*gilt*quote:Op zondag 17 mei 2009 09:02 schreef Memmel het volgende:
Yeah! Een olifantje! Koot slaapt t zeker nu? Zal ze balen dan...
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:00 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zowaar uit kunnen slapen vandaag
Wel een beetje raar gedroomd, hoewel best grappig, over iemand dromen van Fok! die je helemaal niet kent(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.
) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
Zo, nu even dat olifantje zoeken
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:30 schreef Chan het volgende:
Sorry E.T. ik wilde je niet laten schrikken
Gelukkig heb ik vaker dromen die nergens op slaan dan dat ik voorspellende dromen heb die echt kloppen
(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
(Ik droomde dat E.T. (hoi E.T.) zwanger was van een 4e kindje terwijl dat helemaal niet kon eigenlijk..)
Je vader is óf politieagent óf een gentleman diefquote:Op zondag 17 mei 2009 11:58 schreef huuphuup het volgende:
hihi leuk Swets, stapelbedden![]()
![]()
mn papa heeft vanacht iemand in zn been geschoten
wel na eerst een waarschuwingsschot te hebben gelost, maar toch, ik geloof dat ie er best van geschrokken is. T is geloof ik pas de tweede keer ofzo dat ie zn wapen gebruikt in de bijna 30 jaar tijd.
*grinnik* hahaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vader is óf politieagent óf een gentleman dief
hahaha neee gekquote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef Popples het volgende:
ooowww zo huup ik kreeg al visioenen van een inbreker thuis enzo![]()
nouja het is zover het is goed afgelopen.
hehehehe.. ja dat zou niet zo slim zijn!!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha neee geken dan hier gaan vertellen dat mn pa een doorgeladen wapen thuis heeft?
![]()
![]()
sowieso moeten agenten al hun wapens en uniformen achterlaten op het politiebureau in een kluis. Alleen de overhemden mogen mee naar huis om gewassen en gestreken te wordenen dat zijn me rotdingen
stugge dikke onmogelijk te strijken stof
* huuphuup kreeg vroeger een tientje voor het strijken van de werkoverhemden van paps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij kun je op de site nog wat terugkijken. Ze gaan iig de eerste minuten nog een keer uitzenden, stond er net. En in het topic in FF staat een schattig filmpje van toen eht net geboren was, dat het gaat proberen te staan enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Belana het volgende:
ik heb niks van wat voor olifantje dan ook meegekregen, jammer.
volgens mij wel. maar dan nog vind ik een wapen engquote:Op zondag 17 mei 2009 12:42 schreef Reinhilde het volgende:
luchtbuks, ja die had 'ie ook. Maar dat mag, toch?
ja ik ook, ik strijk er ook te weini gvoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef Popples het volgende:
[..]
volgens mij wel. maar dan nog vind ik een wapen engmijn opa schoot gewoon de vogels weg omdat ze de kersen of op het land de groenten aan vraten
vicky mijn ouders hebben er nu ook zo een. als cadeau gekregen van philips toen ze weggingen![]()
maar voor die ene keer dat ik strijk vind het te duur.
ik heb ze laatst in duitsland voor 69 euro gezien.
thanks, ik zal es gaan kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij kun je op de site nog wat terugkijken. Ze gaan iig de eerste minuten nog een keer uitzenden, stond er net. En in het topic in FF staat een schattig filmpje van toen eht net geboren was, dat het gaat proberen te staan enzo
Ga je niet gewoon gezellig mee op kraamvisite anders???quote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Belana het volgende:
ik heb niks van wat voor olifantje dan ook meegekregen, jammer.
ik weet dus niet eens waar het isquote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ga je niet gewoon gezellig mee op kraamvisite anders???
wij zitten te denken om rond pinksteren te gaan.
volgende week zitten we al de hele week vol namelijk.
Dierentuin van Antwerpenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:52 schreef Belana het volgende:
[..]
ik weet dus niet eens waar het isvertel es
we zijn vrij met pinksteren, dus het zou kunnen.
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenmaar toch... )
Of de laminaatvloer leggen daar.![]()
Laminaat leggen is best leukquote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het plafond in de babykamer schuren (no way, rotklus, mag F. van mij doenmaar toch... )
Ik kan je de mijne wel even sturen, die heeft het daarnet nog gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het oude moet er ook nog uitgesloopt worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Laminaat leggen is best leuk
Maar dat mag F. ook doen
vertel eens, wat is dat voor wonderapparaat?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook, ik strijk er ook te weini gvoor.
heel soms neem ik mijn strijk mee naa rmijn moeder en strijk ik daar.. wel lekker, je hoeft met dat ding mar 1 kant van je was te strijken
ik ga het even in de groep gooienquote:Op zondag 17 mei 2009 13:02 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
@ Belana, jullie moeten maar kijken, kan me ook goed voorstellen dat Antwerpen best wel een behoorlijk eindje rijden is.
Wij hebben geen drempelsquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Linda2205 het volgende:
Haha, die is leuk ja Rewimo! Maarre...hoe doen jullie dat met drempels? Moet je alsnog dat ding iedere keer ergens anders heen brengen
*Linda overal hooge drempels heeft*
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Er viel niet echt veel te zien, ineens was ze er![]()
Ik heb net geïnformeerd naar een RoombaLijkt me zó zalig, nooit meer stofzuigen!
Ook leuk voor de katten
Okay tot zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |