Klinkt spannendquote:Op zondag 17 mei 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net mijn allereerste pate a bombe gemaakt (ik leer nog eens wat van GordonVet vies, rauwe eidooiers met superhete suikerstroop!) en er puree van verse aardbeien en bosbessen door geenvelopeerd! Ben heel benieuwd hoe die parfait wordt
M'n ouders zitten in het stadion. Kaartjes gekregen via Twente, waar m'n vader mee samenwerkt. Maar, als rasechte friezen zijn ze Heerenveen supports. Lastig dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik bedanken BJ?
Dat ziet er erg lekker uit Sigme
Vanavond begint "boer zoekt vrouw" weer
En Heerenveen staat voor
Alles beter dan Cambuurquote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Rasechte Friezennou, dat ben ik ook maar ik ben niet voor die kutclub. Quasi-sympathieke backstabbers zijn het.
zal er gehapt worden oder nicht?
Niets boven Cambuur! Beste goal hoor van Eliaquote:
Bij het eerste sluit ik me aan en het tweede wil ik beamen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik bedanken BJ?
Dat ziet er erg lekker uit Sigme
En ik maar denken dat er blijkbaar een wedstrijdelement zit in boer zoekt vrouw, en dat er een Heerenveense boer of vrouw de meeste punten heeftquote:Vanavond begint "boer zoekt vrouw" weer
En Heerenveen staat voor
Maar, mag ik dan nog wel bermuda's dragen??quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Rasechte Friezennou, dat ben ik ook maar ik ben niet voor die kutclub. Quasi-sympathieke backstabbers zijn het.
zal er gehapt worden oder nicht?
Ja hoor, jij weet gewoon niet beter, dat is alles.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, mag ik dan nog wel bermuda's dragen??
Moest je 'm niet meteen uitproberen?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennie staat te pronken op het aanrecht..
Ahw nu toch wel? Bij mythbuster (maf semi-wetenschappelijk programma) hebben ze een keer getest wat middeltjes zijn die tegen misselijkheid helpen: mensen in ronddraaiende stoel zetten, en kijken wanneer ze het het langst volhouden. Als de proefpersoon gember had gegeten, werd hij niet misselijk. Maar ik vind gember vies, zou er juist misselijk van worden, maar misschien helpt het bij jou welquote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
wie wil mijn misselijkheid een paar uurtjes overnemen???
Ga een end fietsen met je Jupiler Leaguequote:Op zondag 17 mei 2009 20:29 schreef neen het volgende:
Jaaaaaaaaa VOORBARIG
Alleen gaan de pennals gaan wel verloren gok ik maar goed, dan wint hij ook een keer wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |