Mooi he?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
Mooi! Ik zeg Clematis "Nelly Moser"?
hier bloeit een witte bijna.
Ik houd ook wel van een beetje een wilde tuin, niet dat übergecultiveerdequote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he?Ik vind het ook zo prachtig hoe dat over dat oude vogelhuisje heen groeit!
En mijn lupines groeien ook als kool, ik zie de eerste knoppen al komen! Samen met de rozen in vier kleuren wordt het straks weer een prachtig - enigszins wild- gekleurd tuintje
Ik was dus bang dat ik met mijn a-groene tengels die tuin nooit mooi zou kunnen houden en ik knip de rozen altijd heel bruut en in de verkeerde tijd volgens mij, maar alles groeit en bloeit gewoon verder
Geen idee wat dat is, beetje te kleinquote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Leuk, wat voor feestje?
Kijk, nog wat tuinplaatjes. Na het zien van de foto's heb ik de lens even schoongemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oohh als er Frans Bauer gedraaid wordt vind ik het niet zo erg dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, beetje te klein![]()
enne, 't is een race met feestje achteraf in 't clubhuis van de VTV want dat hebben we afgehuurdzo'n frans bauer-bingokantine met biertjes voor een euro en frituur
Dat is echt balen zegquote:Op zondag 17 mei 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Wij hebben nog mazzel, want bij de buuf is ook haar vaatwasser overstroomd en een paar gootstenen.
Bij ons binnen niets...
Ik hoop maar met al die regen dat de koolmeesbabies niet weggedreven zijn of verzopen zijn in het - verder vrij sprookjesachtige door al die bloemen - vogelshuis. Want dat dakje is niet meer echt waterdicht volgens mij
[ afbeelding ]
Haha we nemen zelf muziek meequote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh als er Frans Bauer gedraaid wordt vind ik het niet zo erg dat ik er niet bij kan zijn![]()
Is het nog geluk om iemand te regelen? Ik had liever daar gezeten dan hier in de bieb/straks op vergadering![]()
\Have fun!!
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Leuk, wat voor feestje?
Kijk, nog wat tuinplaatjes. Na het zien van de foto's heb ik de lens even schoongemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt me spannend, een huisje kopen!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Merel het volgende:
Je lunch klinkt apart CF! Hoe maak je dat, gewoon spaghetti met boter en wat nootmuskaat erover strooien?
Ik heb alwéér een lief leuk schattig huisje op Funda gezien. Met m'n vader afgesproken dat hij me binnenkort eens gaat uitleggen hoe het nou allemaal gaat als je een huis wilt kopen, want op internet staat zoveel info dat ik door alle bomen het bos niet meer zie. En ik hoef echt niet per se dit huisje, maar ik merk wel dat ik steeds serieuzer over kopen ga nedenken. Anders zat ik niet steeds op Funda, toch?
Spaghetti koken, paar kleine klontjes boter erover, doorroeren tot het net gesmolten is, dan nootmuskaat erover raspen. Ja, het klinkt best raar... Maar de romigheid van boter haalt de smaak van nootmuskaat erg opquote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Merel het volgende:
Je lunch klinkt apart CF! Hoe maak je dat, gewoon spaghetti met boter en wat nootmuskaat erover strooien?
Ik heb alwéér een lief leuk schattig huisje op Funda gezien. Met m'n vader afgesproken dat hij me binnenkort eens gaat uitleggen hoe het nou allemaal gaat als je een huis wilt kopen, want op internet staat zoveel info dat ik door alle bomen het bos niet meer zie. En ik hoef echt niet per se dit huisje, maar ik merk wel dat ik steeds serieuzer over kopen ga nedenken. Anders zat ik niet steeds op Funda, toch?
Klinkt spannendquote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net mijn allereerste pate a bombe gemaakt (ik leer nog eens wat van GordonVet vies, rauwe eidooiers met superhete suikerstroop!) en er puree van verse aardbeien en bosbessen door geenvelopeerd! Ben heel benieuwd hoe die parfait wordt
M'n ouders zitten in het stadion. Kaartjes gekregen via Twente, waar m'n vader mee samenwerkt. Maar, als rasechte friezen zijn ze Heerenveen supports. Lastig dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik bedanken BJ?
Dat ziet er erg lekker uit Sigme
Vanavond begint "boer zoekt vrouw" weer
En Heerenveen staat voor
Alles beter dan Cambuurquote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Rasechte Friezennou, dat ben ik ook maar ik ben niet voor die kutclub. Quasi-sympathieke backstabbers zijn het.
zal er gehapt worden oder nicht?
Niets boven Cambuur! Beste goal hoor van Eliaquote:
Bij het eerste sluit ik me aan en het tweede wil ik beamen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik bedanken BJ?
Dat ziet er erg lekker uit Sigme
En ik maar denken dat er blijkbaar een wedstrijdelement zit in boer zoekt vrouw, en dat er een Heerenveense boer of vrouw de meeste punten heeftquote:Vanavond begint "boer zoekt vrouw" weer
En Heerenveen staat voor
Maar, mag ik dan nog wel bermuda's dragen??quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Rasechte Friezennou, dat ben ik ook maar ik ben niet voor die kutclub. Quasi-sympathieke backstabbers zijn het.
zal er gehapt worden oder nicht?
Ja hoor, jij weet gewoon niet beter, dat is alles.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, mag ik dan nog wel bermuda's dragen??
Moest je 'm niet meteen uitproberen?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennie staat te pronken op het aanrecht..
Ahw nu toch wel? Bij mythbuster (maf semi-wetenschappelijk programma) hebben ze een keer getest wat middeltjes zijn die tegen misselijkheid helpen: mensen in ronddraaiende stoel zetten, en kijken wanneer ze het het langst volhouden. Als de proefpersoon gember had gegeten, werd hij niet misselijk. Maar ik vind gember vies, zou er juist misselijk van worden, maar misschien helpt het bij jou welquote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
wie wil mijn misselijkheid een paar uurtjes overnemen???
Ga een end fietsen met je Jupiler Leaguequote:Op zondag 17 mei 2009 20:29 schreef neen het volgende:
Jaaaaaaaaa VOORBARIG
Alleen gaan de pennals gaan wel verloren gok ik maar goed, dan wint hij ook een keer wat.
Nee je bent vergeten te vertellen hoe het nu met jequote:Op zondag 17 mei 2009 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooiiiii!
*aai over de bol voor misselijke BJ*![]()
voor Greys haar nieuwe icon!
Cambuur de ghekstehhh!(nooit van gehoord voor ik neen virtueel kende, maar toch
)
DaD en Fietsvoor de lieve complimentzzz!
Sigme's cake ziet er goed uit![]()
Veel plezier vanaaf PF!![]()
Ben ik weer bij?
Jupilerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga een end fietsen met je Jupiler League
5 of 10 kmquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee je bent vergeten te vertellen hoe het nu met jehuisje
is.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mspoez het volgende:
Goed zo MariaEnzo! Gaan jullie nou samenwonen?
Heerenveen heeft de beker gewonnen. Boeit me eigenlijk geen zak, maar ik was even benieuwd naar Neens reactiequote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbyeeee!!!![]()
Gaat er iets heel goed?
En, viel het wat mee of niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heerenveen heeft de beker gewonnen. Boeit me eigenlijk geen zak, maar ik was even benieuwd naar Neens reactie
Ja, ik ben trots op je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kwaliteitspost*![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Overduidelijk een hele knappe ventquote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
mister boyf
Wat een lief huisjequote:Op zondag 17 mei 2009 21:05 schreef Merel het volgende:
Dit is mijn nieuwe liefdeNiet dat ik 't echt ga kopen hoor, maar gewoon voor 't idee! Eigenlijk hou ik niet van open keuken en trappen in de woonkamer, maar ach, je kunt niet alles hebben
Woei, weer glas-in-lood!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:05 schreef Merel het volgende:
Dit is mijn nieuwe liefdeNiet dat ik 't echt ga kopen hoor, maar gewoon voor 't idee! Eigenlijk hou ik niet van open keuken en trappen in de woonkamer, maar ach, je kunt niet alles hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Grappig, lijkt van buiten heel erg op mijn huis!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:05 schreef Merel het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef mspoez het volgende:
Ik heb mijn woonkamer geverfd en geknutseld en genieuwekast en verbouwd, trouwensIs dit niet je tweede verbouwing in korte tijd? Leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef mspoez het volgende:
Ik heb mijn woonkamer geverfd en geknutseld en genieuwekast en verbouwd, trouwensOooh dat ziet er ook knus uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik denk dat Co fan zou zijn van je vloer
Ik ga even gamen nu, bis später
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Muts, doe je telefoon weg en regel een gratis knipbeurt!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
nou ik ben er.. Zit naast rob peetoom. Lol
Als je me maar 1 ding belooft: loop die wedstrijd (of afstand) ooit nog een keer als je fit bent. Ik baal nog steeds dat ik toen niet fit genoeg was om hem te lopen en het nooit heb kunnen 'goed maken', het blijft kriebelenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
Chico ja dat van jou was dan ook een wijs besluitik heb 2,5 dag flinke last van maag en darmen gehad en was compleet futloos. Dat werkte gewoon niet
Ik heb me ingeschreven voor de Dam tot Dam by night, 16,1 kmquote:Op zondag 17 mei 2009 21:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je me maar 1 ding beloofd: loop die wedstrijd (of afstand) ooit nog een keer als je fit bent. Ik baal nog steeds dat ik toen niet fit genoeg was om hem te lopen en het nooit heb kunnen 'goed maken', het blijft kriebelen. Maar daar heb ik dinsdag een orthopeed voor, om me te vertellen dat ik 1. nooit meer mag lopen of 2. weer een poging mag wagen.
MzPoes: ook leuk! Hoe was voor?
Jeetje zegquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Oh, en vriendje en ik hebben besloten dat het het beste is als ik op zoek ga naar een eigen plekkie. De spanningen bij mij thuis (tussen mij en mijn ouders) drukken teveel op onze relatie
Op mezelf ja, zonder hem.. Hij vind het nog prima thuis, dat begrijp ik ook want hij heeft een lieve familie en alles gaat daar goed thuis. Hier heb ik zo'n 3-4 keer in de week wel een verhitte discussie/ruzie met mijn moeder en dat wordt steeds vaker. Ik word er moe van, dwz mijn lichaam wordt er moe van en ik heb ook steeds vaker hoofdpijn. Hij wil over 2 jaar ongeveer wel op zichzelf, maar ik denk dat als ik een eigen plekje heb (dat wordt ook meer bij hem in de buurt dan bij mijn ouders) hij ook wel wat meer bij mij isquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Jeetje zegMaar dan ga je wel echt op jezelf, niet met hem samen?
Oeh stoerquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor de Dam tot Dam by night, 16,1 kmdie wil ik écht lopen. De Marikenloop 10km ga ik alleen doen als ik met een vriendin kan. Ik wil m'n vriend dit niet nog een keer aandoen
Hoe oud ben jij, en hoe oud is je vriend eigenlijk?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op mezelf ja, zonder hem.. Hij vind het nog prima thuis, dat begrijp ik ook want hij heeft een lieve familie en alles gaat daar goed thuis. Hier heb ik zo'n 3-4 keer in de week wel een verhitte discussie/ruzie met mijn moeder en dat wordt steeds vaker. Ik word er moe van, dwz mijn lichaam wordt er moe van en ik heb ook steeds vaker hoofdpijn. Hij wil over 2 jaar ongeveer wel op zichzelf, maar ik denk dat als ik een eigen plekje heb (dat wordt ook meer bij hem in de buurt dan bij mijn ouders) hij ook wel wat meer bij mij is
Ik wil ook wel bij jou komen wonen hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Pimpt nog een keer dat haar huis daar dus heel erg op lijkt
Ik ben 21 en mijn vriend wordt over een maand ook 21quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, en hoe oud is je vriend eigenlijk?
ah. Ik had dit nl. al heel anders ingeschat als jullie beiden 25 waren...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben 21 en mijn vriend wordt over een maand ook 21
Snap ik, we zijn nog jongquote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah. Ik had dit nl. al heel anders ingeschat als jullie beiden 25 waren...
Waar ga je wonen? Studentenhuis of gelijk een eigen appartementje?
Zolang je maar zorgt dat het echt jouw beslissing is, en dat je het niet alleen maar doet omdat je vriendje het wil. En het is ook wel prima om dan eerst echt op jezelf te gaan in plaats van meteen samen te gaan wonen, geen overhaaste dingen doenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Op mezelf ja, zonder hem.. Hij vind het nog prima thuis, dat begrijp ik ook want hij heeft een lieve familie en alles gaat daar goed thuis. Hier heb ik zo'n 3-4 keer in de week wel een verhitte discussie/ruzie met mijn moeder en dat wordt steeds vaker. Ik word er moe van, dwz mijn lichaam wordt er moe van en ik heb ook steeds vaker hoofdpijn. Hij wil over 2 jaar ongeveer wel op zichzelf, maar ik denk dat als ik een eigen plekje heb (dat wordt ook meer bij hem in de buurt dan bij mijn ouders) hij ook wel wat meer bij mij is
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef neen het volgende:
Gewoon kopen, heb je lekker service aan huis, tafeltje dekje, sociale wekker, heerlijk.
Ik ben al twee weken aan het kijken naar appartementen enzovoorts, maar dat vriendje het zelf ook zei maakt me ook duidelijk dat het ook echt om onze relatie gaat. Op deze manier houden we het allebei niet vol. We hadden gisteren een soort van crisis en toen hij vertelde hoe moeilijk hij het ermee had brak mijn hart.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Zolang je maar zorgt dat het echt jouw beslissing is, en dat je het niet alleen maar doet omdat je vriendje het wil. En het is ook wel prima om dan eerst echt op jezelf te gaan in plaats van meteen samen te gaan wonen, geen overhaaste dingen doen
Ik geloof niet dat ik in zo'n serviceflat zou kunnen wonen dusquote:Tenminste 1 van de hoofdbewoners dient minimaal de leeftijd van 50 jaar te
hebben bereikt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bij jou komen wonen hoor!
als ik jou mn broertje geef mag ik dan je huis?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Pimpt nog een keer dat haar huis daar dus heel erg op lijkt
Ik sta niet ingeschreven dus tegen de tijd dat ik een huis kan huren..quote:
En wat is daar nu weer mis meequote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
- eenkamerappartementen (met je bed naast je eettafel, liever niet)
En particulier huren?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta niet ingeschreven dus tegen de tijd dat ik een huis kan huren..![]()
Ik woon op dit moment in Amsterdam, maar daar wil ik niet wonen. Mijn nieuwe baan zit in Aalsmeer, Amstelveen of Alphen aan den Rijn, dus ergens in die omgeving zou ik willen wonenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn m'sieur heeft zich destijds in september ingeschreven, en in april kreeg hij de woning die hij nu heeft, aangeboden. Maar daarvoor had hij er ook al 1 aangeboden gekregen. Ik weet niet waar je woont en of hoeveel verschil dat zou maken met inschrijftijd.
Haha over het algemeen is daar niks mis mee, maar ik vind het voor mezelf niet prettigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En wat is daar nu weer mis mee?
Ik heb de boel hier gebouwd zoals ik het hebben wil: één grote ruimte, alleen douche en wc hebben een muurtje erom met een deur. En het bed staat naast de eettafel.
Succes met de zoektocht! Uiteindelijk is het heel leuk, niet meer thuis wonen en dan *juist* thuis wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |