abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 10:41:58 #121
28033 Pek
je moet wat
pi_69111156

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:41:58 #122
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111158
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
Zo klink jij ook als er een microfoontje onder je mond zit hoor

Waarom likt Eline haar mes eigenlijk af voordat ze dat toastje ging besmeren? Het is toch een gemeenschappelijk mes?
Als je toch wilt zeuren zeur dan daarover ofzo.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:42:03 #123
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111160
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
ga jij eens crackers eten en neem dat op. mijn god, de domheid
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69111162
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:

[..]

Ook last van de garoetenga?
Zul je me eerst moten zeggen wat het is.
Klees niet alles.
pi_69111176
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ze heeft gisteren een vol pakje sigaretten gewonnen, die ze mocht meenemen, en wat doet ze... ze vergeet ze!

heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom dat van haar was. Daar kun je ons niet de schuld van geven
Geweldig! Wist ik niet eens, zal wel in de avond zijn geweest dan.
Jullie doen het top trouwens alleen ik hoop dat deze aktie echt 12 uur over is en aktie in de tent.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:43:02 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111180
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zo klink jij ook als er een microfoontje onder je mond zit hoor

Waarom likt Eline haar mes eigenlijk af voordat ze dat toastje ging besmeren? Het is toch een gemeenschappelijk mes?
Als je toch wilt zeuren zeur dan daarover ofzo.
deed ze dat echt? omfg wat een ranzig persoon die Eline. echt goor
lekker groepsgevoel ook
  zondag 17 mei 2009 @ 10:43:23 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111189
quote:

[..]

ze heeft gisteren een vol pakje sigaretten gewonnen, die ze mocht meenemen, en wat doet ze... ze vergeet ze!

heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom dat van haar was. Daar kun je ons niet de schuld van geven
Volgens mij was het niet duidelijk of ze dit mocht meenemen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69111192
quote:

[..]

Jawel....geef haar dat pakje, dan zeurt ze iig een uurjte niet (meer).
pi_69111214
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ook militair (geweest)?
Nee,maar ze wel eens gegeten. Zitten lekkere dingen in. Ze hebben het qua eten nu best goed. Lol.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:45:13 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111220
quote:

[..]

buiten mag niet gerookt worden, weet je nog?
toen ze die nacht buiten moest slapen kreeg ze ook peuken mee. toen ze die opstak kreeg ze meteen te horen dat dat niet mocht.
Verder is totaal niet duidelijk gemaakt of het wel of niet mee mocht. Ze heeft het minstens tien keer gevraagd.
En aangezien de ene keer dingen wel mogen en de andere keer opeens niet kan ik me voorstellen dat ze het risico op een sanctie niet wilde lopen.
pi_69111224
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet duidelijk of ze dit mocht meenemen.
ze heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom het van haar was
pi_69111236
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef Danny het volgende:

[..]

lekker groepsgevoel ook
bij rantsoen moet je zorgen dat je niks verspilt.........domheid
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:46:08 #133
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111238
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef Danny het volgende:

[..]

lekker groepsgevoel ook
Vies hè? Dat kind denkt werkelijk alleen aan *alles draait om Eline en moet over Eline gaan*. Totaal geen rekening houdende met anderen, ik, ik ik

Trouwens, klopt het echt dat ze alleen met 35+ naait als die een leuk inkomen hebben en 4 jaar samenwoonde? Rare ouders heb je dan als je je dochter al zo jong laat hokken met iemand die wél volwassen is.
pi_69111247
quote:

[..]

hoi huub
jullie doen het goed hoor maar wil wat vaker je stem horen dus zeg ff marilin smoel
pi_69111251
Domme dingen doen of vergeten komt ze nu zwaar te staan. Dat zullen ze snel genoeg door krijgen.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:46:52 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111257
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Natuurlijk is het stom, maar blijft staan dat ze niet wist of het wel mocht. Is er eigenlijk wel uitsluitsel over gegeven?
pi_69111266
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef Danny het volgende:

[..]

toen ze die nacht buiten moest slapen kreeg ze ook peuken mee. toen ze die opstak kreeg ze meteen te horen dat dat niet mocht.
Verder is totaal niet duidelijk gemaakt of het wel of niet mee mocht. Ze heeft het minstens tien keer gevraagd.
En aangezien de ene keer dingen wel mogen en de andere keer opeens niet kan ik me voorstellen dat ze het risico op een sanctie niet wilde lopen.
in het isolatie hok waar ze kookte had ze kunnen roken maar ja peukies liggen binnen
pi_69111269
ze krijgen vandaag overdag regelmatig "afleiding" niet alleen in de vorm van gasaanvallen maar ook nog wat anders.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:48:08 #139
28033 Pek
je moet wat
pi_69111286

Ze kan echt alleen maar over zichzelf lullen, zo onzeker, zelfbevestiging zoeken...sad
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:48:24 #140
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111293
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Ah, dan lik je eerst het halve kuipje leeg met je ems en smeer je de rest op je toastje zodta de rest van de mensen in je ploeg niets meer hebben of het allerlaatste restje met jouw speekel mogen hebben?
Het *ik* gevoel staat dan bovenaan begrijp ik?
pi_69111295
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

hoi huub
jullie doen het goed hoor maar wil wat vaker je stem horen dus zeg ff marilin smoel
  zondag 17 mei 2009 @ 10:48:42 #142
131703 pullup
smartie
pi_69111302
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef ditisHuub het volgende:
ze krijgen vandaag overdag regelmatig "afleiding" niet alleen in de vorm van gasaanvallen maar ook nog wat anders.
Dit gaat dus inhouden dat deze situatie buiten niet veranderd vandaag ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:48:47 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111303
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

stom dat ze het risico niet gewoon heeft genomen. de regels zijn namelijk verre van duidelijk en veranderen met de minuut, afhankelijk van wie op dat moment de telefoon bedient boven.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:49:03 #144
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111311
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef ditisHuub het volgende:
Ze hadden dan beter een rantsoen kunnen hebben van bonen en uien o.i.d.
pi_69111321
Wat voor sanctie wil Huub ze opleggen als ze bij de volgende eten zoek aktie, binnen blijven, en niet terug gaan?
Hup creatief zijn en gewoon binnen blijven.
pi_69111328
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef koffieleutjuh het volgende:

[..]

in het isolatie hok waar ze kookte had ze kunnen roken maar ja peukies liggen binnen
Pcies.....al dat vragen en zeuren zorgt er voor dat ze niet zelf anticipeert.
Ze had ze gewoon mee kunnen nemen, is het niet oke levert ze ze weer in.
En roken als er iemand eet had ze toch al geen problemen mee.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:50:09 #147
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111332
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef blomst het volgende:

[..]

dat beetje had ze dan beter op het toastje kunnen smeren. Nu moest ze daarvoor dus extra pakken waardoor ze de groep NOG meer heeft benadeeld. Onvoorstelbaar.
pi_69111333
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:09 schreef Danny het volgende:

[..]

dat dus. elke keer als het woord 'peuk' valt begint men hier te janken. Je kunt je afvragen wie er harder zanikt
Jij zeurt en zanikt het meest met je ziekelijke Marielin adoratie
pi_69111351
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef Danny het volgende:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
Als zij ze dan vergeet, tja dan ben je niet slim

een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
pi_69111360
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ah, dan lik je eerst het halve kuipje leeg met je ems en smeer je de rest op je toastje zodta de rest van de mensen in je ploeg niets meer hebben of het allerlaatste restje met jouw speekel mogen hebben?
Het *ik* gevoel staat dan bovenaan begrijp ik?
Ja
pi_69111361
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze hadden dan beter een rantsoen kunnen hebben van bonen en uien o.i.d.
Vooral uien ja en skippyballen!
pi_69111372
Huub heeft helemaal gelijk hoe stom is ze,maar ons zwollenaartje is wel een bikkel meeste exstreme opdrachten doen ze maar wel ff.

Marielin gaat er met de poet vandoor je kan het
pi_69111378
eet marielin nu hetzeflde deel als de aneren?
Ze heeft gisteren alles kunnen eten en kunnen roken, het siert haar als ze nu deelt.

Kvind sowieso dat rokers iets minder zouden moeten eten, roken is hongerstillend.
pi_69111381
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Vooral uien ja en skippyballen!
skippyballen in de luchtruimte
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69111385
goedemorgen allemaal

ik heb ff terug gelezen en het valt me op dat er hier meer zijn die zeiken als dat marielin doet om haar peuken
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:52:57 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111391
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten.
Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'
quote:
De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderen
quote:
een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee.
Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??
pi_69111396
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Danny het volgende:

[..]

stom dat ze het risico niet gewoon heeft genomen. de regels zijn namelijk verre van duidelijk en veranderen met de minuut, afhankelijk van wie op dat moment de telefoon bedient boven.
niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.

Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:53:11 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111399
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef kikkertje46 het volgende:
goedemorgen allemaal

ik heb ff terug gelezen en het valt me op dat er hier meer zijn die zeiken als dat marielin doet om haar peuken
pi_69111401
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

skippyballen in de luchtruimte
Hele kleine skippyballetjes dan
  zondag 17 mei 2009 @ 10:53:51 #160
28033 Pek
je moet wat
pi_69111410
Oh shit, krijgen we dit weer
pi_69111411
quote:

[..]

isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.

een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
pi_69111419
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef irma45 het volgende:
Huub heeft helemaal gelijk hoe stom is ze,maar ons zwollenaartje is wel een bikkel meeste exstreme opdrachten doen ze maar wel ff.

Marielin gaat er met de poet vandoor je kan het
Ze heeft idd de meeste kansen gehad om zich te bewijzen..zegt niets over de overlevingskunsten van de anderen. Deel van die kansen heeft ze gekregen door het mislukken van duels.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:54:32 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111424
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef -sabine- het volgende:
eet marielin nu hetzeflde deel als de aneren?
Ze heeft gisteren alles kunnen eten en kunnen roken, het siert haar als ze nu deelt.
Delen Gaat een beetje moeilijk als miep met d'r nagellakvingertjes bezig is om alles binnen te halen, dan moet je genoegen nemen met wat er overblijft .
quote:
Kvind sowieso dat rokers iets minder zouden moeten eten, roken is hongerstillend.
Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?
pi_69111427
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef seka het volgende:

[..]

Nee,maar ze wel eens gegeten. Zitten lekkere dingen in. Ze hebben het qua eten nu best goed. Lol.
Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.

Zit best veel in:
1 doosje lucifers
1 zakje zout
4 sticks suiker
1 rol snoep, vruchtensmaak
1 ro dextrose-tabletten, gevitamineerd
1 reep chocolade
1 pakje kauwgom
2 pakjes instant soep
1 zakje bouillonkorrels
2 pakjes biscuit
3 bakjes vleesproduct
1 bakje smeerkaas
1 bakje jam
1 bakje appestroop
2 sticks koffie
2 sticks creamer
2 theezakjes
2 sticks cacaodrankpoeder
1 stick limonadepoeder citroen
1 pakje zakdoekjes

Vroeger ook een paar "peuken", maar dat is allang niet meer.

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_69111433
en ze eten al weken van de zelfde vork met zn allen die word ook leuk doorgegeven onder het eten als er 1 klaar is, drinken uit dezelfde bekers en nu gaan we vallen over het likken van het mes
  zondag 17 mei 2009 @ 10:54:58 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69111440
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
wtf, interpunctie ftw
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 17 mei 2009 @ 10:55:30 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111451
quote:

[..]

Ze is ze NIET vergeten. Er is zelfs een discussie over geweest, of ze haar sigaretten (die ze gekregen had) wel mocht houden. Ze baalde zelfs als een stekker dat ze er dan niets aan had.
Wees dan duidelijk, want DAN kun je iemand stom noemen en zeggen dat ie wat vergeten is.
Niets is daar duidelijk,
Het kan me niet schelen of ze iets te roken heeft, maar eerlijk is eerlijk, het was NIET duidelijk.
pi_69111453
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, nog een keer iets over roken en dan even keihard Marielin smoel roepen Huub!
Je kan het
En dan zal ik stoppen met zeiken erover.
pi_69111456
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Delen Gaat een beetje moeilijk als miep met d'r nagellakvingertjes bezig is om alles binnen te halen, dan moet je genoegen nemen met wat er overblijft .
[..]

Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?
1e is lelijk gedrag, dus Eensch.

En kheb het niet over deze opdracht.............als er nu niemand rookt, duh!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 10:56:22 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111467
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.

Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
"wees creatief" (x100)
De aanstekers worden verwijderd uit de bunker, peter is creatief met kookplaat en wordt afgeblaft dat de kookplaat daar niet voor gebruikt mag worden.
Uiteindelijk mag het na een poll (logischerwijze) weer WEL.

Vervolgens krijgen ze bij fase twee te horen dat alles een eigen functie heeft binnen de bunker en de magnetron niet gebruikt mag worden om bv water op te warmen om een soort warme kruik te maken (dus mogen ze weer niet creatief zijn).

Dan zijn de douchegordijnen weg en durven ze niet de vuilniszak daarvoor in te zetten (want alles heeft een eigen functie). Tot Bart bijna zuchtend meldt dat ze nou toch echt eens een keer creatief moeten worden.

Ik zou er ook geen reet meer van begrijpen als ik hun was
pi_69111490
Deze deelnemers zijn simpelweg te jong. Dertigers zouden zich niet als marionetten laten behandelen en meedoen aan "een fetish" van de captain, "soldaatje spelen"

Ik vind het allemaal maar matig, maar goed, veel Fokkertjes schijnen het wel leuk te vinden.

Ondanks dat ga ik mee met de opmerkingen van vannacht van Blomst, die zit volgens mij wel aardig in de richting
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 10:57:27 #172
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69111493
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
en ze eten al weken van de zelfde vork met zn allen die word ook leuk doorgegeven onder het eten als er 1 klaar is, drinken uit dezelfde bekers en nu gaan we vallen over het likken van het mes
Het boeit mij eigenlijk totaal niets maar dat gezeik over Marielin ben ik wat zat. Als je louter op 1 persoon let dan kun je altijd wel iets vinden om over te zeiken. Ieder mens heeft wel nare karaktertrekjes. Vanwaar de fixatie op Marielin?
pi_69111506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'
[..]

niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderen
[..]

Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??
het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,

regels veranderen mbt tot prijzen en beloningen voor dagduels omdat je de impulsen impulsen moet laten zijn, en geen routine.

Ik heb wel opgelet, daarom geef ik ook juist het voorbeeld dat als Eline om haar BH zou vragen we dat ook niet zouden honoreren (en ik geloof de meeste users ook niet, dus waarom dan wel aan haar sigaretten toegeven?)

Maar goed, wij proberen zo goed mogelijk de regels na te leven, zonder aanzien des persoon,

en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren
pi_69111539
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.

Zit best veel in:
1 doosje lucifers
1 zakje zout
4 sticks suiker
1 rol snoep, vruchtensmaak
1 ro dextrose-tabletten, gevitamineerd
1 reep chocolade
1 pakje kauwgom
2 pakjes instant soep
1 zakje bouillonkorrels
2 pakjes biscuit
3 bakjes vleesproduct
1 bakje smeerkaas
1 bakje jam
1 bakje appestroop
2 sticks koffie
2 sticks creamer
2 theezakjes
2 sticks cacaodrankpoeder
1 stick limonadepoeder citroen
1 pakje zakdoekjes

Vroeger ook een paar "peuken", maar dat is allang niet meer.

Kijk,zo slecht hebben ze het dus niet.
  zondag 17 mei 2009 @ 10:59:38 #175
28033 Pek
je moet wat
pi_69111542
Danny, Huub...get a room

Wisseling van de wacht

zondag 17 mei 2009 @ 11:00:02 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69111550
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou? Is ze die peuken nou vergeten of niet?
Ik denk dat ze die als eerste had ingepakt, als ze wist dat het mocht.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:00:16 #177
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69111556
Bewijs, geen bh

pi_69111576
ik ga mij ff wassen en aankleden, was een kort nachtje.

Iedereen een fijne morgen verder! u2 Danny! enne goeiemorgen Mo-tje!
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:01:05 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111577
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,
"Niet lullen maar doen", werd er omgeroepen. opschieten moesten ze.
quote:
regels veranderen mbt tot prijzen en beloningen voor dagduels omdat je de impulsen impulsen moet laten zijn, en geen routine.
Prima, maar dan moet het ook duidelijk zijn.
quote:
Ik heb wel opgelet, daarom geef ik ook juist het voorbeeld dat als Eline om haar BH zou vragen we dat ook niet zouden honoreren (en ik geloof de meeste users ook niet, dus waarom dan wel aan haar sigaretten toegeven?)
Omdat het de taak van de redactie is ervoor te zorgen dat de regels duidelijk zijn
quote:
en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren

Heeft geen reet met Marielin te maken, maar alles met recht en onrecht. Dat laatste kan ik slecht tegen, ongeacht om wie het gaat. Maar je maakt ten aanzien van mijn persoontje wel vaker enorme inschattingsfouten
pi_69111581
quote:
Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:

Die blinde vlek ga ik ook maar eens in het leven roepen vanwege het bij voortdurend eenzijdige commentaar van veel Cossers op Marielin, die Marielins gedrag, dat "zeuren", tot een hoger doel hebben verheven en proberen haar daarin te overtreffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')