Is ook zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
wel lief van Eline dat Marielin ff haar spijkerbroek mag lenen.
Ik denk dat ze liever hebben dat Eline zichzelf aanbiedtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die liever willen dat Eline haar natte broekje aan ze aanbiedt
Ja vind ik ook, er was nog niks bijzonders aan de hand.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Overigens is het logisch dat de hartslag lager is, want ze zijn in rust en koud.
Ohhw? en waar was die eergister toen ze zonder slaapzakken sliepen? Niet doorslaan hé?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom moest er een arts aanwezig zijn, of iemand die ze met regelmaat vragen stelt.
Misschien ook wel. Als er geen arts aanwezig is, kun je geen risico nemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een wedstrijd en willen niet opgeven. Terechte beslissing om de gezondheid niet op het spel te zetten.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Marielin het langer had volgehouden.
'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeroen heeft kracht gehaald uit het gesprek van Pim en Eline.
Attent, lid van Spar!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch Eline, die is attent.
Als vrouw heeft ze denk ik iets voordeel. Plus ze heeft goed te eten gehad. Daarbij had ze haar handen in haar zakken. Waardoor je meer warmte vasthoudt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Marielin het langer had volgehouden.
Neeeee.hoop ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
mogen er nu wel of geen sigaretten in fase III ?
Nee. Dus die kan ze weer inleveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
mogen er nu wel of geen sigaretten in fase III ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |