Ze lagen nu op de koude grond, hadden ook geen slaapzak en werden lekker koud gehouden door het water. Is toch iets anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? en waar was die eergister toen ze zonder slaapzakken sliepen? Niet doorslaan hé?
Dat heb je met een nicotineverslaving.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
een peuk verkiezen boven een droge broek? dat begrijp ik niet...![]()
Ach kom nou toch, ze heeft de hele dag zitten roken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik vind (en heus niet omdat ik zelf rook) dat zij een peuk verdient het is niet niks zo 3 uur vernikkelen
Een roker is snel tevreden ,als hij of zij de peuk maar heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik vind (en heus niet omdat ik zelf rook) dat zij een peuk verdient het is niet niks zo 3 uur vernikkelen
Zoals de meeste rokersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat miss sigaret, ze weer heeft, ze leeft er op
Daar gaat het niet om,Marielin zat iedere keer te zeuren dat ze zo weinig spullen had maar kiest altijd alleen maar voor sigaretten.De zeikerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat is dus wel omdat je rooktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat doet er voor een roker niet toe, na zo'n heftige inspanning verlangen ze alleen nog naar een sigaret.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach kom nou toch, ze heeft de hele dag zitten roken.
Dat ze goed had gegeten was misschien een voordeel ja. Daar had wel rekening mee gehouden kunnen worden. Het had beter Jeroen en Pim zijn, dan zijn de verschillen kleiner.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Als vrouw heeft ze denk ik iets voordeel. Plus ze heeft goed te eten gehad. Daarbij had ze haar handen in haar zakken. Waardoor je meer warmte vasthoudt.
Desondanks een goede beslissing en doet niets af aan de prestaties die ze beide hebben geleverd. Chapeau!!!
Zeker weten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er voor een roker niet toe, na zo'n heftige inspanning verlangen ze alleen nog naar een sigaret.
Kut. wil ik eens op tijd naar bed.. kan daar geen Polletje voor starten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:21 schreef koffieleutjuh het volgende:
zullen ze voor 12 uur fase 3 ingaan ? dan wacht ik nog even
dat moge duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb je met een nicotineverslaving.
als de crew nou is ff antwoord geeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut. wil ik eens op tijd naar bed.. kan daar geen Polletje voor starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |