag, dat "zeuren", tot een hoger doel hebben verheven en proberen haar daarin te overtreffen.
offensiefje tegen Eline he. Alles wat eline doet op een weegschaal leggen zoals ook bij marielin gebeurt
pi_69111657
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

de twee persoonlijke items die gewonnen waren met t dagduel hadden meegenomen mogen worden, c'est tout
Alleen wist niemand dat!
pi_69111665
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

offensiefje tegen Eline he. Alles wat eline doet op een weegschaal leggen zoals ook bij marielin gebeurt
Ja, ik constateer dat Eline adem haalt, waar haalt ze toch iedere keer de euvele moed vandaan om dat te doen
pi_69111677
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die zich herhaalt en herhaalt dus aan mij zul jij je niet irriteren.

Kwil je wel uitleggen vanwaar mijn irritatie:
Het heeft met een negatieve instelling te maken, zich benadeeld voelen en dat steeds benadrukken.
Ze begint iedere zin met IK IK IK, in iedere 2e zin komt het woord peuken voor en ze mist zelfreflectie.
Ze veroordeelt anderen met waar ze zelf te kort schiet. Als er een onderwerp aangekaart wordt neemt ze gelijk het woord en dan volgt er 9 van de 10 keer een saai verhaal.
Nogmaals bijna niemand heeft echt humor daar, bijna niemand heeft boeiende verhalen................de anderen nemen ook niet altijd het woord.

Voor diegenen met een blinde vlek voor dit alles, koester die vlek.
Kheb er zelf eentje voor Eline, zelden zoveel positivisme in een kind gezien. Ik houd er van.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:05:58 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111688
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:02 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

*kuch*
Bullshit

c u guys later!
*kuch*
betweterig, arrogant redactielid die denkt dat iedereen acherlijk is behalve hij zit er weer en zit behoorlijk te trollen

ik stel voor dat we huub lekker negeren, want zoals altijd zijn wij dom.
Heeft-ie me alweer snel over de pis. Leuk als je in een spel zit, niet slim als je redactielid bent van een programma die het juist van mensen als ons moet hebben.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:06:06 #195
28033 Pek
je moet wat
pi_69111690
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*kuch*
Oneens.

Als je louter op 1 persoon let dan kun je altijd wel iets vinden om over te zeiken. Ieder mens heeft wel nare karaktertrekjes. Vanwaar de fixatie op Eline?
  zondag 17 mei 2009 @ 11:06:25 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69111697
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
waarom die fixatie daar heeft ze het toch zelf naar gemaakt in de afgelopen dagen, weken ... als je de hele dag bijna stil ben en alleen dat peuken woordje komt eruit is het niet gek dat mensen daar overvallen ...
Ze is veel verslaafder dan ze denkt, daarbij is het bij een verslaving juist zo dat je denkt dat je dat middel nodig hebt om iets te kunnen doorstaan, vandaar waarschijnlijk die telkens terugkerende vraag om sigaretten.

Ik stel voor dat er bij een TBO II simpelweg niet gerookt mag worden, ook niet als extra.
Je maakt het de rokers veel moeiljiker door ze soms wel en soms niet te laten roken, als er vanaf dag 1 niet gerookt had kunnen worden, dan was iedereen na 3 dagen klaar geweest met het gemiep over sigaretten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69111698
Eline heeft twee tieten, ik vind het werkelijk geen porum

Kan ze daar nu eens niets tegen doen
  zondag 17 mei 2009 @ 11:06:47 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111707
quote:

[..]

Maar goed, wij proberen zo goed mogelijk de regels na te leven, zonder aanzien des persoon,

Dan heb je toch niet goed opgelet. Ze hebben het erover gehad, en heel duidelijk.
En ik heb geen blinde vlek voor Marielin, dus neem het van mij wel aan.
Het is niet duidelijk daar, en er wordt ook niet gecommucineerd als men merkt dat iets niet duidelijk, of niet gezegd is.
Ik denk dat men het boven wel lachen vond, snap ik ook wel, maar ga nu niet zitten draaien.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:06:49 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111709
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:04 schreef SIRA het volgende:

[..]

Alleen wist niemand dat!
Welles, want Huub zegt van wel en dus is het zo
(ook al zegt IEDEREEN hier dat ze het wel - meerdere keren - heeft gevraagd, dan NOG treedt regel 1 - Huub weet alles beter - in werking )
  zondag 17 mei 2009 @ 11:07:51 #200
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69111731
Nou met al die noodransoen krijgen ze vast last van constipatie
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')