ja maar Huub houdt ons op de hoogte van wat hij denkt dat er binnen de bunker gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe als Sly en ban iedereen die je niet aanstaat.
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Enfin, ze maken de aflossers wakker en Marilien vertelde hen meteen dat ze eten hebben gekregen en wat ze allemaal nog hebben, Eline voegt eraantoe, ja en wat rozijntjes/krentjes (alsof het minderwaardig is) Dat noemen ze hier nou studentenhaver. Marielin tetterde nog even vrolijk door dat ze toastjes met beleg hadden en de jongens worden toch weer enigzins enthousiast m.b.t. het ontbijt.
Wat nou positieve instelling?
echt wel, nu komt er straks weer Calimero gedrag.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?
Wat een zeikzeug is het toch ook
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
rozijnen/krenten zijn te min voor prinses op de erwt Eline?
Wat een zeikzeug is het toch ook
Die is weer briljantquote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
Die lui zijn meestal nog gekker als hun cliënten!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef blomst het volgende:
Hoelaat komt Robert de buitenbunkerbewoners ondersteunen??
O please, niet Robert weer hequote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef blomst het volgende:
Hoelaat komt Robert de buitenbunkerbewoners ondersteunen??
Hij ging serieus tellen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen heeft last van zijn odol, hij vraagt aan Pim : Je hebt twee meisjes gehad, geen relaties maar je hebt er wel 2maal mee gewipt
Pim heeft 12 keer geneukt. (ook goedenmorgen Jeroen...)
aangepast!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Danny het volgende:
overigens, Huub, het was inmiddels gebruikelijk dat de eindtijden bij polls vermeld werden. Staat ongetwijfeld ergens in een memo
Jij misschien wel maar Pim en Jeroen hebben nog niet getrokken hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef hondjes het volgende:
En nu er getrokken is, kan ik wel even gaan douchen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
ik ga mij ff wassen en aankleden, was een kort nachtje.
Zout eens op Renate, ga douchen ofzo.quote:
Niks nieuwe poll.quote:
Maar daar hoef ik toch niet bij te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij misschien wel maar Pim en Jeroen hebben nog niet getrokken hoor.
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks nieuwe poll.
Jullie zijn in gebreke gebleven, gewoon geven die sigaretten, als sanctie voor jullie, voor de slechte beurt.
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik bij bepaalde nieuwe mensen een heel sterk nolife-huisvrouwen van middelbare leeftijd gevoel krijg. Het was NIET de bedoeling dat nolifers op FOK! zouden komen he. Het niveau gaat er dan namelijk beslist niet op vooruit
[..]
het ligt hoe dan ook niet aan Huub
Maw, je durft geen normale discussie met hem aan te gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef Madelonna het volgende:
DANNY verbeeldt zich de schepper van het Bunkerformat te zijn en dat zijn mening de enige juiste en zaligmakend te zijn
echt niet had ze ze maar mee moeten nemen zelf niet gedaan jammer voor haar.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks nieuwe poll.
Jullie zijn in gebreke gebleven, gewoon geven die sigaretten, als sanctie voor jullie, voor de slechte beurt.
Dus datquote:
Ik denk dat dat je heel erg goed is gelukt. Ik zou mijn werk van mijn hobby maken, was ik jou.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
sorry voor dit taal gebruik maar soms moet je iemand wakker schudden !
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
[..]
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .
het is waar dat Marielin vroeg om haar peuken ,maar er is maar 1 baas daarboven snap je .
sorry voor dit taalgebruik misbruik maar soms moet je iemand wakker schudden !
het gaat mij er helemaal niet om dat ze die peuken moet krijgen hoor. Het gaat mij erom dat er beweerd wordt dat het dom is van Marielin, terwijl de boel gewoon compleet onduidelijk is. Dat er wordt gezegd dat Marielin niet heeft gevraagd of haar peuken meemochten terwijl ze tig keer heeft gevraagd hoe het met haar peuken zat en of die meemochten, waarop door de luidspreker herr Flick von der Gestapo riep dat er niet gepraat moest worden maar gedaan moest worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?
vreemde zaak,
enfin, poll staat erop, de streamer beslist, en die poll staat erop na geluiden uit de COS van o.a. jou dat het niet eerlijk is.
ZE slaapt en staat helemaal niet op wacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:33 schreef moniquemuts het volgende:
ze staat op wacht zonder peuk en dat is leuk.
ze mot gewoon niet zo zeuren
en die baas is niet Huubquote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
[..]
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .
het is waar dat Marielin vroeg om haar peuken ,maar er is maar 1 baas daarboven snap je .
Nee.... Je bent niet duidelijk geweest, en hebt zeker geen duidelijkheid gebracht toen zij het vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?
vreemde zaak,
enfin, poll staat erop, de streamer beslist, en die poll staat erop na geluiden uit de COS van o.a. jou dat het niet eerlijk is.
Dan mag Jeroen ook zijn gewonnen item hebben(jasje)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vreemde zaak,
Vragen is door de kamer roepen? Of is iets vragen aan de redactie naar de telefoon gaan en bellen?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee.... Je bent niet duidelijk geweest, en hebt zeker geen duidelijkheid gebracht toen zij het vroeg.
projectiequote:Op zondag 17 mei 2009 11:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Zout eens op Renate, ga douchen ofzo.
Gaat even kijken daar enneh: doe Claire doe groetjes van mij, we hebben elkaar gesproken omdat ik op zoek was naar Bram, dan weet ze het wel weer.. Heerlijk met haar zitten kwekken!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vreemde zaak,
nu even niet dat is om onze oeren rust te gevenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
ZE slaapt en staat helemaal niet op wacht.
Ja, dus dat betekent, alle regels aan de kant, niet vragen om duidelijkheid, gewoon doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:33 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
echt niet had ze ze maar mee moeten nemen zelf niet gedaan jammer voor haar.
als het niet mocht hadden ze haar wel gewaarschuwd.
ze staat op wacht zonder peuk en dat is leuk.
ze mot gewoon niet zo zeuren
dat mocht niet. ze moesten stil zijn en opschieten.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vragen is door de kamer roepen? Of is iets vragen aan de redactie naar de telefoon gaan en bellen?
als er iets niet duidelijk is loop je naar die telefoon en vraag je hoe en wat.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht niet. ze moesten stil zijn en opschieten.
voordat die opmerking van boven kwam waren ze al 5 minuten aan het inpakken en uitzoeken. Tijd zat om te bellen lijkt me. De fout is eerder gemaakt door wil te reageren op vragen, die niet gesteld werden door de telefoon.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht niet. ze moesten stil zijn en opschieten.
ssssssssst ze slaaptquote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef loes39 het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
heeft mariedoos al weer 1000 keer gezeurd om haar sigaretten
Omdat alles zo duidelijk was, dat zelfs de anderen roepen dat het niet mag. Lekker duidelijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vragen is door de kamer roepen? Of is iets vragen aan de redactie naar de telefoon gaan en bellen?
Dat heb ik eerder geprobeerd uit te leggen. In geval van Huub kun je dat vergeten. Huub is always rightquote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zou niets aan de hand zijn als dat gewoon werd toegegeven dat het niet zo netjes/duidelijk was.
oke, bij deze. Het was dus niet heel erg duidelijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat alles zo duidelijk was, dat zelfs de anderen roepen dat het niet mag. Lekker duidelijk.
Het gaat om de onduidelijkheid en het negeren van een duidelijke vraag.
Er zou niets aan de hand zijn als dat gewoon werd toegegeven dat het niet zo netjes/duidelijk was.
droogijs bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef Bunker-Renate het volgende:
onderhoud gasmaskers.. zometeen een nieuwe gasaanval?
.... En dan weer een sanctie krijgen omdat ze niet luistert naar de bevelen "opschieten en niet lullen".quote:Op zondag 17 mei 2009 11:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als er iets niet duidelijk is loop je naar die telefoon en vraag je hoe en wat.
Net als je in ieder spel bij onduidelijkheid altijd opheldering kan vragen bij de scheidsrechter.
precies dus dattequote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, bij deze. Het was dus niet heel erg duidelijk!
Niets let haar erop om de telefoon te pakken .Ze is ze zelf vergeten, heeft ze meerdere keren gezegd dat dat dom van haar was, en dat ze ze had moeten meenemen. Dat impliceert bij mij toch echt wel het feit dat ze ze niet heeft meegenomen omdat het niet mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |