O please, niet Robert weer hequote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef blomst het volgende:
Hoelaat komt Robert de buitenbunkerbewoners ondersteunen??
Hij ging serieus tellen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen heeft last van zijn odol, hij vraagt aan Pim : Je hebt twee meisjes gehad, geen relaties maar je hebt er wel 2maal mee gewipt
Pim heeft 12 keer geneukt. (ook goedenmorgen Jeroen...)
aangepast!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Danny het volgende:
overigens, Huub, het was inmiddels gebruikelijk dat de eindtijden bij polls vermeld werden. Staat ongetwijfeld ergens in een memo
Jij misschien wel maar Pim en Jeroen hebben nog niet getrokken hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef hondjes het volgende:
En nu er getrokken is, kan ik wel even gaan douchen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
ik ga mij ff wassen en aankleden, was een kort nachtje.
Zout eens op Renate, ga douchen ofzo.quote:
Niks nieuwe poll.quote:
Maar daar hoef ik toch niet bij te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij misschien wel maar Pim en Jeroen hebben nog niet getrokken hoor.
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks nieuwe poll.
Jullie zijn in gebreke gebleven, gewoon geven die sigaretten, als sanctie voor jullie, voor de slechte beurt.
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik bij bepaalde nieuwe mensen een heel sterk nolife-huisvrouwen van middelbare leeftijd gevoel krijg. Het was NIET de bedoeling dat nolifers op FOK! zouden komen he. Het niveau gaat er dan namelijk beslist niet op vooruit
[..]
het ligt hoe dan ook niet aan Huub
Maw, je durft geen normale discussie met hem aan te gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef Madelonna het volgende:
DANNY verbeeldt zich de schepper van het Bunkerformat te zijn en dat zijn mening de enige juiste en zaligmakend te zijn
echt niet had ze ze maar mee moeten nemen zelf niet gedaan jammer voor haar.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks nieuwe poll.
Jullie zijn in gebreke gebleven, gewoon geven die sigaretten, als sanctie voor jullie, voor de slechte beurt.
Dus datquote:
Ik denk dat dat je heel erg goed is gelukt. Ik zou mijn werk van mijn hobby maken, was ik jou.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
sorry voor dit taal gebruik maar soms moet je iemand wakker schudden !
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
[..]
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .
het is waar dat Marielin vroeg om haar peuken ,maar er is maar 1 baas daarboven snap je .
sorry voor dit taalgebruik misbruik maar soms moet je iemand wakker schudden !
het gaat mij er helemaal niet om dat ze die peuken moet krijgen hoor. Het gaat mij erom dat er beweerd wordt dat het dom is van Marielin, terwijl de boel gewoon compleet onduidelijk is. Dat er wordt gezegd dat Marielin niet heeft gevraagd of haar peuken meemochten terwijl ze tig keer heeft gevraagd hoe het met haar peuken zat en of die meemochten, waarop door de luidspreker herr Flick von der Gestapo riep dat er niet gepraat moest worden maar gedaan moest worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?
vreemde zaak,
enfin, poll staat erop, de streamer beslist, en die poll staat erop na geluiden uit de COS van o.a. jou dat het niet eerlijk is.
ZE slaapt en staat helemaal niet op wacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:33 schreef moniquemuts het volgende:
ze staat op wacht zonder peuk en dat is leuk.
ze mot gewoon niet zo zeuren
en die baas is niet Huubquote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef Hobby het volgende:
[..]
mag ik ook wat zeggen Herr Danny , jij hebt een lowlive symdroom en volgens mij geil je op jonge grietjes niets mis mee ,maar ik voel mij beledigd omdat ik wel bij de garde leeftijd van jouw bevind ,dus jij bent een ouwe zak . en Huub interrseert mij geen ruk .
het is waar dat Marielin vroeg om haar peuken ,maar er is maar 1 baas daarboven snap je .
Nee.... Je bent niet duidelijk geweest, en hebt zeker geen duidelijkheid gebracht toen zij het vroeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat we niet tegen haar hebben gezegd dat ze haar sigaretten op tafel liet liggen?
vreemde zaak,
enfin, poll staat erop, de streamer beslist, en die poll staat erop na geluiden uit de COS van o.a. jou dat het niet eerlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |