Zo klink jij ook als er een microfoontje onder je mond zit hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
ga jij eens crackers eten en neem dat op. mijn god, de domheidquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
Geweldig! Wist ik niet eens, zal wel in de avond zijn geweest dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een vol pakje sigaretten gewonnen, die ze mocht meenemen, en wat doet ze... ze vergeet ze!
heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom dat van haar was. Daar kun je ons niet de schuld van geven
deed ze dat echt? omfg wat een ranzig persoon die Eline. echt goorquote:Op zondag 17 mei 2009 10:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zo klink jij ook als er een microfoontje onder je mond zit hoor
Waarom likt Eline haar mes eigenlijk af voordat ze dat toastje ging besmeren? Het is toch een gemeenschappelijk mes?
Als je toch wilt zeuren zeur dan daarover ofzo.
Volgens mij was het niet duidelijk of ze dit mocht meenemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een vol pakje sigaretten gewonnen, die ze mocht meenemen, en wat doet ze... ze vergeet ze!
heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom dat van haar was. Daar kun je ons niet de schuld van geven
Jawel....geef haar dat pakje, dan zeurt ze iig een uurjte niet (meer).quote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee,maar ze wel eens gegeten. Zitten lekkere dingen in. Ze hebben het qua eten nu best goed. Lol.quote:
buiten mag niet gerookt worden, weet je nog?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom het van haar wasquote:Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet duidelijk of ze dit mocht meenemen.
bij rantsoen moet je zorgen dat je niks verspilt.........domheidquote:Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ze dat echt? omfg wat een ranzig persoon die Eline. echt goor
lekker groepsgevoel ook
Vies hè? Dat kind denkt werkelijk alleen aan *alles draait om Eline en moet over Eline gaan*. Totaal geen rekening houdende met anderen, ik, ik ikquote:Op zondag 17 mei 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ze dat echt? omfg wat een ranzig persoon die Eline. echt goor
lekker groepsgevoel ook
hoi huubquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Natuurlijk is het stom, maar blijft staan dat ze niet wist of het wel mocht. Is er eigenlijk wel uitsluitsel over gegeven?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom het van haar was
in het isolatie hok waar ze kookte had ze kunnen roken maar ja peukies liggen binnenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten mag niet gerookt worden, weet je nog?
toen ze die nacht buiten moest slapen kreeg ze ook peuken mee. toen ze die opstak kreeg ze meteen te horen dat dat niet mocht.
Verder is totaal niet duidelijk gemaakt of het wel of niet mee mocht. Ze heeft het minstens tien keer gevraagd.
En aangezien de ene keer dingen wel mogen en de andere keer opeens niet kan ik me voorstellen dat ze het risico op een sanctie niet wilde lopen.
Ah, dan lik je eerst het halve kuipje leeg met je ems en smeer je de rest op je toastje zodta de rest van de mensen in je ploeg niets meer hebben of het allerlaatste restje met jouw speekel mogen hebben?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef blomst het volgende:
[..]
bij rantsoen moet je zorgen dat je niks verspilt.........domheid
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
hoi huub![]()
jullie doen het goed hoor maar wil wat vaker je stem horen dus zeg ff marilin smoel
Dit gaat dus inhouden dat deze situatie buiten niet veranderd vandaag ?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef ditisHuub het volgende:
ze krijgen vandaag overdag regelmatig "afleiding" niet alleen in de vorm van gasaanvallen maar ook nog wat anders.
stom dat ze het risico niet gewoon heeft genomen. de regels zijn namelijk verre van duidelijk en veranderen met de minuut, afhankelijk van wie op dat moment de telefoon bedient boven.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom het van haar was
Ze hadden dan beter een rantsoen kunnen hebben van bonen en uien o.i.d.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef ditisHuub het volgende:
ze krijgen vandaag overdag regelmatig "afleiding" niet alleen in de vorm van gasaanvallen maar ook nog wat anders.
Pcies.....al dat vragen en zeuren zorgt er voor dat ze niet zelf anticipeert.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
in het isolatie hok waar ze kookte had ze kunnen roken maar ja peukies liggen binnen
dat beetje had ze dan beter op het toastje kunnen smeren. Nu moest ze daarvoor dus extra pakken waardoor ze de groep NOG meer heeft benadeeld. Onvoorstelbaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef blomst het volgende:
[..]
bij rantsoen moet je zorgen dat je niks verspilt.........domheid
Jij zeurt en zanikt het meest met je ziekelijke Marielin adoratiequote:Op zondag 17 mei 2009 10:09 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. elke keer als het woord 'peuk' valt begint men hier te janken. Je kunt je afvragen wie er harder zanikt
isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten mag niet gerookt worden, weet je nog?
toen ze die nacht buiten moest slapen kreeg ze ook peuken mee. toen ze die opstak kreeg ze meteen te horen dat dat niet mocht.
Verder is totaal niet duidelijk gemaakt of het wel of niet mee mocht. Ze heeft het minstens tien keer gevraagd.
En aangezien de ene keer dingen wel mogen en de andere keer opeens niet kan ik me voorstellen dat ze het risico op een sanctie niet wilde lopen.
Jaquote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah, dan lik je eerst het halve kuipje leeg met je ems en smeer je de rest op je toastje zodta de rest van de mensen in je ploeg niets meer hebben of het allerlaatste restje met jouw speekel mogen hebben?
Het *ik* gevoel staat dan bovenaan begrijp ik?
Vooral uien ja en skippyballen!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hadden dan beter een rantsoen kunnen hebben van bonen en uien o.i.d.
Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten.
niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderenquote:De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
Als zij ze dan vergeet, tja dan ben je niet slim
Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??quote:een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee.
niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
stom dat ze het risico niet gewoon heeft genomen. de regels zijn namelijk verre van duidelijk en veranderen met de minuut, afhankelijk van wie op dat moment de telefoon bedient boven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef kikkertje46 het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
ik heb ff terug gelezen en het valt me op dat er hier meer zijn die zeiken als dat marielin doet om haar peuken
goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedagquote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
Ze heeft idd de meeste kansen gehad om zich te bewijzen..zegt niets over de overlevingskunsten van de anderen. Deel van die kansen heeft ze gekregen door het mislukken van duels.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef irma45 het volgende:
Huub heeft helemaal gelijk hoe stom is ze,maar ons zwollenaartje is wel een bikkel meeste exstreme opdrachten doen ze maar wel ff.
Marielin gaat er met de poet vandoor je kan het
Delenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef -sabine- het volgende:
eet marielin nu hetzeflde deel als de aneren?
Ze heeft gisteren alles kunnen eten en kunnen roken, het siert haar als ze nu deelt.
Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?quote:Kvind sowieso dat rokers iets minder zouden moeten eten, roken is hongerstillend.
Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:45 schreef seka het volgende:
[..]
Nee,maar ze wel eens gegeten. Zitten lekkere dingen in. Ze hebben het qua eten nu best goed. Lol.
wtf, interpunctie ftwquote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag![]()
een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
Ze is ze NIET vergeten. Er is zelfs een discussie over geweest, of ze haar sigaretten (die ze gekregen had) wel mocht houden. Ze baalde zelfs als een stekker dat ze er dan niets aan had.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
isolatie cel mag gerookt worden. Ze heeft gisteren niet gevraagd of sigaretten wel mee mochten, ze is ze gewoon glad vergeten. De prijs voor de waterdruppel opdracht mocht ook tijdens fase 3 behouden worden.
een beetje lullig als je haar een bijzondere behandeling geeft. Zij is ze vergeten, dus zij draagt de consequenties. Als Eline nu zegt ik wil mijn bh (want persoonlijk ondergoed mocht je aan) zeggen we ook nee. Dus Marielin heeft vooralsnog pech.
Helemaal mee eens, nog een keer iets over roken en dan even keihard Marielin smoel roepen Huub!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goed zo zo hoort het maar waarom zeg je me geen gedag![]()
een keer voor mij graag huub je kan het marilin smoel
1e is lelijk gedrag, dus Eensch.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DelenGaat een beetje moeilijk als miep met d'r nagellakvingertjes bezig is om alles binnen te halen, dan moet je genoegen nemen met wat er overblijft .
[..]
Wie rookt er dan tijdens deze opdracht en wie heeft er dan *recht* op meer voedsel?
"wees creatief" (x100)quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.
Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
en ze eten al weken van de zelfde vork met zn allen die word ook leuk doorgegeven onder het eten als er 1 klaar is, drinken uit dezelfde bekers en nu gaan we vallen over het likken van het mes
het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,quote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze heeft wel tien keer gezegd 'en m'n sigaretten dan jongens?'
[..]
niet slim is dat de regels dagelijks meerdere keren veranderen
[..]
Ze had geen beha want die zat in de was. Heb je wel opgelet vannacht??
Kijk,zo slecht hebben ze het dus niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er genoeg leeggemaakt.
Zit best veel in:
1 doosje lucifers
1 zakje zout
4 sticks suiker
1 rol snoep, vruchtensmaak
1 ro dextrose-tabletten, gevitamineerd
1 reep chocolade
1 pakje kauwgom
2 pakjes instant soep
1 zakje bouillonkorrels
2 pakjes biscuit
3 bakjes vleesproduct
1 bakje smeerkaas
1 bakje jam
1 bakje appestroop
2 sticks koffie
2 sticks creamer
2 theezakjes
2 sticks cacaodrankpoeder
1 stick limonadepoeder citroen
1 pakje zakdoekjes
Vroeger ook een paar "peuken", maar dat is allang niet meer.
Nou? Is ze die peuken nou vergeten of niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet helemaal waar al snap ik ergens wel wat je bedoelt. In t team proberen we zoveel mogelijk afstemming te bereiken, maar goed, er moet ook af en toe geslapen worden en daarom wordt er niet altijd 1 lijn getrokken. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door overdracht briefjes en lijstjes in de regie van wie wat waar waarom etc.
Maar ben het niet met je eens dat ze totaal willekeurig zijn, er zit echt wel een idee achter
"Niet lullen maar doen", werd er omgeroepen. opschieten moesten ze.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is niemand van ons opgevallen dat bij haar de vraag leefde of ze ze mocht meenemen of niet, als ze geen antwoord had gehad kan ze heel makkelijk gewoon de telefoon pakken en het vragen,
Prima, maar dan moet het ook duidelijk zijn.quote:regels veranderen mbt tot prijzen en beloningen voor dagduels omdat je de impulsen impulsen moet laten zijn, en geen routine.
Omdat het de taak van de redactie is ervoor te zorgen dat de regels duidelijk zijnquote:Ik heb wel opgelet, daarom geef ik ook juist het voorbeeld dat als Eline om haar BH zou vragen we dat ook niet zouden honoreren (en ik geloof de meeste users ook niet, dus waarom dan wel aan haar sigaretten toegeven?)
quote:en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren
Die blinde vlek ga ik ook maar eens in het leven roepen vanwege het bij voortdurend eenzijdige commentaar van veel Cossers op Marielin, die Marielins gedrag, dat "zeuren", tot een hoger doel hebben verheven en proberen haar daarin te overtreffen.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:
en geloof dat jij een aardige blinde vlek begint te ontwikkelen ten opzichte van Marielin, en dat bedoel ik niet lullig, je hebt gewoon meer met Marielin dan met iemand anders krijg ik de indruk. Wij laten onze beslissingen niet kleuren door voorkeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |