je ligt staat iedere keer vlak onder me valt me op hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet (te gereguleerd, visueel te aanstellerig). Maar als productie had in ik dit geval dezelfde keuze gemaakt, te link...
Hoewel dit voor mij de eerste keer was dat ik enigszins het gevoel had dat ik naar een nieuwe, grensverleggende RLS zat te kijken, blijkt hier wel een beetje uit men dat bij komende initiatieven niet helemaal uit kan gaan van improvisoire regievoering (in combinatie met polls/streamerinvloed). Doet overigens niets af aan de beslissing van de redactie in dezen, die was wel goed imho.
jeroen zeurt niet hij zegt als het niet kan dan mijn jasje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
wat iemand in de vorige cos zei. iedereen zeurt over marielin die om sigareten vraagt. maar het gezeik van jeroen over drank hoor je bijna niemand over. wat ik overigens ook behoorlijk irritant vind. en dan beweert jeroen dat hij geen verslavingen heeft.
Gewoon heel goed opgelost! En nu de drank en peuken naar binnen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
veiligheid van de Overlevers staat altijd voorop,
vooral de kleur van de handen van jeroen gaf de doorslag,
laten we niet vergeten, het is daar altijd maar 13 graden
Ze zaten dus nog lang niet in fase 1 in tegenstelling tot wat dokter Huub beweertquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm...Tsss... jaja...tiswâhh....
Ik hoop dat ie zelf een jasje mag maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Espabilado het volgende:
Aan zn jasje heeft ie niks in fase 3 denk ik
De hele tijd hetzelfde standje is ook saaiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je ligt staat iedere keer vlak onder me valt me op hihi
ja jou id is echt top.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zelf een jasje mag maken.![]()
Dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, ja. Maar waar doel je op?
Zal wel weer. Miep krijgt altijd voorkeursbehandeling.quote:
Welnee, volgooien die handel. Ze zijn niet van gemalen poppenstront gemaakt, anders hadden ze thuis gezeten, toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
alcohol na zo'n opdracht lijkt me geen goed plan. je temp. daalt kunnen ze beter morgen doen
Vind ik ook. Niet toegeven aan dit soort dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Ze hoeven voor elke prestatie toch geen wijn en peuken?
jeroen zeurt al vanaf dag 1, iedere dag om alcohol maar schijnbaar horen de meeste dat niet. en een paar keer per dag, daar hoor ik bijna iemand over. en ja ik vind dat marielin ook teveel zeikt over peuken. maar wat ik zeg vlak jeroen niet uit die zeikt bijna net zoveel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef moha het volgende:
[..]
jeroen zeurt niet hij zegt als het niet kan dan mijn jasje.
knock knock ..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
wat iemand in de vorige cos zei. iedereen zeurt over marielin die om sigareten vraagt. maar het gezeik van jeroen over drank hoor je bijna niemand over. wat ik overigens ook behoorlijk irritant vind. en dan beweert jeroen dat hij geen verslavingen heeft.
quote:
Marielin had sigaretten bij haar persoonlijke bezittingen en voor het winnen van de druppelopdracht mocht ze een persoonlijk item kiezen. Sigaretten dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer. Miep krijgt altijd voorkeursbehandeling.
Nee, geen drank en peuken. Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gewoon heel goed opgelost! En nu de drank en peuken naar binnen!
Ja volgens mij ook maar het zag er wel erg uit vond ik ook, misschien door de kou nog erger geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |