Moeten we Youtube ff afspeuren, hij had beloofd eerst elke opdracht op het net te slingerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Ik maak me wat zorgen over Jimbo. Hij doet altijd elke opdracht thuis mee. Zou hij nog leven?
Hij is nu druk aan het dweilen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
Ik maak me wat zorgen over Jimbo. Hij doet altijd elke opdracht thuis mee. Zou hij nog leven?
Hmmm.. Ik vrees dat ik geen nadere check-up nodig hebquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ga even kijken welke kleur de mijne is. Wacht even met Fase3
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef Rijpie het volgende:
Krijgt ze alsnog sigaretten, en alsnog zeuren
Ik heb geen vodka in huisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ook gewoon wodka...thee....
...tenzij het wietthee is dan mag het wel hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik vrees dat ik geen nadere check-up nodig heb
Het mijne is fluorescerend groen, sinds jaren...
haha ja dat ziet er gek uit zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat een rare shot, het is net of Marielin haar benen mist zo
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar met Fase III mogen er maar een bepaald aantal artikelen mee de luchtruimte in en daar horen de sigaretten niet bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk het ook... dat was de standaard.
Hoezo is dat onhandig? Jeroen hoeft toch ook niet z'n colbert in te leveren
Gewonnen is gewonnen.
Haha iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Huub en Bart hebben haar sigaretten opgerookt. ;-)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.
De truc van het doorgezaagde weesmeisje...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
das fase 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar heeft ze zo direct wel spijt van, wacht maar fase 3!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:55 schreef snetje het volgende:
en dan nog he ..... lekker zitten te paffen en niet even een warme broek bestellen zodat ze de broek weer terug kan geven aan Eline ....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
De truc van het doorgezaagde weesmeisje...
[ afbeelding ]
Ik heb Absolut Citroen, Aardbei en Vanille. Voorkeur?quote:
Klinkt nu al goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen....wodka.......jij hebt echt een overlevings pakketje nodig
Dat komt natuurljk omdat Peter al haar sigaretten heeft opgerookt toen hij elke dag een pakje mochtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ze niet haar eigen persoonlijke item krijgt maar een vervanging.
Huh, wat lees ik hier nou??? Geen vol pakje, poe poe, schandalig, niet normaal, hoe durven ze dat Uberhaut naar beneden te sturen, echt, ik kan er met mijn heksenmuts niet bij, dat ze dit zo aan Nicoretje dorsten te geven, dus niet eens dicht gesjeeld, open gemaakt en er een paar uit gepikt????quote:
Ken ze alledrie niet, maar Citroen lijkt me het lekkerstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb Absolut Citroen, Aardbei en Vanille. Voorkeur?
Of Bart had ze nodig voor z'n jointjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt natuurljk omdat Peter al haar sigaretten heeft opgerookt toen hij elke dag een pakje mocht
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, laten we het erop houden dat ik een 'apart dieet' aanhoud, met ruim voldoende lichaamsoneigen stoffenquote:
[..]
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, laten we het erop houden dat ik een 'apart dieet' aanhoud, met ruim voldoende lichaamsoneigen stoffen
Hehe.. Convincing.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |