Denk dat ik me ook meer stoor aan die twee Jan Doedels op de bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker laten liggen, niets aan de hand.....
Ja, ik zou voor de zekerheid ook maar even wat advies inwinnen bij een medische professional. Het zal niet heel ernstig zijn, maar je wilt waarschijnlijk geen onnodige risico's nemen met een semi-professioneel initiatief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
door beweging blijf je warm. ze liggen nu stil in een koude ruimte, zeiknat te wezen en dan ook nog ijswater op je voorhoofd krijgen. Ze raken echtwel onderkoeld hoor en dat kun je op de camera niet zien.
Ik zeg afkappen en beide belonen!! En minimaal 10 minuten warme douche anders worden ze nooit meer warm vanavond.
Zeik niet zo, dat ze dit volhouden is knapper dan wat muggeziften over kleine foutjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef Tessio het volgende:
Wij kunnen niet zeggen hier wie het eerste bewoog, wij zien hun niet constant.
Echter...kunnen wij wel zeggen dat Marielin praatte, nadat Bart had gezegd dat er niet meer gepraat mocht worden.
Wij kunnen namelijk wel alles horen!
uhhh, 24quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu slim zijn noemen ze gewoon een laag getal.
Mee eens, vandaar dat er nu gecontroleerd wordt. Het is weliswaar een leek...zooo lage hartslag voor Jeroen maar niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:57 schreef Rica het volgende:
Denk wel dat je moet oppassen dat mensen niet over hun eigen grenzen heengaan.
Afkoeling kun je best hebben op het moment zelf. De klap komt later.
Precies. Beter dan dat ze de hele avond niks doen en kletsen enzo. Dit is gewoon een toffe opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik vind dit soort duels die lang duren wel gaaf trouwens. Is er tenminste iets dat langdurig boeit.
Ik denk eerder 2 minuten. Eline zij ook nog dat het niet de bedoeling was om te praten.quote:
woehahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huub, laat Pim even een thermometer in de anussen stoppen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Beter dan dat ze de hele avond niks doen en kletsen enzo. Dit is gewoon een toffe opdracht.
Wel zal ik als ik de redactie was ze de temperatuur opmeten.
Huub, laat Pim even een thermometer in de anussen stoppen
BHoeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
lekker...op een koude tegelvloer...onder de koude grond...naast een koud kerkhof....koude druppels op je hoofd
Daarom, lekker laten liggen.quote:
Het lijkt mij zo laag... ik zit meestal tussen 80 en 90.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Je mocht je hele leven zo'n hartslag hebben, dan hou je het lang vol.
70 voor Marielin, ook Top.
Huub, ik heb gezien dat het net gedaan is bij jeroen en Marielin.quote:
ah, allebei gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Daarom, lekker laten liggen.
Ze zijn imo niet in de fout gegaan, de strijd is nog steeds eerlijk
Eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben beiden gewonnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede beslissing van de regie![]()
nu de warme douche geven en droge kleren graag
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
We hebben natuurlijk niets aan twee onderkoelde Overlevers gedurende Fase III.
Dan is de waterdruppelopdracht niet goed gepland.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
We hebben natuurlijk niets aan twee onderkoelde Overlevers gedurende Fase III.
nou....bij chronische onderkoeling (niet accute) zak je langzaam steeds verder wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.
overgang van heel koud naar heel warm is ook niet goed voor je ze kunnen beter geleidelijk aan hun temp laten oplopenquote:
Goede beslissingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef ditisHuub het volgende:
onderkoelingsverschijnselen waren heel erg duidelijk, deze gecombineerd met de te lage hartslag was de reden om het te stoppen. Het moet wel verantwoord blijven
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee....... als het echt zo erg is dat ze onderkoeld raken, geven ze echt wel op.
Ik vind het een rukbeslissing. Stelletje amateurs zijn het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben beiden gewonnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede beslissing van de regie![]()
nu de warme douche geven en droge kleren graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |