Mythbusters(programma op Discovery channel) hebben deze test ook gedaan en volgens mij was het niet schadelijk of ongezond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef annie68 het volgende:
Ik vind dit geen leuk spelletje kijk ook niet meer hier naar.Denk ook niet dat het erg gezond is wat ze nu doen.
de regie is schijnbaar even koffie aan het drinken ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Oxymorons het volgende:
Sorry moest zijn
Nieuwe instructie van Bart waren niet praten en binnen 5 minuten een houding aan nemen waarin je moet blijven liggen.
1: Marielin heeft gepraat
2: Marielin heeft duidelijk haar houding NIET vast gehouden "hand uit haar broekzak gehaald en er weer in"
Maar wel samen dan ......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Stefan het volgende:
Van mij mogen ze straks beiden vijf minuten warm douchen
En Jeroen tilte zn hoofd 5 a 10 graden daarstraks...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook.
Het zou ook niet eerlijk zijn als Marilyn nu als winnaar zou worden aangewezen, terwijl ze al een paar keer de regels heeft overtreden.
Waarom? Ze kunnen stoppen wanneer ze willen. Het valt dus allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Nou ik heb een hekel aan Jeroen,maar ik ben niet zo onsportief dat ik hem dit gun.
Regie kappen met dit spel.
Omdat ik dit niet normaal vind en hun moeten zo ook de luchtruimte in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef snetje het volgende:
[..]
met jou kun je geen spelletje spelen ... jij veranderd de regels steeds
helemaal mee eens ... al helemaal als je al weet wat ze hierna nog gaan krijgenquote:
nu reageren ze hier niet op ze zijn natuurlijk ff niet op het forum ....uhuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:46 schreef Oxymorons het volgende:
Sorry moest zijn
Nieuwe instructie van Bart waren niet praten en binnen 5 minuten een houding aan nemen waarin je moet blijven liggen.
1: Marielin heeft gepraat
2: Marielin heeft duidelijk haar houding NIET vast gehouden "hand uit haar broekzak gehaald en er weer in"
Ja ,allebei douchen en 1 winnaar of verliezer uitroepen is onzin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wel samen dan ......
Beetje vage vraag, maar is het bekend of Marielin momenteel ongesteld is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
ik heb voor marielin echt veel respect. Die ligt heel erg rustig daar het te ondergaan en jeroen ligt giga te trillen steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |