Dat kan je wel zeggen! Ik was ook bezig met een aanbestedingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef JeePee83 het volgende:
Same here... Wordt ook weer een latertje vrees ik. Aanbestedingen zijn k*t
Was bij Peter R de Vries ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef dennistd het volgende:
Die reconstructie van opsporing verzocht net
Was een vrouw mishandeld in de sprinter tussen Amersfoort en Amsterdam, ding werd stoptrein genoemd.
En op de beelden stapte ze in een SGMm, de deuren die gesloten werden waren van een VIRM en in een later shot was het een Plan V van de buitenkant. Alleen de shots binnen waren goed: het was namelijk een DDAR...
19:04 trein. Thuis werken tot 23:30. Vanmorgen weer om 6:45 de trein. Maar goed dat er 5 vrije dagen aankomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen! Ik was ook bezig met een aanbestedingUiteindelijk had ik om 19:52 de trein. Viel op zich nog wel mee.
Anyway, nu gauw weer naar de trein
quote:AMSTERDAM – De HSL gaat eind dit jaar rijden tussen Amsterdam en Breda. Dat meldt Breda Vandaag op de website.
Wethouder Wilbert Willems zei dat dinsdag tijdens een commissievergadering. De PvdA-wethouder sprak eerder op dinsdag al met de betrokken partijen. Uit dit gesprek kwam naar voren dat iedereen vond dat het eerste traject vóór 2010 in werking moet zijn.
Amsterdam-Brussel
“Uiteraard alleen als aan alle veiligheidsvoorschriften voldaan kan worden”, aldus Willems. De wethouder houdt het zelfs voor mogelijk dat de lijn Amsterdam-Brussel eind 2009 al in gebruik is. “Dat is onder voorbehoud. Daarover zijn we nog in onderhandeling.”
Beter laat dan nooitquote:
Er is geen enkele grond voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Beter laat dan nooitAls het doorgaat.
We krijgen iig FLIRTS bij Venloquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop het ook. Anders wordt het weer een doodsaai begin van een nieuw dienstregelingsjaar.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOWPrachtig ziet dat eruit die peronkappen
Jah maar als het zo wordt is het wel het wachten waard geweest. Prachtig gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef dennistd het volgende:
Dat moet ooit station Arnhem worden denk ik?
De geoloog doet niet zo gauw moeilijk over een miljoen jaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef dennistd het volgende:
Dat moet ooit station Arnhem worden denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |