Laten we niet vergeten dat "wij" voor die 48 uur gestemd hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
ik las ergens tot 12:00.
Dat hopen we dan maar, want ik heb interessantere beelden gezien op een webcam die gericht stond op een blinde muur
http://nl.tinypic.com/r/2a7d7ah/5quote:Op zondag 17 mei 2009 10:24 schreef spapaars het volgende:
Echte soldaten roken ook. Ze heeft een punt.
[ afbeelding ]
zonder te weten wat het precies inhield jaquote:Op zondag 17 mei 2009 10:28 schreef Pek het volgende:
Laten we niet vergeten dat "wij" voor die 48 uur gestemd hebben
Net of die zwart/wit beelden van stapelbedden zo opwindend warenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
'hoe lang moeten de overlevers in soldatenkostuum de meest dodelijk saaie beelden ooit maken?'
Ook last van de garoetenga?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:33 schreef -sabine- het volgende:
Als er bij de aanmelding staat dat je als verstokte roker beter niet mee kunt doen, moet je nu niet zeiken.
Tis de Bunker geen Paleis.
Kvin Marielin erg egoistisch, egocentisch..
Ze sleurt anderen mee in een negatieve fibe................ze onthoudt en benadrukt de negatieve dingen en niet de positieve. Kzou het nog niet een dag met haar volhouden zonder haar eens flink mijn waarheid te zeggen.
Ze mist alle humor...............jammergenoeg is ze daarin niet de enige daaroh.
Puntje voor de nieuwe kasting, hoop ik.
Nog een paar daggies en dan op naar TheBunker 2.
Ik zie nu ook af haha!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Net of die zwart/wit beelden van stapelbedden zo opwindend waren![]()
Nu zien de overlevers tenminste af, zoals het hoort, in plaats van de streamers
dus de anderen hebben nu meer en WEER is het niet goed?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Kaat38 het volgende:
Marielin wil niks op haar toastjes...pfff....
Ze smeerde gewoon iets van smeerkaas op d'r toastje volgens mij? Neem tenminste aan dat Marilien de persoon zonder nagellak is.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Kaat38 het volgende:
Marielin wil niks op haar toastjes...pfff....
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. net zoals echte creatieve redactieleden niet voor het afgezaagd 'jaaaa, we gaan hun peuken afpakken' zouden gaan
Ze lust er niks op en jaaaaa, ik weet nu wel dat je stapelgek op haar bent, ik niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dus de anderen hebben nu meer en WEER is het niet goed?
Zo klink jij ook als er een microfoontje onder je mond zit hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
ga jij eens crackers eten en neem dat op. mijn god, de domheidquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Nou ik wordt me toch gek van dat vieze ge eet van hun dat gesmak vooral marrielin kan er wat van
Geweldig! Wist ik niet eens, zal wel in de avond zijn geweest dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een vol pakje sigaretten gewonnen, die ze mocht meenemen, en wat doet ze... ze vergeet ze!
heeft gisteren zelf meerdere malen gezegd hoe stom dat van haar was. Daar kun je ons niet de schuld van geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |