Hier regende het net ook. Paar drupjesquote:
bij nader inzien snap ik niet dat ik dat vroeger leuk vond.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Cool UPC heeft nu De Bokkenrijders via On Demand beschikbaar!
Dat is k*t jaquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef Viking84 het volgende:
(O en mijn mevrouw vertelde vanavond dat ze verliefd is op een ander, dus dat is ook klaar nu. Ik vind het zwaar kut, maar het nieuws zat eraan te komen, dus tja, ik doe er niks aan verder...)
Ging ze niet op vakantie?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een idee waar Lizzy uithangt, heb haar vrijdag een vraag gesteld (een topic of 4 terug inmiddels) maar heb haar daarna nergens meer waargenomen
Deed Vik het met Merelquote:Op zondag 17 mei 2009 11:24 schreef cyclechick het volgende:
Vik, wat kut voor je, maar ik denk ook wel dat het beter is. Merel en jij kunnen nu allebei met een schone lei eindelijk een ECHT te gek leuk iemand vinden, die jullie ook waard is en ervoor gaat
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deed Vik het met Merel![]()
Sorry; net wakker
Ik was even de weg kwijt...
quote:
Had je een bermuda aan? Want dan wil Neen je niet zienquote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
hier schijnt de zon! en ik heb 5 km. hardgelopen in korte broek en t-shirt. Ik mistte m'n shirt met lange mouwen dat ik altijd in m'n broek stopte om tocht rond het lichaam te verkomen, maar dat was echt te warm geweest!
Donderdag pas volgens mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nu toch nog niet, of lees ik weer ergens langs?
k had een heerlijke strakke legging aan!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Had je een bermuda aan? Want dan wil Neen je niet zien
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef neen het volgende:
Nynke mag dragen wat ze wil als oud stadgenoot
Wel een beetje lief doen he tegen mijquote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef neen het volgende:
Okequote:Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wel een beetje lief doen he tegen mij
Ja, goede samenvatting! Ik zal echt een minuut zo van:quote:Op zondag 17 mei 2009 12:24 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha wat ben je ook een lekker ding.
Ze zitten in een grofwegsoortgelijke situatie: allebei de Exen was niet iemand die een heuse relatie met ze wilden, hoewel de damesch de andere partij beiden erg leuk vonden. (vat ik het zo goed samen?)
Jij laat je principes ook wel makkelijk varen héquote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef neen het volgende:
ik heb geen dringend antwoord nodig, zij wil wat van mij weten. Heb dr gemaild, zie wel of ik antwoord krijgquote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Donderdag pas volgens mij.
Maar DML is toch wel vaker een tijdje weg uit het topic
Misschien moet je haar even mailen ofzo als je dringend antwoord nodig hebt.
Jaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij laat je principes ook wel makkelijk varen hé
Ow oké thnx Kwakquote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef kwakveense het volgende:
moggeh....
DML heeft nog geen internet en komt dus heel af en toe online onder dr werkkloon, dat was t toch?
Ja steeds beter mag ik wel zeggen. Happy op werk, zeker ook omdat bazen tevreden over me zijn. En privé gaat het ook wel lekker eigenlijkquote:
quote:
Oh dan heb ik daar niet zoveel van meegekregen. Wat een smerige boel zeg. Er drijven ook stukken aangekoekte zeep/wasmiddel in het water. Dat moet van de buren zijn, want ik was met vloeibaar middelquote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Merel het volgende:
Het heeft vannacht dus echt wel keihard geregend! Stromende regen, een gordijn van regen, echt niet normaal. Dat was in Leiden in ieder geval. En in Delft was het al niet veel beter. Zoals ik vannacht al schreef:
[..]
ieuwquote:Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heb ik daar niet zoveel van meegekregen. Wat een smerige boel zeg. Er drijven ook stukken aangekoekte zeep/wasmiddel in het water. Dat moet van de buren zijn, want ik was met vloeibaar middel
De putjes zijn gewoon omhoog gekomen
Tomatenpuree, plakjes tomaat en courgette?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef AKnynke het volgende:
Wat zal ik vanavond eens op m'n pizza doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |