Oke het zal vast wel weer uit lopen maar die visuals zien er gewoon echt superieur uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De geoloog doet niet zo gauw moeilijk over een miljoen jaar
Poeh poeh, begonnen met graven. Jeetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze zijn anders deze week wel begonnen met het graven van de ondergrondse fietsenstalling. Daar in die bouwput die station heet in Arnhem
een maand en een jaar later 2 maanden geen treinen van en naar arnhemquote:Een belangrijke stap staat gepland voor de zomer van 2010. ProRail plaatst dan tijdens een grote buitendienststelling van een maand de dekken van de dive-under en maakt de aansluitingen voor de richting Utrecht en Nijmegen. In de herfst van 2010 bouwt ProRail de oostzijde van het emplacement om. De bouwwerkzaamheden verplaatsen zich in de zomer van 2011 naar de westzijde. Hier gaat tijdens een buitendienststelling van twee maanden het emplacement op de schop.
Oke, dank je wel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef dennistd het volgende:
NS rijdt aan de tijden van de eerste intercity Enschede-Amersfoort te zien als volgt:
- hemelvaartdag: als zaterdag
- vrijdag na hemelvaart: als maandag-vrijdag
Jezus dat wordt lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Palmboom313 het volgende:
een maand en een jaar later 2 maanden geen treinen van en naar arnhem
ik denk dat het in delen gaat, en niet het hele emplacement echt 2 maanden dichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
een maand en een jaar later 2 maanden geen treinen van en naar arnhem
Ik wacht nog even af...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOWPrachtig ziet dat eruit die peronkappen
Nou ik denk het wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef dennistd het volgende:
ik denk dat het in delen gaat, en niet het hele emplacement echt 2 maanden dicht
dat staat erquote:Hier gaat tijdens een buitendienststelling van twee maanden het emplacement op de schop.
hmm dus dan zo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik denk dat het in delen gaat, en niet het hele emplacement echt 2 maanden dicht
Net andersomquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hmm 2010 1 maand voor sporen vanaf nijmegen en utrecht 2011 2 maanden voor sporen vanaf zevenaar en zutphen dus.
http://www.prorail.nl/Pub(...)ws/Pages/Nieuws.aspx
Nee, dat kan niet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef dennistd het volgende:
Maar kom op, je kunt Arnhem-Utrecht toch niet 2 maanden gaan verbussen? Ik neem aan dat er nog wel een aantal sporen in gebruik blijven steeds, en dat in de weekenden het wel helemaal dicht gaat.
Zei het ook al op flickr, maar echt een mooie plaat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag in Steenwijk:
[ link | afbeelding ]
Het allerleukste is, wanneer een treinfotograaf verrast wordt. Zeker bij iets niet-alledaags als het zwaar-onder-de-pet-vervoer van militaire voertuigen. De verkleurde RN 6517 en de rode 6473 hebben vandaag 11 grote en 3 kleine tanks in Steenwijk afgeleverd en wachten op personeel vanuit Havelte om de trein te lossen. Rechts in beeld een IC vanuit Rotterdam op weg naar Leeuwarden, met voorop ICMm 4014.
Met de busquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet hoorIk weet niet wat ik moet zonder mijn trein richting Utrecht!!
Ah ben jij dh3206quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Zei het ook al op flickr, maar echt een mooie plaat!![]()
Soms zijn juist die verrassingen datgene wat de hobby leuk maakt![]()
Via Apeldoorn reizenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet hoorIk weet niet wat ik moet zonder mijn trein richting Utrecht!!
Ik denk dat dat een ICE moet voorstellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat er nou een Railkarper op die bovenste "impressie"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |