quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:42 schreef Oxymorons het volgende:
Nieuwe instructie van Bart waren niet praten en binnen 5 minuten een houding aan nemen waarin je moet blijven liggen.
1: Marielin heeft gepraat
2: Marielin heeft duidelijk haar houding vast gehouden "hand uit haar broekzak gehaald en er weer in"
Vind dat ze moeten stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
ik heb voor marielin echt veel respect. Die ligt heel erg rustig daar het te ondergaan en jeroen ligt giga te trillen steeds
hij is al hersendoodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm.. ziet er niet goed uit voor Jeroen...
Het lijkt wel of 'ie in shock gaat..
met jou kun je geen spelletje spelen ... jij veranderd de regels steedsquote:
Ja, voor mij ook.quote:
vind ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Stefan het volgende:
Van mij mogen ze straks beiden vijf minuten warm douchen
Mythbusters(programma op Discovery channel) hebben deze test ook gedaan en volgens mij was het niet schadelijk of ongezond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef annie68 het volgende:
Ik vind dit geen leuk spelletje kijk ook niet meer hier naar.Denk ook niet dat het erg gezond is wat ze nu doen.
de regie is schijnbaar even koffie aan het drinken ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Oxymorons het volgende:
Sorry moest zijn
Nieuwe instructie van Bart waren niet praten en binnen 5 minuten een houding aan nemen waarin je moet blijven liggen.
2: Marielin heeft duidelijk haar houding NIET vast gehouden "hand uit haar broekzak gehaald en er weer in"
Maar wel samen dan ......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Stefan het volgende:
Van mij mogen ze straks beiden vijf minuten warm douchen
En Jeroen tilte zn hoofd 5 a 10 graden daarstraks...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook.
Het zou ook niet eerlijk zijn als Marilyn nu als winnaar zou worden aangewezen, terwijl ze al een paar keer de regels heeft overtreden.
Waarom? Ze kunnen stoppen wanneer ze willen. Het valt dus allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik heb een hekel aan Jeroen,maar ik ben niet zo onsportief dat ik hem dit gun.
Regie kappen met dit spel.
Omdat ik dit niet normaal vind en hun moeten zo ook de luchtruimte in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef snetje het volgende:
[..]
met jou kun je geen spelletje spelen ... jij veranderd de regels steeds
helemaal mee eens ... al helemaal als je al weet wat ze hierna nog gaan krijgenquote:
nu reageren ze hier niet op ze zijn natuurlijk ff niet op het forum ....uhuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Oxymorons het volgende:
Sorry moest zijn
2: Marielin heeft duidelijk haar houding NIET vast gehouden "hand uit haar broekzak gehaald en er weer in"
Ja ,allebei douchen en 1 winnaar of verliezer uitroepen is onzin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wel samen dan ......
Beetje vage vraag, maar is het bekend of Marielin momenteel ongesteld is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
ik heb voor marielin echt veel respect. Die ligt heel erg rustig daar het te ondergaan en jeroen ligt giga te trillen steeds
Niet meer.Misschien heeft@Renate nog wat over .quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Beetje vage vraag, maar is het bekend of Marielin momenteel ongesteld is?
Dat is zo, ze worden niet gemarteld, ze martelen zichzelf. En de kleine foutjes van Jeroen en Marielin vallen in t niet bij dit gebikkel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef D. het volgende:
Ik vind niet dat de regie in moet grijpen, ze kunnen zelf stoppen als ze hun ego opzij zetten
Wij zitten ze nauwlettend in de gaten te houden, ze doen het langer dan verwacht, het is echt lastig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
Krijgen we hier nog kommentaar vanuit de redaktie, hoe kijken zij naar dit duel.
Ik vind het kanjers.
Maar Jeroen mag winnen
dat denk ik wel want ze liggen ook nog eens in een plas water...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef tonja het volgende:
Kunnen ze zo niet onderkoeld raken?
dat lijkt me niet, ze was een week geleden ongesteld, duurt bij de meeste vrouwen echt niet langer dan een week *godzijdank*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze mogen me altijd even een PM sturen om te vragen op welke momenten het dan gebeurde!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef moha het volgende:
[..]
nu reageren ze hier niet op ze zijn natuurlijk ff niet op het forum ....uhu
nee joh was aan het begin van de week.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze hebben er geen problemen geen blijkbaar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
lekker...op een koude tegelvloer...onder de koude grond...naast een koud kerkhof....koude druppels op je hoofd
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet meer.Misschien heeft@Renate nog wat over .
Als dat zou kunnen,kijken of ze dan nog zo vrolijk praat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze Calimero niet alvast in dat gat gooien?
"You're as cold as ice, you're willing to sacrifice..."quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
lekker...op een koude tegelvloer...onder de koude grond...naast een koud kerkhof....koude druppels op je hoofd
Aha... Dat maakt namelijk een verschil bij temperatuurregulatie en zou (deels) het verschil kunnen verklarenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat lijkt me niet, ze was een week geleden ongesteld, duurt bij de meeste vrouwen echt niet langer dan een week *godzijdank*
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben er geen problemen geen blijkbaar...die Chinesen hebben toch écht een foutje gemaakt ergens..![]()
Geef ze hierna maar allebei een warme douche en droge kledingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij zitten ze nauwlettend in de gaten te houden, ze doen het langer dan verwacht, het is echt lastig.
Maar aan de andere kant, hoeveel kinderen fietsen door weer en wind niet nar school? Daarnaast mogen ze het opgeven wanneer ze het willen,
maar respect voor Jeroen en Marielin
Helemaal gelijk Huub maar, hoe zit het met de nieuwe instructies die Bart gaf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij zitten ze nauwlettend in de gaten te houden, ze doen het langer dan verwacht, het is echt lastig.
Maar aan de andere kant, hoeveel kinderen fietsen door weer en wind niet nar school? Daarnaast mogen ze het opgeven wanneer ze het willen,
Gaan ze hierna naar buiten? Het regent btw in Leiden, daar ook?quote:
door beweging blijf je warm. ze liggen nu stil in een koude ruimte, zeiknat te wezen en dan ook nog ijswater op je voorhoofd krijgen. Ze raken echtwel onderkoeld hoor en dat kun je op de camera niet zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker liggen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gadver wat een zeikerds zijn jullie zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ze mogen me altijd even een PM sturen om te vragen op welke momenten het dan gebeurde!
You never take advice, someday you'll pay the price, I knowquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
"You're as cold as ice, you're willing to sacrifice..."
Ja, warme douche ook namens mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Geef ze hierna maar allebei een warme douche en droge kleding
Als kinderen 2 uur door ijsregen moeten fietsen krijgen ze wel een lekkere warme muts op.Ja toch ,niet dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze mogen opgeven wanneer ze willenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
door beweging blijf je warm. ze liggen nu stil in een koude ruimte, zeiknat te wezen en dan ook nog ijswater op je voorhoofd krijgen. Ze raken echtwel onderkoeld hoor en dat kun je op de camera niet zien.
Ik zeg afkappen en beide belonen!! En minimaal 10 minuten warme douche anders worden ze nooit meer warm vanavond.
dan nog even lekker instoppen en een verhaaltje voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Geef ze hierna maar allebei een warme douche en droge kleding
Tijdens het spel de regels aanpassen is natuurlijk niet netjes dus we zien het maar niet als regels maar als wenzen van de redactiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is zo, ze worden niet gemarteld, ze martelen zichzelf. En de kleine foutjes van Jeroen en Marielin vallen in t niet bij dit gebikkel.
Warme douche en dan de buitenlucht in
Mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat doen ze waarschijnlijk te laat omdat ze zo competitief zijn.quote:
Ja dat is makkelijk gezegd natuurlijk ze willen allebei toch winnen het is tenslotte een spel en marielin wil natuurlijk weer een voorraad sigaretten die blijft echt wel liggen daar.quote:
Binnen 5 seconden was het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Helemaal gelijk Huub maar, hoe zit het met de nieuwe instructies die Bart gaf.
Het ging er toch om wie het eerste bewoog en dat weet niemand dus ik zeg stoppen ,Allebei gewonnen.quote:
Waarom? die hebben ook een leven hoor. Daarbij kan juist deze prietpraat afleiden van hetgeen waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef mooiiiiii het volgende:
Eline en Pim moeten echt ook hun mond houden vind ik hoor,Dit gaat helemaal nergens meer over,ze worden veel teveel afgeleid.
Dat praten vind ik eigenlijk van een hele andere orde. Het gaat bij dit duel om het ondergaan en het volhouden. Niet praten is alleen een extra om het zwaarder te maken. Het wil niet zeggen dat je dan af bent, want dat was niet waar het om ging.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gadver wat een zeikerds zijn jullie zeg.
Ze zijn alletwee de fout ingegaan.
Dat jullie hekel zo ver gaat zeg,dat je iemand geen eens iets gunt.
Vind ze alletwee bikkels.
Denk dat ik me ook meer stoor aan die twee Jan Doedels op de bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker laten liggen, niets aan de hand.....
Ja, ik zou voor de zekerheid ook maar even wat advies inwinnen bij een medische professional. Het zal niet heel ernstig zijn, maar je wilt waarschijnlijk geen onnodige risico's nemen met een semi-professioneel initiatief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
door beweging blijf je warm. ze liggen nu stil in een koude ruimte, zeiknat te wezen en dan ook nog ijswater op je voorhoofd krijgen. Ze raken echtwel onderkoeld hoor en dat kun je op de camera niet zien.
Ik zeg afkappen en beide belonen!! En minimaal 10 minuten warme douche anders worden ze nooit meer warm vanavond.
Zeik niet zo, dat ze dit volhouden is knapper dan wat muggeziften over kleine foutjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef Tessio het volgende:
Wij kunnen niet zeggen hier wie het eerste bewoog, wij zien hun niet constant.
Echter...kunnen wij wel zeggen dat Marielin praatte, nadat Bart had gezegd dat er niet meer gepraat mocht worden.
Wij kunnen namelijk wel alles horen!
uhhh, 24quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu slim zijn noemen ze gewoon een laag getal.
Mee eens, vandaar dat er nu gecontroleerd wordt. Het is weliswaar een leek...zooo lage hartslag voor Jeroen maar niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:57 schreef Rica het volgende:
Denk wel dat je moet oppassen dat mensen niet over hun eigen grenzen heengaan.
Afkoeling kun je best hebben op het moment zelf. De klap komt later.
Precies. Beter dan dat ze de hele avond niks doen en kletsen enzo. Dit is gewoon een toffe opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik vind dit soort duels die lang duren wel gaaf trouwens. Is er tenminste iets dat langdurig boeit.
Ik denk eerder 2 minuten. Eline zij ook nog dat het niet de bedoeling was om te praten.quote:
woehahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huub, laat Pim even een thermometer in de anussen stoppen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Beter dan dat ze de hele avond niks doen en kletsen enzo. Dit is gewoon een toffe opdracht.
Wel zal ik als ik de redactie was ze de temperatuur opmeten.
Huub, laat Pim even een thermometer in de anussen stoppen
BHoeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
Daarom, lekker laten liggen.quote:
Het lijkt mij zo laag... ik zit meestal tussen 80 en 90.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Je mocht je hele leven zo'n hartslag hebben, dan hou je het lang vol.
70 voor Marielin, ook Top.
Huub, ik heb gezien dat het net gedaan is bij jeroen en Marielin.quote:
ah, allebei gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Daarom, lekker laten liggen.
Ze zijn imo niet in de fout gegaan, de strijd is nog steeds eerlijk
Eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben beiden gewonnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede beslissing van de regie![]()
nu de warme douche geven en droge kleren graag
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
We hebben natuurlijk niets aan twee onderkoelde Overlevers gedurende Fase III.
Dan is de waterdruppelopdracht niet goed gepland.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
We hebben natuurlijk niets aan twee onderkoelde Overlevers gedurende Fase III.
nou....bij chronische onderkoeling (niet accute) zak je langzaam steeds verder wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.
overgang van heel koud naar heel warm is ook niet goed voor je ze kunnen beter geleidelijk aan hun temp laten oplopenquote:
Goede beslissingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef ditisHuub het volgende:
onderkoelingsverschijnselen waren heel erg duidelijk, deze gecombineerd met de te lage hartslag was de reden om het te stoppen. Het moet wel verantwoord blijven
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.
Ik vind het een rukbeslissing. Stelletje amateurs zijn het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben beiden gewonnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede beslissing van de regie![]()
nu de warme douche geven en droge kleren graag
netjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef ditisHuub het volgende:
onderkoelingsverschijnselen waren heel erg duidelijk, deze gecombineerd met de te lage hartslag was de reden om het te stoppen. Het moet wel verantwoord blijven
wij hadden niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de waterdruppelopdracht niet goed gepland.
Ik vind het jammer dat ze het niet af hebben kunnen maken.
Zei Bart dat het te laag was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Leandra het volgende:
Hartslag Jeroen én Marielin waren dus te laag....
Verstandig om te stoppen !!
163 minuten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef Oxymorons het volgende:
Mooie oplossing Regie!
En respect voor Marielin en Jeroen dat ze het 3 uur vol gehouden hebben.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het een rukbeslissing. Stelletje amateurs zijn het.
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hadden niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden
En daarom moet er even een warme douche aan te pas komen of dat ze even droog in een slaapzak mogen gaan zitten onderkoeling houd in dat je lichaamstemperatuur omlaag gaat dus dat moet weer gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef ditisHuub het volgende:
quote:
Ja klopt, ff in m'n agenda checken wanneer ik weer naar zo'n olympische spelen moet..quote:
Bramquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef enjoybram het volgende:
Wij monitoren 24 uur per dag, en in samenspraak is deze beslissing direct genomen... na 30/40 minuten zijn ze weer helemaal de "oude"
Nou ik vind het een top besluit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Terecht ingegrepen. Je mag geen risico nemen. Compliment !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef ditisHuub het volgende:
net als met de kaneel...ik denk dat jullie voortaan van het onverwachte moeten uitgaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ga jij nu die opdracht doen en kijken hoelang je het volhoud.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgende keer iets uitdagendersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
net als met de kaneel...ik denk dat jullie voortaan van het onverwachte moeten uitgaan
Welnee.... zo'n vaart loopt het niet. Heb toevallig een programma gezien over extreme temperaturen en het volhouden. Nou geloof me, al het echt erg wordt, geef je wel op voordat je echt gevaar loopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan weten ze het zelf niet meer en de afloop wordt onvoorspelbaar
je moet wat als je peuken wil winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef akveor het volgende:
Zou me niets verbazen dat de kou van de vloer de doorslag geeft.
In het filmpje van de mythbusters zat Adam een dag in de stoel, kun je na gaan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij onderkoeling. Ze waren weliswaar nog niet ernstig onderkoeld, maar zodra dat wél het geval is, is er voor een derde geen zekerheid als iemand niet mag spreken vanwege een opdracht. Degene die de proef ondergaat kan in die situatie niet echt rationeel nadenken.... Te groot risico om te nemen als producers.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hahaha touche,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
net als met de kaneel...ik denk dat jullie voortaan van het onverwachte moeten uitgaan
Ik had 76,ben geen sporter en een roker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja klopt, ff in m'n agenda checken wanneer ik weer naar zo'n olympische spelen moet..
Nog een keer gemeten, iets exacter dmv stopwatch.. en was 67.. maar als ik mn hartslag meet gaat ie altijd sneller kloppen heb ik het idee
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.quote:
eensch, dan zijn ze teminste weer warm voordat fase III ingaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En daarom moet er even een warme douche aan te pas komen of dat ze even droog in een slaapzak mogen gaan zitten onderkoeling houd in dat je lichaamstemperatuur omlaag gaat dus dat moet weer gecompenseerd worden.
Warm drinken en droge kleding aan of die slaapzakken om hun heen laten doen voor een uurtje.
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Alhoewel ze het nog wel even vol konden houden begrijp ik de beslissing.
De hartslagen per minuut waren niet echt langzaam maar ze moeten ergens een lijn trekken en geen risico's nemen.
Beker schaafijs, zoveel als ze hebben willen. ;-)quote:
whehe weet je huub...niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha touche,
maar na al die filmpjes gezien te hebben dachten we dat is kasie
aan de andere kant was het wel weer mooi, anti climax wise
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.
Ze zijn bezig met een wedstrijd en willen niet opgeven. Terechte beslissing om de gezondheid niet op het spel te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee.... zo'n vaart loopt het niet. Heb toevallig een programma gezien over extreme temperaturen en het volhouden. Nou geloof me, al het echt erg wordt, geef je wel op voordat je echt gevaar loopt.
Men had ook een arts erbij moeten hebben. Nu durven ze natuurlijk geen risico te nemen. Dat snap ik wel.
Ik zou zeggen, geef ze een ander duel aansluitend en beslis dan. Dit is zo'n polderbeslissing.
Daarom moest er een arts aanwezig zijn, of iemand die ze met regelmaat vragen stelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij onderkoeling. Ze waren weliswaar nog niet ernstig onderkoeld, maar zodra dat wél het geval is, is er voor een derde geen zekerheid als iemand niet mag spreken vanwege een opdracht. Degene die de proef ondergaat kan in die situatie niet echt rationeel nadenken.... Te groot risico om te nemen als producers.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedt
Ja, dat is typisch Eline, die is attent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat ze haar droge broek aanbiedt aan Marielin.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
wel lief van Eline dat Marielin ff haar spijkerbroek mag lenen.
Ik denk dat ze liever hebben dat Eline zichzelf aanbiedtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedt
Ja vind ik ook, er was nog niks bijzonders aan de hand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.
Ohhw? en waar was die eergister toen ze zonder slaapzakken sliepen? Niet doorslaan hé?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom moest er een arts aanwezig zijn, of iemand die ze met regelmaat vragen stelt.
Misschien ook wel. Als er geen arts aanwezig is, kun je geen risico nemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een wedstrijd en willen niet opgeven. Terechte beslissing om de gezondheid niet op het spel te zetten.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Marielin het langer had volgehouden.
'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen heeft kracht gehaald uit het gesprek van Pim en Eline.
Attent, lid van Spar!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch Eline, die is attent.
Als vrouw heeft ze denk ik iets voordeel. Plus ze heeft goed te eten gehad. Daarbij had ze haar handen in haar zakken. Waardoor je meer warmte vasthoudt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Marielin het langer had volgehouden.
Neeeee.hoop ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
mogen er nu wel of geen sigaretten in fase III ?
Nee. Dus die kan ze weer inleveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
mogen er nu wel of geen sigaretten in fase III ?
Ze lagen nu op de koude grond, hadden ook geen slaapzak en werden lekker koud gehouden door het water. Is toch iets anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? en waar was die eergister toen ze zonder slaapzakken sliepen? Niet doorslaan hé?
Dat heb je met een nicotineverslaving.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
een peuk verkiezen boven een droge broek? dat begrijp ik niet...![]()
Ach kom nou toch, ze heeft de hele dag zitten roken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik vind (en heus niet omdat ik zelf rook) dat zij een peuk verdient het is niet niks zo 3 uur vernikkelen
Een roker is snel tevreden ,als hij of zij de peuk maar heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik vind (en heus niet omdat ik zelf rook) dat zij een peuk verdient het is niet niks zo 3 uur vernikkelen
Zoals de meeste rokersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat miss sigaret, ze weer heeft, ze leeft er op
Daar gaat het niet om,Marielin zat iedere keer te zeuren dat ze zo weinig spullen had maar kiest altijd alleen maar voor sigaretten.De zeikerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat is dus wel omdat je rooktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat doet er voor een roker niet toe, na zo'n heftige inspanning verlangen ze alleen nog naar een sigaret.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach kom nou toch, ze heeft de hele dag zitten roken.
Dat ze goed had gegeten was misschien een voordeel ja. Daar had wel rekening mee gehouden kunnen worden. Het had beter Jeroen en Pim zijn, dan zijn de verschillen kleiner.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Als vrouw heeft ze denk ik iets voordeel. Plus ze heeft goed te eten gehad. Daarbij had ze haar handen in haar zakken. Waardoor je meer warmte vasthoudt.
Desondanks een goede beslissing en doet niets af aan de prestaties die ze beide hebben geleverd. Chapeau!!!
Zeker weten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er voor een roker niet toe, na zo'n heftige inspanning verlangen ze alleen nog naar een sigaret.
Kut. wil ik eens op tijd naar bed.. kan daar geen Polletje voor starten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef koffieleutjuh het volgende:
zullen ze voor 12 uur fase 3 ingaan ? dan wacht ik nog even
dat moge duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb je met een nicotineverslaving.
als de crew nou is ff antwoord geeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut. wil ik eens op tijd naar bed.. kan daar geen Polletje voor starten?
heus wel renate!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |