volgens mij hebben ze die ergens te drogen gehangen (wat niet snel gaat bij bij 13 graden)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:40 schreef akveor het volgende:
Wet iemand wat er met de broek van Marielin is gebeurt? Is die mee naar boven genomen om te drogen oid?
Dat vind ik nou weer niet nodig. Beetje flauwe opmerking.quote:
vandaar de naam ook. hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
chocolade is ook verslavend heb ik wel eens gehoord
damn das zo 2008quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
ach.. O2 is ook een universele verslaving...
Ik denk niet dat iemand zonder zuurstof kan nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
ach.. O2 is ook een universele verslaving...
Moet ze dan de gehele slof, een pakje of 1 sigaret krijgen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het ook onrechtvaardig vinden als Marielin haar persoonlijke item (de sigaretten) niet krijgt.
In Jeroens geval is het wel rechtvaardig als die wijn niet bij zijn persoonlijke bezittingen zat.
En zoiets moet je natuurlijk los zien van een voor- of afkeur van een overlever, of van de vraag of hij/ zij vandaag al eerder iets heeft gehad.
thee...thee....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:46 schreef D. het volgende:
Zou er nog tijd zijn een kopje thee te zetten?
Ja, en daarna moesten ze alles inleveren eten en de rest, en wat riep Nicoretje als 1e, en MIJN sijzijsenbroodje dan, toen had ik het ff gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en vanmorgen hadden de andere drie gewonnen, en wat kregen die? Een saucijzenbroodje. 1!!!
hihi ik ben meer van de milkaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele grote poster van KitKat
ja nee ik geloof je gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
och ik speel het spelletje graag mee hoor.. nu jij weer
Kun je inhaleren om 'high' te worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zonder zuurstof kan nee.
-edit- okee scheikundeklasje is al te lang geleden![]()
waar zit dizuurstof in dan?
Ik bedoel voor mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
thee...thee....gewoon wodka...doen de russen ook...en die weten pas wat kou is
Het is allang al zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef ditisHuub het volgende:
fase 3 gaat zo aangekondigd worden door the Bunker Bastard
Gevoelsmatig zou ik zeggen: een pakje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ze dan de gehele slof, een pakje of 1 sigaret krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |