Ik hoop het echt, lijkt er idd wel op, ze slurft al heel wat af bij kleine K. En geen agressie te bespeuren.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lieve moeder, lieve tante, en het zusje wordt ook nog wel lief.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:02 schreef CartWOman het volgende:
'Het blijft een aftasten en zoeken naar de tepel. Het is belangrijk dat het jong vandaag nog drinkt. De voedzame melk moet voor de nodige energie zorgen. May moeit zich teveel.'
Het is idd nog te onrustig... May, ff opzouten nu.
quote:
Tante blijft May maar wegdrukken, het helpt nog niet echt. May wil er gewoon bij staan, zodra dat wordt geaccepteerd zal het goed gaan, denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:14 schreef Aventura het volgende:
Aww, het is geboren! Hoe lief. Het heeft nog niet gedronken zie ik.
quote:
Haha!quote:
OOOW, heb jij het hele verhaal op de FP geschreven? Dat zet ie er niet bijquote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
En nu Bart mijn eer krijgt wil ik hier toch even melden dat het FP verhaal van mij is
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
En nu Bart mijn eer krijgt wil ik hier toch even melden dat het FP verhaal van mij is
Hahha, ik zag het je posten ja, I couldnt help myself, ik moest het even zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
OOOW, heb jij het hele verhaal op de FP geschreven? Dat zet ie er niet bij![]()
Nou bij deze, mooi beschreven Harajuku!
Hehe thanks, enquote:
Erg goed geschreven.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
whehequote:Op zondag 17 mei 2009 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Heheh, nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen
quote:We gaan hier onze liveuitzending afsluiten. We geven mama Phyo Phyo en baby K graag enkele dagen wat rust, dat begrijpt u wel. Ook de andere dieren kunnen nu uitgebreid kennis maken met de nieuwe spruit. Bekijk hier zo dadelijk de eerste beelden opnieuw.
Uiteraard, maar ze geven als reden dat alles offline moet, anders hadden ze wel gewoon een camera aan kunnen laten staan zonder te bedienen, dat moeder en kind rust nodig hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef Robijn1961 het volgende:
Tja er heeft volgens mij ook al die dagen een man de camera bediend, die zal ook wel moe zijn
Chapeau, meid!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef CartWOman het volgende:
May heeft haar zo te zien volledig geaccepteerd
Volgens mij heb ik die ook op film.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef CartWOman het volgende:
Kalfje pal voor de camera, slurfje blij de lucht in, mooiste moment wmb.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef CartWOman het volgende:
Kalfje pal voor de camera, slurfje blij de lucht in, mooiste moment wmb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |