*gilt*quote:Op zondag 17 mei 2009 09:02 schreef Memmel het volgende:
Yeah! Een olifantje! Koot slaapt t zeker nu? Zal ze balen dan...
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:00 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zowaar uit kunnen slapen vandaag
Wel een beetje raar gedroomd, hoewel best grappig, over iemand dromen van Fok! die je helemaal niet kent(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.
) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
Zo, nu even dat olifantje zoeken
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:30 schreef Chan het volgende:
Sorry E.T. ik wilde je niet laten schrikken
Gelukkig heb ik vaker dromen die nergens op slaan dan dat ik voorspellende dromen heb die echt kloppen
(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
Je vader is óf politieagent óf een gentleman diefquote:Op zondag 17 mei 2009 11:58 schreef huuphuup het volgende:
hihi leuk Swets, stapelbedden![]()
![]()
mn papa heeft vanacht iemand in zn been geschoten
wel na eerst een waarschuwingsschot te hebben gelost, maar toch, ik geloof dat ie er best van geschrokken is. T is geloof ik pas de tweede keer ofzo dat ie zn wapen gebruikt in de bijna 30 jaar tijd.
*grinnik* hahaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vader is óf politieagent óf een gentleman dief
hahaha neee gekquote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Popples het volgende:
ooowww zo huup ik kreeg al visioenen van een inbreker thuis enzo![]()
nouja het is zover het is goed afgelopen.
hehehehe.. ja dat zou niet zo slim zijn!!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha neee geken dan hier gaan vertellen dat mn pa een doorgeladen wapen thuis heeft?
![]()
![]()
sowieso moeten agenten al hun wapens en uniformen achterlaten op het politiebureau in een kluis. Alleen de overhemden mogen mee naar huis om gewassen en gestreken te wordenen dat zijn me rotdingen
stugge dikke onmogelijk te strijken stof
* huuphuup kreeg vroeger een tientje voor het strijken van de werkoverhemden van paps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij kun je op de site nog wat terugkijken. Ze gaan iig de eerste minuten nog een keer uitzenden, stond er net. En in het topic in FF staat een schattig filmpje van toen eht net geboren was, dat het gaat proberen te staan enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Belana het volgende:
ik heb niks van wat voor olifantje dan ook meegekregen, jammer.
volgens mij wel. maar dan nog vind ik een wapen engquote:Op zondag 17 mei 2009 12:42 schreef Reinhilde het volgende:
luchtbuks, ja die had 'ie ook. Maar dat mag, toch?
ja ik ook, ik strijk er ook te weini gvoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef Popples het volgende:
[..]
volgens mij wel. maar dan nog vind ik een wapen engmijn opa schoot gewoon de vogels weg omdat ze de kersen of op het land de groenten aan vraten
vicky mijn ouders hebben er nu ook zo een. als cadeau gekregen van philips toen ze weggingen![]()
maar voor die ene keer dat ik strijk vind het te duur.
ik heb ze laatst in duitsland voor 69 euro gezien.
thanks, ik zal es gaan kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij kun je op de site nog wat terugkijken. Ze gaan iig de eerste minuten nog een keer uitzenden, stond er net. En in het topic in FF staat een schattig filmpje van toen eht net geboren was, dat het gaat proberen te staan enzo
Ga je niet gewoon gezellig mee op kraamvisite anders???quote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Belana het volgende:
ik heb niks van wat voor olifantje dan ook meegekregen, jammer.
ik weet dus niet eens waar het isquote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ga je niet gewoon gezellig mee op kraamvisite anders???
wij zitten te denken om rond pinksteren te gaan.
volgende week zitten we al de hele week vol namelijk.
Dierentuin van Antwerpenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:52 schreef Belana het volgende:
[..]
ik weet dus niet eens waar het isvertel es
we zijn vrij met pinksteren, dus het zou kunnen.
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenmaar toch... )
Of de laminaatvloer leggen daar.![]()
Laminaat leggen is best leukquote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenmaar toch... )
Ik kan je de mijne wel even sturen, die heeft het daarnet nog gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het oude moet er ook nog uitgesloopt worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Laminaat leggen is best leuk
Maar dat mag F. ook doen
vertel eens, wat is dat voor wonderapparaat?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook, ik strijk er ook te weini gvoor.
heel soms neem ik mijn strijk mee naa rmijn moeder en strijk ik daar.. wel lekker, je hoeft met dat ding mar 1 kant van je was te strijken
ik ga het even in de groep gooienquote:Op zondag 17 mei 2009 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
@ Belana, jullie moeten maar kijken, kan me ook goed voorstellen dat Antwerpen best wel een behoorlijk eindje rijden is.
Wij hebben geen drempelsquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Linda2205 het volgende:
Haha, die is leuk ja Rewimo! Maarre...hoe doen jullie dat met drempels? Moet je alsnog dat ding iedere keer ergens anders heen brengen
*Linda overal hooge drempels heeft*
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Er viel niet echt veel te zien, ineens was ze er![]()
Ik heb net geïnformeerd naar een RoombaLijkt me zó zalig, nooit meer stofzuigen!
Ook leuk voor de katten
Okay tot zoquote:
Ik weet het nietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef skadhd het volgende:
Dat ding is wel lang bezig met een klein stukje. Zit je dan echt 3 uur met zon ronkend apparaat in je huis of gaat ie stiekem toch wel snel? Mijn kat vind de stofzuiger eng, maar hijs toch wel erg grappig met die kat.
Das niet veel werk nee, maar dan moet je er altijd bij blijven. Niet zoals jij zegt aanzetten als je weg bent, of zoals ik iemand anders hoorde, 's ochtends aanzetten zodat het huis schoon is als je op staat.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Edit: aan de andere kant, als het enige is dat je dat ding even over een drempel moet helpen...
ja ik ben in staat om te komenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je weet waar mn huis woont Huup
Linda maak er gewoon een vakantie van joh! Genoeg te beleven hier, we hebben zelfs een schaatsmuseum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook wel zo'n Roomba dingmaar dan ga k zitten kijken hoe dat ding stofzuigt ofzo...
mja i guess, ik heb niet geluisterdquote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Tenminste, die van ons doet het al jaren... maar of dat nou garantie is voor ´normaal´ betwijfel ik.
Beest is sowieso een beetje raar, slaapt altijd in de wastafel. Maar ik zit dus op de bank en ik hoor dr hierquote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Tenminste, die van ons doet het al jaren... maar of dat nou garantie is voor ´normaal´ betwijfel ik.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Good for yoiu huup dat je niet naar de preek geluisterd hebt
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Beest is sowieso een beetje raar, slaapt altijd in de wastafel. Maar ik zit dus op de bank en ik hoor dr hierMaar goed...verder is het wel een schatje
Hartstikke relaxt toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:07 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil ook wel zo'n Roomba dingmaar dan ga k zitten kijken hoe dat ding stofzuigt ofzo...
Blijkbaar wel, ze ligt er altijd! Behalve om te eten, knuffelen en naar de wc gaan komt ze uit de badkamer. En als ze dan bij je ligt en je staat op, rent ze meteen mee in de hoop dat je ook naar de badkamer gaat. Mevrouw houdt namelijk niet van water drinken uit een bakje, die wil persé uit de kraan. Dusse...ik denk dat ze d'r ligt om vooral geen moment te missen als de kraan open gaatquote:
Voor Jamie in elk geval welquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze ligt er altijd! Behalve om te eten, knuffelen en naar de wc gaan komt ze uit de badkamer. En als ze dan bij je ligt en je staat op, rent ze meteen mee in de hoop dat je ook naar de badkamer gaat. Mevrouw houdt namelijk niet van water drinken uit een bakje, die wil persé uit de kraan. Dusse...ik denk dat ze d'r ligt om vooral geen moment te missen als de kraan open gaat![]()
ja op zich welquote:
ik zit al anderhalf uur een bromvlieg intensief te volgen manquote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
oh miss sly, de luxe van in een stad wonen waar er gewoon winkels open zijn op zondag![]()
HuupKnopje omgezet? Now zoning out... en dan af en toe ja knikken enzo?
Dat zal wrs een plantje zijn jaquote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
@Linda, mja ik koop hem inderdaad zelf, niet eens per se om haar te zieken ofzo maar ik hoop wel dat het daarmee duidelijk is dat ik zelf wel bepaal wat er wel en niet ons huis in komt.
En tot nu toe heeft ie niets gekregen... behalve een plantje of iets dergelijks (t is geel met groen en zit in een potje in elk geval)
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef innepin het volgende:
[..]Eentje van mij wacht mij tegenwoordig op als ik gedouched heb, dan gaat ie daarna uit het doucheputje drinken
Hebben ze wel goed gecontroleerd of dat plantje niet giftig was!! Hoezo verantwoordquote:Op zondag 17 mei 2009 16:38 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zal wrs een plantje zijn jaEn dat was vast onder het mom van: een verantwoord cadeau of helemaal geen cadeau
Onze kat zonder wasbak-fetish doet dat ook op een iets andere manier, die gaat in bad liggen als je het leeg laat lopen. Dus heb je overal natte kattepootjes ed. En hij probeert altijd de afwas af te likken. Als je niet snel genoeg je yoghurtlepeltje afwast dan doet meneer het wel voor jequote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef innepin het volgende:
[..]Eentje van mij wacht mij tegenwoordig op als ik gedouched heb, dan gaat ie daarna uit het doucheputje drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hebben ze wel goed gecontroleerd of dat plantje niet giftig was!! Hoezo verantwoord
Ik geniet ook erg van de luxe van de stad, hoor. Altijd booschappen kunnen doen, heerlijk vind ik dat
ja natuurlijk! en ook wel gezegd dat ik dat liever niet had dat ze dat deed. Geloof dat ze het wel begrepen had en ze bedoelde het ook nie slecht maar don't push the hormonesquote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef Linda2205 het volgende:
Zulke mensen moet je achter het behang plakken huup! Heb je weer lekker alles teruggezet?
voor jou en sterkte met het avondeten nog
ik ben gewoon een mietjequote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef innepin het volgende:
Ohhh huup ik zou echt razend worden! Blijf met je tengels van MIJN babykamer af! Zoiets. Dat jij je in kan houden! Knap hoor
O, ook zonder hormonen - of het zouden die van de overgang moeten zijn - is het bijzonder irritant als je schoonmoeder allemaal dingen op andere plekken zetquote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
ja natuurlijk! en ook wel gezegd dat ik dat liever niet had dat ze dat deed. Geloof dat ze het wel begrepen had en ze bedoelde het ook nie slecht maar don't push the hormones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ennnn mn broer heeft elin voor t eerst gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
geen idee.. hij ontbijt er al mee..quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef Linda2205 het volgende:
Elin vindt het zeker niet vervelend zo'n mooie oom te hebben?
Hoppa!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
geen idee.. hij ontbijt er al mee..
en mn broer was helemaalvan r
gaarne! Hoe onverantwoorder hoe beterquote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef Reinhilde het volgende:
Miss_sly, ik zal je vanavond even pm-en met het recept; als je de aanwijzingen letterlijk volgt, moet het als niet-ervaren bakker ook best goed komen!
Huupvoor je schoonloeder. OMFG. Mag ik je alsjeblieft alsjeblieft een heel leuk, niet-leerzaam en misschien wel onverantwoord cadeau geven als je meisje er is straks?
oh zo'n familielid heb ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
geen idee.. hij ontbijt er al mee..
en mn broer was helemaalvan r
normaal valt het echt heel erg mee en is ze echt enorm lief enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, heb jij de schoonmoeder from hell ofzo? Is wel erg hoor.....
nee vrijgezelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuke broer Koot..is hij al bezet?![]()
Huup ik mijn mijn schoonloeder wel op de jouwe afsturen! Kunnen ze zulke dikke zeurvriendinnen worden dat ze ons vergeten
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vertel eens, wat is dat voor wonderapparaat?
ik ben aan een nieuw strijkijzer toe en dit klinkt wel
paar biertjesquote:
tegen verzendkosten!quote:
Ik denk dat zoiemand die echt alcoholist is zonder drank een nog veel groter gevaar op de weg isquote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef Fannie het volgende:
Leuke foto's van je broer met Elin DakotaEn oeh, je pleegpa
that's dangerous...
Mijn husband maakt groentesoep![]()
(m'n linkerschouder heeft toch wel een opduvel gehad gisteren na het tuinsnoei incidentdus ik mag blijven zitten
)
Ow nee hè...quote:
Valt wel mee hoorquote:
hahahahaquote:
Ik begin nog maar net hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Stout het volgende:
Valt wel mee hoorBen hier al 3 jaar aan het overgangen
Volgens mijn man ben ik een heerlijk duiveltje bij tijd en weilen (of wijlen..)
Dank jequote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiemand die echt alcoholist is zonder drank een nog veel groter gevaar op de weg is![]()
En sterkte met je schouder!
Blah, wat een situatie. Er zal inderdaad nog wel meer zijn natuurlijk... Op een gegeven moment is genoeg gewoon genoeg. Ik heb zelf geen contact met mijn vader, en ik merk dat mensen toch vaak denken dat het ráár is dat ik daarvoor gekozen heb. Maar zulke keuzes worden nooit zomaar even gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Popples het volgende:
freecell balen zeg als ze zo met je omspringen.![]()
waar ik geen contact mee heb zijn dus mijn schoonouders. we hebben op en af ruzie gehad.
ik was het zat en heb gezegd dat ik geen contact meer wil.
ik kan hier moeilijk het hele verhaal neerzettenlaat ik het erop houden dat mensen al heel lang zeggen dat dit niet normaal was. ze zijn te ver gegaan. ze wilden ons voor de rechter slepen om een omgangsregeling over de kids
dat heb ik ze zelfs vergeven en nu in april was ik het zat. heb ik gezegd dat ik geen contact meer wens.
er zit wel iets in eigenlijk denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
Dank je![]()
En sorry, maar ik snap je opmerking hierboven niet zozonder drank op rijden is gevaarlijker dan met drank op?
Rewimo, overgang is niet fijn nee
Nee, inderdaad, maar sommige mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop. Ik heb zelf vanaf mn 11e geen contact meer met m'n vader en eigenlijk hoor ik van iedereen: Naja, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben hè, dattie je niet meer als z'n kind ziet. Maargoed...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Blah, wat een situatie. Er zal inderdaad nog wel meer zijn natuurlijk... Op een gegeven moment is genoeg gewoon genoeg. Ik heb zelf geen contact met mijn vader, en ik merk dat mensen toch vaak denken dat het ráár is dat ik daarvoor gekozen heb. Maar zulke keuzes worden nooit zomaar even gemaakt natuurlijk.
Mensen die goed verslaafd zijn aan alcohol hebben zonder behoorlijke ontwenningsverschijnselen en kunnen met een bepaalde hoeveelheid drank dan beter en normaler functioneren dan zonder.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
En sorry, maar ik snap je opmerking hierboven niet zozonder drank op rijden is gevaarlijker dan met drank op?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, maar sommige mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop. Ik heb zelf vanaf mn 11e geen contact meer met m'n vader en eigenlijk hoor ik van iedereen: Naja, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben hè, dattie je niet meer als z'n kind ziet. Maargoed...![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
Ingrid: losse glazen kan je er meestal wel gewoon weer inzetten
Ik ben gisteren op mijn bril gaan staanEn nu (na het terugbuigen van diverse dingen
)zit er iets meer speling in dan normaal. Ga ik even naar de opticien, maken ze hem meestal gratis
jeuh ik was eerderquote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, maar sommige mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop. Ik heb zelf vanaf mn 11e geen contact meer met m'n vader en eigenlijk hoor ik van iedereen: Naja, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben hè, dattie je niet meer als z'n kind ziet. Maargoed...![]()
En Fannie, ik denk dat Macka bedoelt dat een alcoholist vaak wel iets kan hebben en juist door niet drinken "ontwenningsverschijnselen" krijgt, waardoor hij met zn hoofd meer bij de komende borrel dan bij het verkeer is. (Al heb je natuurlijk gelijk dat alcohol + verkeer gewoon niet gaat)
Edit: Dat wat huup zegt dus![]()
Ok, dat zou goed kunnen idd, en ook wat Huup zegt .....quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Fannie, ik denk dat Macka bedoelt dat een alcoholist vaak wel iets kan hebben en juist door niet drinken "ontwenningsverschijnselen" krijgt, waardoor hij met zn hoofd meer bij de komende borrel dan bij het verkeer is. (Al heb je natuurlijk gelijk dat alcohol + verkeer gewoon niet gaat)
Edit: Dat wat huup zegt dus![]()
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar voor mij persoonlijk: mééstal heb ik er geen last van. Maar er zijn zat momenten dat ik nog altijd een naar gevoel in mijn maag heb - als ik denk aan trouwen, kindje, grote gebeurtenissen, waar mijn vader niet bij zal zijn, terwijl het wel zou kunnen. Maar een deel daarvan is ook het gevoel dat "mijn vader" daar bij moet zijn; helaas is de persoon die dat is, daar gewoonweg niet geschikt voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Ow en over geen contact meer met ouders: ik kan me in sommige situaties heel heel héél goed voorstellen dat je die keuze maakt hoor! En volgens mij maakt niemand zo'n keuze zomaar
Ik vroeg me alleen af of dat nare gevoel in je maag (ik heb dat gevoel ook als iemand (zomaar) boos op me is) of dat dan blijft. Of raakt zo'n persoon op een gegeven moment alleen nog maar een héél klein hoekje in je gedachten?
ze heeft vast en zeker een representatieve en goedbetaalde topfunctiequote:Op zondag 17 mei 2009 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Mijn collega zit al een paar maanden tegenover met met maar 1 glas in haar leesbril
Net als ikquote:Op zondag 17 mei 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ze heeft vast en zeker een representatieve en goedbetaalde topfunctie
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]mn lief zn neef is hier, en hij verveelde zich, dus hij heeft de trap gestofzuigd!
![]()
![]()
ja pinq, die ene neef, van die foto's
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:37 schreef MamsX het volgende:
Mijn vader belde wel mijn moeder () toen X 3 maanden oud was met de vraag:
of ik inderdaad zwanger was.. Had je eerder moeten bellen LUL
Sja, en dat terwijl ik denk ik tóch een geboortekaartje ga sturen, en ik weet dat hij waarschijnlijk daarna langs wil komen. Zo heeft mijn broer het ook gedaan, ineens kwam ie op kraambezoek enzo. Ik vind het maar lastig... gelukkig heb ik een goede psychologequote:Nee dat vind ik echt niet kunnen, als je zo weinig naar je bloed eigen dochter om kijkt dat je heel haar zwangerschap hebt gemist. dan wel contact willen met je kleinkind.
Zou het door het weer komen?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:19 schreef Lois het volgende:
* Lois geeft Reinhilde even een dikke knuffel![]()
Mijn god jongens komt er hele harde storm ofzo?? Mijn kinderen waren echt niet te houden vandaag, onvoorstelbaar wat waren ze drukNou hebben wij al 2 nachten bijzonder slecht geslapen, sinds Iris vertelde aan Eva dat het zou kunnen onweren is Eva in weigermodus qua slapen.
Vannacht lagen we op een gegeven moment met zijn 4en in het 2 persoonsbed![]()
Te drukke kids en slechtuitgeslapen ouders is echt een heule slechte combinatie![]()
Ze liggen er al in, ik kon niet meer. Zo te horen was het niet heel schandalig want het is aardig rustig boven en waren ze zelf dus ook wel moe.
quote:
dan ga ik pannenkoeken eten en mag mn vriend in de speeltuin..die zat in blijdorp zelfs op de glijbaanquote:Op zondag 17 mei 2009 20:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was bij boerderij Meerzicht in het Amsterdamse bos. De speeltuin is erg goed trouwens
Veel plezierquote:Op zondag 17 mei 2009 20:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
dan ga ik pannenkoeken eten en mag mn vriend in de speeltuin..die zat in blijdorp zelfs op de glijbaan
Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Standquote:
ah ja, ok! En waarom is het voor hem belangrijk of je fam getrouwd is?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand
bijna goedquote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand
Nou ja, ze maken meestal een leuk verhaaltje, wordt alleen zo pijnlijk als er 'normale' vragen worden gesteld die in jouw familie niet normaal zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ah ja, ok! En waarom is het voor hem belangrijk of je fam getrouwd is?
Ik zou geloof ik heel simpel antwoorden dat ik met 1 ervan geen contact meer heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ze maken meestal een leuk verhaaltje, wordt alleen zo pijnlijk als er 'normale' vragen worden gesteld die in jouw familie niet normaal zijn.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
Die bak snoep![]()
Wat is er mis met 1 spekkie?
Zo ik heb gedouched, gescrubt, gezonnebankt en heerlijk gesmeerd met bodylotion. Ik ben nu een zacht, soezelig warm ontspannen mama en ik ruik naar mandarijntjes(Rituals).
Nu nog een stuk chocola en ik ben compleet gelukkig
Als ie voor die tijd een date met ons beide heeft gehad moet ie zn keuze wel gemaakt kunnen hebben in die 2 maandjes ver weg. En ik ben ook klein enzo...alleen wel heul spierwit mja.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
Pinq ghehe, jij hebt 1 voordeel boven Ska, voorlopig valt ie op klein en op pinda's, maar Ska zegt dat ze dat er wel uit krijgtMaar hij gaat wel over een week of twee weg voor twee maanden naar Ecuador en Colombia. Vrijwilligerswerk doen weer.
Oh lekker Lois! Ik kan je echt die scrub aanraden! Hoort ook tot dezelfde lijn als wat je al hebt en je wordt er echt lekker zacht van. Door de olie erdoor hoef je ook niet meer met creme in te smeren ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 20:49 schreef Lois het volgende:
Ik heb dit heerlijke pakket voor mijn verjaardag gehad van Belana en een aantal collega's![]()
Dat bewaar ik voor de momenten dat ik iets extra's kan gebruiken
Naja...alleen als het je zelf ook lekker lijktquote:
Zeg!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef skadhd het volgende:
Oh Lois, lekker zeg. Ik had met kerst het hammam-pakket gekregen van rituals. Ook lekker hoor!.
Die boeren zijn nog niet veel soeps zeg.
Lekker Rewimo! Waarheen?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Hoor ik chocola?
Wij waren even naar de buren om te vragen of ze een paar dagen voor de katten willen zorgen. We gaan donderdag t/m zondag lekker een paar dagen weg
Ziet er goed uit! Veel plezier, geniet ervanquote:Op zondag 17 mei 2009 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Naar de wereldstad Bad Wimpfen
http://www.badwimpfen.de/
http://www.hotel-rosengarten.net/
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef skadhd het volgende:![]()
Ik wil die van nu omdat ie gerbera's teelt.
Maar hij heeft een boers accent (duh) en wordt al kaal.
Maarja... Gerbera's
Hahahahaha, ik zat nog ff in een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
zit jouwnes dr bij? das ook gek, die heeft toch al een vrouw?![]()
Wat is Binz?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Linda2205 het volgende:
Ziet er goed uit! Veel plezier, geniet ervan
Wij gaan van donderdag tot zaterdag naar Binz. Verjaardagscadeautje van
Ja daarom is ze niet lastig waarschijnlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef skadhd het volgende:
[..]
Die is dood....
De schoonpapa ziet er wel lief uit.
Lekker!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Reinhilde het volgende:wij gaan volgende week naar Warschau
zin in!
Ben je er niet de 27ste?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Reinhilde het volgende:wij gaan volgende week naar Warschau
zin in!
Nadat ik van Maja bevallen was ben ik onder de douche gegaan met van dat mandarijntjes spul. En met citroen melisse shampoo mijn haar gewassen. Zo lag ik er echt fris en fruitig bij in het kraambedquote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef huuphuup het volgende:
Oh zalig Lois!Rituals is idd heerlijk spul
![]()
die mandarijntjes-lijn is ook mijn favorietik heb een zwak voor dingen die naar mandarijntjes ruiken
oooooh dus eigenlijk is het gewoon een heel goed idee om heel veel van dat spul aan te schaffen voor de kraamweek?? Ja toch?? dat moet toch??quote:Op zondag 17 mei 2009 21:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nadat ik van Maja bevallen was ben ik onder de douche gegaan met van dat mandarijntjes spul. En met citroen melisse shampoo mijn haar gewassen. Zo lag ik er echt fris en fruitig bij in het kraambed
Dat hoort gewoon bij je kraamuitzet!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooooh dus eigenlijk is het gewoon een heel goed idee om heel veel van dat spul aan te schaffen voor de kraamweek?? Ja toch?? dat moet toch??![]()
Nu kan het nogquote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn naar Angels & Demons (Bernini mysterie dus) geweest net. Was leuk
Hey...nep-duitsland-bewonerquote:
Duidelijk!quote:
Jaaaquote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef Memmel het volgende:
Ik krijg net wat foto's door van mijn Anna op de bruiloft vrijdag.ga ze straks effe plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |