Vinden? Het is geen mening, het is een feit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dat mag jij vinden.. rook je zelf ook?
POLLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut. wil ik eens op tijd naar bed.. kan daar geen Polletje voor starten?
In haar tempo gok ik dat er al meerdere op zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:26 schreef Espabilado het volgende:
"ik had een hele slof"
ja die zal wel op zijn intussen
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet (te gereguleerd, visueel te aanstellerig). Maar als productie had in ik dit geval dezelfde keuze gemaakt, te link...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom moest er een arts aanwezig zijn, of iemand die ze met regelmaat vragen stelt.
klopt helemaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:23 schreef lies1958 het volgende:
jeroen wil weer drank vragen. Is dus hetzelfde als wat marielin met sigaretten heeft.
Van mij wel hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
POLL
Mag 5thencounter naar bed?:
O Nee
O Ja
O Wat kan mij het schelen
En wat dan nog?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:26 schreef R0T29 het volgende:
Kom op redactie, peuken en wijn naar binnen. Ze hebben drie uur op de grond liggen bikkelen.
Algehele onderkoelingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet (te gereguleerd, visueel te aanstellerig). Maar als productie had in ik dit geval dezelfde keuze gemaakt, te link...
Hoewel dit voor mij de eerste keer was dat ik enigszins het gevoel had dat ik naar een nieuwe, grensverleggende RLS zat te kijken, blijkt hier wel een beetje uit men dat bij komende initiatieven niet helemaal uit kan gaan van improvisoire regievoering (in combinatie met polls/streamerinvloed). Doet overigens niets af aan de beslissing van de redactie in dezen, die was wel goed imho.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
volgens mij heeft Peter haar slof leeggerookt met de 7 dagen elke dag een pakje
veiligheid van de Overlevers staat altijd voorop,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet (te gereguleerd, visueel te aanstellerig). Maar als productie had in ik dit geval dezelfde keuze gemaakt, te link...
Hoewel dit voor mij de eerste keer was dat ik enigszins het gevoel had dat ik naar een nieuwe, grensverleggende RLS zat te kijken, blijkt hier wel een beetje uit men dat bij komende initiatieven niet helemaal uit kan gaan van improvisoire regievoering (in combinatie met polls/streamerinvloed). Doet overigens niets af aan de beslissing van de redactie in dezen, die was wel goed imho.
wel voor die peuken binnen zijn graagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
fase 3 gaat zo aangekondigd worden door the Bunker Bastard
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef akveor het volgende:
Het is net de KLM... krijg je ook de helft van je spullen terug....
Ze moet dan 10 keer gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin geeft aan dat er een slof sigaretten in haar persoonlijke bezittingen zit, en die zijn nog niet op.
Klinkt als een legitiem argument.
Hmm...Tsss... jaja...tiswâhh....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Algehele onderkoeling
Algehele onderkoeling begint als de centrale lichaamstemperatuur onder de 35º Celsius komt. Meestal treedt bij 24º Celsius de dood in.
De mate van onderkoeling is afhankelijk van een aantal factoren:
* de duur van de blootstelling aan de kou
* de omgevingstemperatuur (+ de windsnelheid)
Bij de omgevingstemperatuur speelt ook de wind een belangrijke rol. De wind verlaagd de temperatuur die
waargenomen wordt op de blote huid en daarmee het risico voor onderkoeling(/bevriezing). Dit effect wordt de
"Windchill-factor' genoemd.
* de luchtvochtigheid
Water geleid warmte beter dan lucht. Hoe vochtiger, hoe sneller de onderkoeling optreedt. In het water koelt
het lichaam zelfs 27 keer sneller af dan in windstille lucht.
* de mate van bescherming (kleding, beweging).
Natte kleding isoleert niet. Sterker nog: het vocht in de kleding zal gaan verdampen (of bevriezen). Dit zal
zorgen voor nog sterkere afkoeling. Op het land koelt een slachtoffer met natte kleding aan 20 keer sneller af
dan in dezelfde omstandigheden met droge kleding aan.
Bij algehele onderkoeling onderscheiden we vier fasen die de mate van onderkoeling aangeven. Inclusief hun bijbehorende symptomen zijn dit de volgende:
Fase 1: toename van lichamelijke en psychische activiteiten. Inwendige lichaamstemperatuur < 35º Celsius.
Verschijnselen:
- bleek
- rillen
- uitputting
- coördinatieverlies
- snelle hartfrequentie
- snelle diepe ademhaling
- verward, suf tot agressief
Fase 2: afname van lichamelijke en psychische activiteiten. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 34 en 30º Celsius.
Verschijnselen:
- geen pijn
- zwakke pols
- langzame en onregelmatige hartslag
- slaperig, maar nog wel te wekken
- star gezicht en spierstijfheid
- onregelmatige ademhaling
- rillen stopt
Fase 3: optreden van verlamming. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 30 en 27º Celsius.
Verschijnselen:
- bewusteloos (niet te wekken)
- wijde doch reagerende pupillen
- nauwelijks te voelen pols
- lange adempauzes
- ernstige hartritmestoornissen kunnen optreden
Fase 4: schijndood/dood. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 27 en 24º Celsius.
Verschijnselen:
- geen pupilreflex
- geen merkbare pols
- ademstilstand
valt me eigenlijk nog mee ... maar 1 slof .... bij Marilien zou je een hele koffer vol verwachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Iedereen kan wel verzinnen dat die een slof bij zich had.
die was al blauw van het handjeklapquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
vooral de kleur van de handen van jeroen gaf de doorslag,
Had ik al gelezen, ja. Maar waar doel je op?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Algehele onderkoeling
Algehele onderkoeling begint als de centrale lichaamstemperatuur onder de 35º Celsius komt. Meestal treedt bij 24º Celsius de dood in.
De mate van onderkoeling is afhankelijk van een aantal factoren:
* de duur van de blootstelling aan de kou
* de omgevingstemperatuur (+ de windsnelheid)
Bij de omgevingstemperatuur speelt ook de wind een belangrijke rol. De wind verlaagd de temperatuur die
waargenomen wordt op de blote huid en daarmee het risico voor onderkoeling(/bevriezing). Dit effect wordt de
"Windchill-factor' genoemd.
* de luchtvochtigheid
Water geleid warmte beter dan lucht. Hoe vochtiger, hoe sneller de onderkoeling optreedt. In het water koelt
het lichaam zelfs 27 keer sneller af dan in windstille lucht.
* de mate van bescherming (kleding, beweging).
Natte kleding isoleert niet. Sterker nog: het vocht in de kleding zal gaan verdampen (of bevriezen). Dit zal
zorgen voor nog sterkere afkoeling. Op het land koelt een slachtoffer met natte kleding aan 20 keer sneller af
dan in dezelfde omstandigheden met droge kleding aan.
Bij algehele onderkoeling onderscheiden we vier fasen die de mate van onderkoeling aangeven. Inclusief hun bijbehorende symptomen zijn dit de volgende:
Fase 1: toename van lichamelijke en psychische activiteiten. Inwendige lichaamstemperatuur < 35º Celsius.
Verschijnselen:
- bleek
- rillen
- uitputting
- coördinatieverlies
- snelle hartfrequentie
- snelle diepe ademhaling
- verward, suf tot agressief
Fase 2: afname van lichamelijke en psychische activiteiten. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 34 en 30º Celsius.
Verschijnselen:
- geen pijn
- zwakke pols
- langzame en onregelmatige hartslag
- slaperig, maar nog wel te wekken
- star gezicht en spierstijfheid
- onregelmatige ademhaling
- rillen stopt
Fase 3: optreden van verlamming. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 30 en 27º Celsius.
Verschijnselen:
- bewusteloos (niet te wekken)
- wijde doch reagerende pupillen
- nauwelijks te voelen pols
- lange adempauzes
- ernstige hartritmestoornissen kunnen optreden
Fase 4: schijndood/dood. Inwendige lichaamstemperatuur tussen 27 en 24º Celsius.
Verschijnselen:
- geen pupilreflex
- geen merkbare pols
- ademstilstand
Dat tweede natuurlijk alleen als inderdaad een risico zou zijn en ze beiden nog volhouden, wat ik overigens betwijfel, want zover was Jeroen denk ik niet gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
je ligt staat iedere keer vlak onder me valt me op hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
jeroen zeurt niet hij zegt als het niet kan dan mijn jasje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
wat iemand in de vorige cos zei. iedereen zeurt over marielin die om sigareten vraagt. maar het gezeik van jeroen over drank hoor je bijna niemand over. wat ik overigens ook behoorlijk irritant vind. en dan beweert jeroen dat hij geen verslavingen heeft.
Gewoon heel goed opgelost! En nu de drank en peuken naar binnen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
veiligheid van de Overlevers staat altijd voorop,
laten we niet vergeten, het is daar altijd maar 13 graden
Ze zaten dus nog lang niet in fase 1 in tegenstelling tot wat dokter Huub beweertquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm...Tsss... jaja...tiswâhh....
Ik hoop dat ie zelf een jasje mag maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Espabilado het volgende:
Aan zn jasje heeft ie niks in fase 3 denk ik
De hele tijd hetzelfde standje is ook saaiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je ligt staat iedere keer vlak onder me valt me op hihi
ja jou id is echt top.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zelf een jasje mag maken.![]()
Dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, ja. Maar waar doel je op?
Zal wel weer. Miep krijgt altijd voorkeursbehandeling.quote:
Welnee, volgooien die handel. Ze zijn niet van gemalen poppenstront gemaakt, anders hadden ze thuis gezeten, toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
alcohol na zo'n opdracht lijkt me geen goed plan. je temp. daalt kunnen ze beter morgen doen
Vind ik ook. Niet toegeven aan dit soort dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Ze hoeven voor elke prestatie toch geen wijn en peuken?
jeroen zeurt al vanaf dag 1, iedere dag om alcohol maar schijnbaar horen de meeste dat niet. en een paar keer per dag, daar hoor ik bijna iemand over. en ja ik vind dat marielin ook teveel zeikt over peuken. maar wat ik zeg vlak jeroen niet uit die zeikt bijna net zoveel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef moha het volgende:
[..]
jeroen zeurt niet hij zegt als het niet kan dan mijn jasje.
knock knock ..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
wat iemand in de vorige cos zei. iedereen zeurt over marielin die om sigareten vraagt. maar het gezeik van jeroen over drank hoor je bijna niemand over. wat ik overigens ook behoorlijk irritant vind. en dan beweert jeroen dat hij geen verslavingen heeft.
quote:
Marielin had sigaretten bij haar persoonlijke bezittingen en voor het winnen van de druppelopdracht mocht ze een persoonlijk item kiezen. Sigaretten dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer. Miep krijgt altijd voorkeursbehandeling.
Nee, geen drank en peuken. Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gewoon heel goed opgelost! En nu de drank en peuken naar binnen!
Ja volgens mij ook maar het zag er wel erg uit vond ik ook, misschien door de kou nog erger geworden.quote:
je hebt zeuren en zeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jeroen zeurt al vanaf dag 1, iedere dag om alcohol maar schijnbaar horen de meeste dat niet. en een paar keer per dag, daar hoor ik bijna iemand over. en ja ik vind dat marielin ook teveel zeikt over peuken. maar wat ik zeg vlak jeroen niet uit die zeikt bijna net zoveel.
als dat als luxe artikel hebt is dat wat anders dan voorkeursbehandeling jeroen wil een colbert dus krijdt ie z'n colbert dan is dat toch ook geen voorkeursbehandeling?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
of allemaal rokersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef D. het volgende:
Ik stel voor dat er gewoon geen rokers in TBO2 komen
Daarom aan allebei niet toegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Jeroen is niet fit genoeg bevonden en wordt het duel gestaakt, en heeft Marilelin gewonnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
veiligheid van de Overlevers staat altijd voorop,
laten we niet vergeten, het is daar altijd maar 13 graden
Ik doe het ze niet na.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jajajajaja Marielin je bent GEWELDIG
Omdat die peuken blijkbaar uit haar koffer zijn gehaald om ze aan Peter te gevenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Eg_Wel het volgende:
Is er uberhaupt in nederland wel eens een rls geweest waar sigaretten voor langere tijd ontnomen werden?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of allemaal rokers![]()
Dat ze elkaar te lijf gaan voor peuken.
Zullen we het gewoon over de streams houden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef FuTilE het volgende:
Ook een interessante vraag voor deze COS: Dood door verbranding of verdrinking?
Ik kies voor verdrinking, met in het achterhoofd de dream-like state en verdovende intoxicatie door zuurstofgebrek. Dood door verbranding lijkt me sheer agony en helse pijn die je bewust meemaakt.
dus ook geen jointsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef D. het volgende:
Ach, Calimero draagt vrij weinig kleding. The agony duurt dan iets langer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef FuTilE het volgende:
Ook een interessante vraag voor deze COS: Dood door verbranding of verdrinking?
Ik kies voor verdrinking, met in het achterhoofd de dream-like state en verdovende intoxicatie door zuurstofgebrek. Dood door verbranding lijkt me sheer agony en helse pijn die je bewust meemaakt.
Ik vind het ook een hele prestatiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jajajajaja Marielin je bent GEWELDIG
dat lijkt mij ook een puik planquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef D. het volgende:
Nou ze heeft die sigaretten echt wel verdiend. Probeer het thuis even in je tuin met 13 graden ijswater op je voorhoofd en dat je op een ijskoude vloer ligt en dat je nat wordt en dat dan 3 uur volhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ow, da's ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of allemaal rokers![]()
Dat ze elkaar te lijf gaan voor peuken.
Als de keuze een persoonlijk item is en er zit een slof sigaretten in haar koffer dan heeft ze misschien wel recht op die gehele slof. Of 1 sigaret.....quote:
Tsja en dat na een héle ochtend en middag zelfingenomen vreten... knap hoor.. zou je niet zeggen nu hé?quote:
we hebben een dokter in de zaal !! joecheeey ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
alcohol na zo'n opdracht lijkt me geen goed plan. je temp. daalt kunnen ze beter morgen doen
jaweeeeelquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
kunnen ze eindelijk eens die XTC opmaken die alle streamers al gekocht hebben
Ja, daar zit ik mijn zendmomenten ook op af te stemmen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je ligt staat iedere keer vlak onder me valt me op hihi
Ze heeft vandaag al meer dan genoeg gerookt. En ook nog een joint. Dus ze moet niet zeuren. En Jeroen ook geen drank. Nu gewoon Fase 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:37 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou ze heeft die sigaretten echt wel verdiend. Probeer het thuis even in je tuin met 13 graden ijswater op je voorhoofd en dat je op een ijskoude vloer ligt en dat je nat wordt en dat dan 3 uur volhouden.
Is makkelijk praten zo.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jaweeeeelniet iedereen die blowt, rookt ook
Maar niet iedereen die rookt blowt ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jaweeeeelniet iedereen die blowt, rookt ook
Nou ik ben benieuwt Huub of ze het aan kunnen maar ik vind het echt geweldig the bunker,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
ZE HEBBEN HET GEWONNEN!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al meer dan genoeg gerookt. En ook nog een joint. Dus ze moet niet zeuren. En Jeroen ook geen drank. Nu gewoon Fase 3.
Inderdaad, ze heeft een luxe behandeling gehad, dus uit met de pret.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja en dat na een héle ochtend en middag zelfingenomen vreten... knap hoor.. zou je niet zeggen nu hé?
Ja, en verliezen:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef lies1958 het volgende:
Als ze nu die items niet geven zou ik als bewoner denken van krijg de klere maar ik doe geen opdrachten meer. Het is juist de uitdaging dat ze iets kunnen winnen wat ze graag willen vandaar dat ze daar nu bijna 3 uur hebben liggen blauwbekken.
Eerlijk is eerlijk, ze heeft een persoonlijk item/peuk verdient met de opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al meer dan genoeg gerookt. En ook nog een joint. Dus ze moet niet zeuren. En Jeroen ook geen drank. Nu gewoon Fase 3.
juist want anders hadden ze het allebei niet gedaan zo lang in die kou liggen voor alleen de titel van bikkel.quote:
Maar natuurlijk, Hennie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon over de streams houden?
hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik mijn zendmomenten ook op af te stemmen.
Elke keer als het lukt kijk ik weer heel geraffineerd de kamer rond
Ja, en vanmorgen hadden de andere drie gewonnen, en wat kregen die? Een saucijzenbroodje. 1!!!quote:
* MeraViglioSa draait de rollen omquote:
Ik zou het ook onrechtvaardig vinden als Marielin haar persoonlijke item (de sigaretten) niet krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef lies1958 het volgende:
Als ze nu die items niet geven zou ik als bewoner denken van krijg de klere maar ik doe geen opdrachten meer.
Houdt het maar op een ex-leerling vp-erquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
we hebben een dokter in de zaal !! joecheeey ...![]()
da's een feit, beetje jammer welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die rookt blowt ook
Gespecialiseerd in hygienequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
we hebben een dokter in de zaal !! joecheeey ...![]()
Nee, heeft ze zelf beneden opgehangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:40 schreef akveor het volgende:
Wet iemand wat er met de broek van Marielin is gebeurt? Is die mee naar boven genomen om te drogen oid?
*kuchquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
allemaal verslaafden lijkt me ook wel grappigquote:
ja vond ik ook zo be-lach-elijk.....het hadden bloembollen moeten zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en vanmorgen hadden de andere drie gewonnen, en wat kregen die? Een saucijzenbroodje. 1!!!
Yep, maar dit is hier bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
En zoiets moet je natuurlijk los zien van een voor- of afkeur van een overlever, of van de vraag of hij/ zij vandaag al eerder iets heeft gehad.
Nee ff eerlijk, Nicoretje heeft het goed gedaan, en van vanmorgen ben ik ook niet vergeten hoor, dat blijf ik al haar Bunkerdagen iedereen aan herrineren, want het is en blijft natuurlijk een hebberd eerste klasquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja en dat na een héle ochtend en middag zelfingenomen vreten... knap hoor.. zou je niet zeggen nu hé?
dan wel allemaal verschillende verslavingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
allemaal verslaafden lijkt me ook wel grappig
Je kunt beter een plaatje maken van de 1 uur bliksem ! Het gaat hier toch tekeer. Enorme donderslagen en die hoor ik op zee echo-en.quote:
sarcasme is niet jouw sterkste punt hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Houdt het maar op een ex-leerling vp-er
Ze zijn zo weer op temperatuur, dus niets aan de hand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Houdt het maar op een ex-leerling vp-er
DOMBO!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
chocolade is ook verslavend heb ik wel eens gehoordquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan wel allemaal verschillende verslavingen.
Ah, tnx.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, heeft ze zelf beneden opgehangen.
Ja, in Leiden onweert het maar het gaat om het weer in Eindhoven. En er komt een heeeeeeeeeele dikke wolk aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt beter een plaatje maken van de 1 uur bliksem ! Het gaat hier toch tekeer. Enorme donderslagen en die hoor ik op zee echo-en.
volgens mij hebben ze die ergens te drogen gehangen (wat niet snel gaat bij bij 13 graden)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:40 schreef akveor het volgende:
Wet iemand wat er met de broek van Marielin is gebeurt? Is die mee naar boven genomen om te drogen oid?
Dat vind ik nou weer niet nodig. Beetje flauwe opmerking.quote:
vandaar de naam ook. hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
chocolade is ook verslavend heb ik wel eens gehoord
damn das zo 2008quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
ach.. O2 is ook een universele verslaving...
Ik denk niet dat iemand zonder zuurstof kan nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
ach.. O2 is ook een universele verslaving...
Moet ze dan de gehele slof, een pakje of 1 sigaret krijgen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het ook onrechtvaardig vinden als Marielin haar persoonlijke item (de sigaretten) niet krijgt.
In Jeroens geval is het wel rechtvaardig als die wijn niet bij zijn persoonlijke bezittingen zat.
En zoiets moet je natuurlijk los zien van een voor- of afkeur van een overlever, of van de vraag of hij/ zij vandaag al eerder iets heeft gehad.
thee...thee....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:46 schreef D. het volgende:
Zou er nog tijd zijn een kopje thee te zetten?
Ja, en daarna moesten ze alles inleveren eten en de rest, en wat riep Nicoretje als 1e, en MIJN sijzijsenbroodje dan, toen had ik het ff gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en vanmorgen hadden de andere drie gewonnen, en wat kregen die? Een saucijzenbroodje. 1!!!
hihi ik ben meer van de milkaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele grote poster van KitKat
ja nee ik geloof je gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
och ik speel het spelletje graag mee hoor.. nu jij weer
Kun je inhaleren om 'high' te worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zonder zuurstof kan nee.
-edit- okee scheikundeklasje is al te lang geleden![]()
waar zit dizuurstof in dan?
Ik bedoel voor mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
thee...thee....gewoon wodka...doen de russen ook...en die weten pas wat kou is
Het is allang al zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
Gevoelsmatig zou ik zeggen: een pakje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ze dan de gehele slof, een pakje of 1 sigaret krijgen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en daarna moesten ze alles inleveren eten en de rest, en wat riep Nicoretje als 1e, en MIJN sijzijsenbroodje dan, toen had ik het ff gehad
Staat geen naam bij ,ben benieuwd wie jij in gedachten hebt,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet nodig. Beetje flauwe opmerking.
Ik durfde ook geen glas wijn in te gaan schenken maar heb het toch gedaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:46 schreef D. het volgende:
Zou er nog tijd zijn een kopje thee te zetten?
ik vind het wel een mooi effect zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
die vloer hadden ze nooit moeten verven. Gewoon die witte plaveizen houden is het niet grauw allemaal om te kijken.
Whehehe..........quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Ik maak me wat zorgen over Jimbo. Hij doet altijd elke opdracht thuis mee. Zou hij nog leven?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durfde ook geen glas wijn in te gaan schenken maar heb het toch gedaan.
Mag ik nu een sigaret?
Denk het ook... dat was de standaard.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zou ik zeggen: een pakje.
Maar dat is wat onhandig als ze meteen daarna fase III ingaan.
heel lang choco en biscuit nu weer ff gewonequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ik toen ik 14 was ook
Lila Pause Praline
Ik ga even kijken welke kleur de mijne is. Wacht even met Fase3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef FuTilE het volgende:
Goede keuze om de challenge af te breken, maar ergens toch weer jammer dat het nu over de kleur van urine gaat
Misschien was dat grauwe en grijze juist de bedoelingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
die vloer hadden ze nooit moeten verven. Gewoon die witte plaveizen houden is het niet grauw allemaal om te kijken.
Jij had het toch tegen Renate?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Staat geen naam bij ,ben benieuwd wie jij in gedachten hebt,
Hey Voyeur... Al kans gezien om over 'het moraal' heen te stappen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Ik maak me wat zorgen over Jimbo. Hij doet altijd elke opdracht thuis mee. Zou hij nog leven?
ik lig in een deuk om jou elke keerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ga even kijken welke kleur de mijne is.
Meteen tellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
klaag klaag het is net geen vol pakje .......
Lacht er tenminste iemand om hemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik lig in een deuk om jou elke keer
Moeten we Youtube ff afspeuren, hij had beloofd eerst elke opdracht op het net te slingerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Hij is nu druk aan het dweilen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Hmmm.. Ik vrees dat ik geen nadere check-up nodig hebquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ga even kijken welke kleur de mijne is. Wacht even met Fase3
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef Rijpie het volgende:
Krijgt ze alsnog sigaretten, en alsnog zeuren
Ik heb geen vodka in huisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook gewoon wodka...thee....
...tenzij het wietthee is dan mag het wel hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik vrees dat ik geen nadere check-up nodig heb
Het mijne is fluorescerend groen, sinds jaren...
haha ja dat ziet er gek uit zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat een rare shot, het is net of Marielin haar benen mist zo
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar met Fase III mogen er maar een bepaald aantal artikelen mee de luchtruimte in en daar horen de sigaretten niet bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk het ook... dat was de standaard.
Hoezo is dat onhandig? Jeroen hoeft toch ook niet z'n colbert in te leveren
Gewonnen is gewonnen.
Haha iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Huub en Bart hebben haar sigaretten opgerookt. ;-)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.
De truc van het doorgezaagde weesmeisje...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
das fase 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar heeft ze zo direct wel spijt van, wacht maar fase 3!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:55 schreef snetje het volgende:
en dan nog he ..... lekker zitten te paffen en niet even een warme broek bestellen zodat ze de broek weer terug kan geven aan Eline ....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
De truc van het doorgezaagde weesmeisje...
[ afbeelding ]
Ik heb Absolut Citroen, Aardbei en Vanille. Voorkeur?quote:
Klinkt nu al goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen....wodka.......jij hebt echt een overlevings pakketje nodig
Dat komt natuurljk omdat Peter al haar sigaretten heeft opgerookt toen hij elke dag een pakje mochtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.
Huh, wat lees ik hier nou??? Geen vol pakje, poe poe, schandalig, niet normaal, hoe durven ze dat Uberhaut naar beneden te sturen, echt, ik kan er met mijn heksenmuts niet bij, dat ze dit zo aan Nicoretje dorsten te geven, dus niet eens dicht gesjeeld, open gemaakt en er een paar uit gepikt????quote:
Ken ze alledrie niet, maar Citroen lijkt me het lekkerstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb Absolut Citroen, Aardbei en Vanille. Voorkeur?
Of Bart had ze nodig voor z'n jointjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt natuurljk omdat Peter al haar sigaretten heeft opgerookt toen hij elke dag een pakje mocht
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, laten we het erop houden dat ik een 'apart dieet' aanhoud, met ruim voldoende lichaamsoneigen stoffenquote:
[..]
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, laten we het erop houden dat ik een 'apart dieet' aanhoud, met ruim voldoende lichaamsoneigen stoffen
Hehe.. Convincing.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, doe me maar zo'n pakketje danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een verrassing...nah vooruit ik verklap 2 dingen alvast...roze koeken en wodka![]()
Die is geen Dokterquote:
Fase IV: Dit waren jullie 25 dagen, veel plezier met de volgende 250 dagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:02 schreef FuTilE het volgende:
Ooooh... The Stanford impulse is in effect.
Mét Duitse herder zelfs....
Het is maar goed dat TB nog maar 5 dagen duurt
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin meteen: Mijn sigaretten, die mag ik niet mee, natuurlijk.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin meteen: Mijn sigaretten, die mag ik niet mee, natuurlijk.
die gaat buiten continu over sigaretten klagenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef Marrije het volgende:
Marielin vraagt alleen maar 'maar mn sigaretten dan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |