Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe naief.
[..]
Dat het maar flink mag schrijnen.
Je verslapen en in Minsk wakker worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn PR langste treinrit zonder overstappen is in gevaarEIndelijk. In 1991 heb ik aleens Salzburg - Litochoron (Griekenland) gereden. Het lijkt erop alsof dat rond de 1350-1400 km is. Utrecht - Warszawa via Köln is 1375. Zal het genoeg zijn??
Dat is bijvoorbeeld een optiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef bork het volgende:
In Warschau Oost uitstappen scheelt ook weer.
Niet beledigend bedoeld, maar de laatste verkeersministers zijn zonder uitzondering bijzonder ruk.quote:
En tussen Tjerk Westerterp en Camiel Eurlings zit? 20 jaar minimaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet beledigend bedoeld, maar de laatste verkeersministers zijn zonder uitzondering bijzonder ruk.
Ik begin er nu pas echt zin in te krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef bork het volgende:
[..]
Nou veel plezier alvast gewenst, doe de groeten aan de mevrouw van de :
[ afbeelding ]
en deze heb ik nog nooit gehad (Warszawa -Lodz), misschien kun je die knippen?
[ afbeelding ]
Deze moet je haast wel tegen het lijf lopen in Warszawa
[ afbeelding ]
dr. Butelka na zdrowie!![]()
![]()
![]()
Kweenie hoe je toen hebt gereden maar:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn PR langste treinrit zonder overstappen is in gevaarEIndelijk. In 1991 heb ik aleens Salzburg - Litochoron (Griekenland) gereden. Het lijkt erop alsof dat rond de 1350-1400 km is. Utrecht - Warszawa via Köln is 1375. Zal het genoeg zijn??
Is dat niet deze route?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zag ik ook
maar ik ben natuurlijk niet door hongarije geweest he
Gewoon Salzburg - Villach - Zagreb - Beograd - Vinkovci - Thessaloniki - Litochron
toen het nog kon (was net voor de zoveelste balkanoorlog, terug moesten we door Italië)
| 1 2 3 4 5 6 | 151 SLO 186 Jesenice(Gr)*ljubljana*z.most*Dobova(Gr) 30150 HR 316 Dobova(Gr)*zagreb*Sid(Gr) 327 SRB 582 Sid(Gr)*beograd*(mala krsna/mladenovac)*jagodina*Tabanovci(fr) 102 MK 217 Tabanovci(fr)*skopje*veles*Gevgelija(fr) 20034 GR 179 Gevgelija(fr)*thessaloniki*Litochoron |
Met uitzondering van Roelf de Boer, maar dat was ook een faalhaas, want LPF.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tussen Tjerk Westerterp en Camiel Eurlings zit? 20 jaar minimaal
Kutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Is dat niet deze route?
[ code verwijderd ]
Dat is totaal dus 1699 km.
En zittend voor ongeveer 3,12 seconden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Roelf de Boer, maar dat was ook een faalhaas, want LPF.
Ik weet dat ze bestaan ja. En ik heb ooit eens een programma moeten schrijven in Fortran77 wat het gemiddelde van 3 ingevoerde getallen "berekende".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
DrFlash, heb jij enige affiniteit in programmeertalen?
Ik ben namelijk bezig met het ontwikkelen van een nieuw spoorboekje ofzoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet dat ze bestaan ja. En ik heb ooit eens een programma moeten schrijven in Fortran77 wat het gemiddelde van 3 ingevoerde getallen "berekende".
Long story short: Nee.
Heb je toegepaste wiskunde gedaan of zo? Grondige kennis van grafentheorie is dan wel noodzakelijk namelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben namelijk bezig met het ontwikkelen van een nieuw spoorboekje ofzoiets.
Ik ben er nog mee bezig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je toegepaste wiskunde gedaan of zo? Grondige kennis van grafentheorie is dan wel noodzakelijk namelijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef dennistd het volgende:
Die reconstructie van opsporing verzocht net
Was een vrouw mishandeld in de sprinter tussen Amersfoort en Amsterdam, ding werd stoptrein genoemd.
En op de beelden stapte ze in een SGMm, de deuren die gesloten werden waren van een VIRM en in een later shot was het een Plan V van de buitenkant. Alleen de shots binnen waren goed: het was namelijk een DDAR...
Het Handelsreiziger-probleem?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog mee bezig.
Over de grafentheorie heb ik wel een profielwerkstuk geschreven.
Boeiende materie: van het kortste-pad-algoritme tot Petersen en Euler.
Oh dit gaat wat worden. Oow jaa.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zit een beetje terug te kijken naar de foto's van Kopenhagen april 2008, maar dit is groterIk hoop er echt wa moois van te maken
Dat kan je wel zeggen! Ik was ook bezig met een aanbestedingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef JeePee83 het volgende:
Same here... Wordt ook weer een latertje vrees ik. Aanbestedingen zijn k*t
Was bij Peter R de Vries ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef dennistd het volgende:
Die reconstructie van opsporing verzocht net
Was een vrouw mishandeld in de sprinter tussen Amersfoort en Amsterdam, ding werd stoptrein genoemd.
En op de beelden stapte ze in een SGMm, de deuren die gesloten werden waren van een VIRM en in een later shot was het een Plan V van de buitenkant. Alleen de shots binnen waren goed: het was namelijk een DDAR...
19:04 trein. Thuis werken tot 23:30. Vanmorgen weer om 6:45 de trein. Maar goed dat er 5 vrije dagen aankomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen! Ik was ook bezig met een aanbestedingUiteindelijk had ik om 19:52 de trein. Viel op zich nog wel mee.
Anyway, nu gauw weer naar de trein
quote:AMSTERDAM – De HSL gaat eind dit jaar rijden tussen Amsterdam en Breda. Dat meldt Breda Vandaag op de website.
Wethouder Wilbert Willems zei dat dinsdag tijdens een commissievergadering. De PvdA-wethouder sprak eerder op dinsdag al met de betrokken partijen. Uit dit gesprek kwam naar voren dat iedereen vond dat het eerste traject vķķr 2010 in werking moet zijn.
Amsterdam-Brussel
“Uiteraard alleen als aan alle veiligheidsvoorschriften voldaan kan worden”, aldus Willems. De wethouder houdt het zelfs voor mogelijk dat de lijn Amsterdam-Brussel eind 2009 al in gebruik is. “Dat is onder voorbehoud. Daarover zijn we nog in onderhandeling.”
Beter laat dan nooitquote:
Er is geen enkele grond voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Beter laat dan nooitAls het doorgaat.
We krijgen iig FLIRTS bij Venloquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop het ook. Anders wordt het weer een doodsaai begin van een nieuw dienstregelingsjaar.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOWPrachtig ziet dat eruit die peronkappen
Jah maar als het zo wordt is het wel het wachten waard geweest. Prachtig gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef dennistd het volgende:
Dat moet ooit station Arnhem worden denk ik?
De geoloog doet niet zo gauw moeilijk over een miljoen jaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef dennistd het volgende:
Dat moet ooit station Arnhem worden denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |