gelukkig, we zijn gered,quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef pberends het volgende:
Amerikanen geven weer meer uit
[ afbeelding ]
Epische faal dat Amerikaanse handelstekort.
Wat een misdadige constructies, dat verzin je gewoon niet...quote:[...] payments started at 3/8 of 1 percent, or less than $100 a month [...] The loan allowed her to forgo higher payments by adding the unpaid balance to the principal. She’ll be required to start paying principal and interest to amortize the debt when the loan reaches 145 percent of the original amount borrowed.
Misdadig is 1 stap, er instappen is toch echt stap 2.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat een misdadige constructies, dat verzin je gewoon niet...
Lekker <$100/m betalen voor de eerste 5 jaar or so, en dan zitten met een hypotheek van 145% van je OUDE gebubbelde huiswaarde, tegen het lange rente tarief van 2011
Can you say fucked...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos komt met Stopdecrisis.nl
Epische faal die Bos. The crisis has just been started.
http://www.telegraaf.nl/s(...)oomreis__.html?p=5,1quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat mij betreft een nieuw dieptepunt in de kredietcrisis.
Haha, ja maak even lekker je laatste spaarcentjes op als je ontslagen bent en doe alsof er niets aan de hand is. Slim.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/s(...)oomreis__.html?p=5,1
Ze weten er wel een positieve draai aan te geven![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Haha, ja maak even lekker je laatste spaarcentjes op als je ontslagen bent en doe alsof er niets aan de hand is. Slim.
quote:Veenman hoopt dat het einde van de crisis in zicht is bij thuiskomst. Veel zorgen maakt ze zich in ieder geval niet. „Ik hoop dat de arbeidsmarkt weer wat aantrekt en dat ik meer kans heb op een leuke baan in november. Ik ben te ambitieus om genoegen te nemen met een baan die me niet trekt.”
Pff, de ellende op de arbeidsmarkt moet nog beginnen. Minimaal een verdubbeling van het aantal werklozen vanaf het huidige niveau, waarschijnlijk het driedubbele.quote:
3,1%quote:12-06-2009 15:55:00 VS inflatieverwachting 5-jaar juni +3,1% Vs +2,9% in mei
12-06-2009 15:55:00 VS inflatieverwachting 12-maanden juni +3,1% Vs +2,8% in mei
12-06-2009 15:55:00 VS consumentenvertrouwen mid-juni 69,0 Vs 68,7 in mei
Ook dit zinnetje:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Pff, de ellende op de arbeidsmarkt moet nog beginnen. Minimaal een verdubbeling van het aantal werklozen vanaf het huidige niveau, waarschijnlijk het driedubbele.
Benieuwd hoe lang ze dat vol gaat houden.quote:Ik ben te ambitieus om genoegen te nemen met een baan die me niet trekt.
Ik heb je ook wel eens anders horen zeggen peterquote:
dat noemen we een Woutertjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb je ook wel eens anders horen zeggen peter
quote:vr 12 jun 2009, 16:13
Consumentenvertrouwen VS hoogst in 9 maanden
ANN ARBOR (AFN) - Het Amerikaanse consumentenvertrouwen is in juni gestegen tot een stand van 69 van 68,7 in mei. Het consumentenvertrouwen in de Verenigde Staten staat daarmee op het hoogste niveau in negen maanden. Dat blijkt uit voorlopige cijfers van de universiteit van Michigan die vrijdag werden gepubliceerd.
Amerikanen blijven heerlijk. Ze hebben nog steeds een groot handelstekort. Dat kan maar 2 dingen betekenen:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:20 schreef henkway het volgende:
mooi met 9% werklozen en een krimp van 6% zo een hoog vertrouwen![]()
![]()
[..]
Ze zullen vanaf nu zelf de bonds moeten opkopen en de US banken en US pensioenfondsen hehbben er ook geen geld voor en de belastinginkomsten deze maan zijn desastreus/quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Amerikanen blijven heerlijk. Ze hebben nog steeds een groot handelstekort. Dat kan maar 2 dingen betekenen:
- Of de dollar zal zwakker en zwakker worden (wanneer zij doorgaan met overconsumeren)
- Of ze laten een diepere recessie toe om het handelstekort op te lossen
daar zeg je wat. Alhoewel IJslanders en Letten dat ook dachten toen ze een lening in euro aangingen.....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:25 schreef henkway het volgende:
goede moment voor een hypotheeklening in dollars
Fluctueert een hoop zeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef SeLang het volgende:
Een mooie tijd voor Amerikanen om te sparen, en kut als je schulden/ een hypotheek hebt
[ afbeelding ]
quote:Kudrin tegenover persagentschap Bloomberg na de G8-top van maandag: "Natuurlijk hebben wij nog vertrouwen in de Amerikaanse dollar... de Amerikaanse economie is een van de leidende economiën in de wereld, en de fundamentals van de VS zijn in uiterst gezonde staat."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |