kom ik erg gestoord over als ik daar in plaats van aardbeien andere dingen in wil stoppen?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef Wampi het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaatst bij maak je taart. Een ronde vorm van 20 cm, verschillende maten taartkartons, taartdozen, stervormige uitstekers en een margrietvormige uitsteker
. Ik ben echt verslaafd
gewoon stokjes. vraag bij de bouwmarkt om een rond latje en zaag hem in gelijke stukjes et voila!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Wampi het volgende:
Haha, het kan hard oplopen ja. Ik heb gelukkig nog wat geld liggen, cadeau gekregen voor m'n afstuderen. En aangezien ik nu ook eindelijk tijd heb voor een hobby, vind ik dat ik daar ook best wat voor aan mag schaffen. En ik moet zeggen dat de leuke reacties die ik krijg op de taartjes die ik weggeef ook wel zorgen dat ik nog meer zin heb in nieuwe taarten maken. En dan heb ik de allerleukste taart nog in de vriezer staan, die wacht nog op iets (of liever gezegd iemand..), die durf ik ook nog niet te posten, maar die is echt héél erg leuk!
Hmm, bedenk me net dat ik geen stokjes voor stapeltaart gekocht heb.. Iemand een idee waar ik die dan van kan maken? Praxis zit hier vlakbij, zal daar eens gaan kijken. Geen zin om nog een keer 6 euro verzendkosten te betalen..
Had het net gewijzigd idd, gewoon de bouwmarkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon stokjes. vraag bij de bouwmarkt om een rond latje en zaag hem in gelijke stukjes et voila!
Of je vraagt in de bouwmarkt naar deuvels, die kun je ook prima gebruiken
Ik heb een kleipistool van de Pipoos, daar zitten geen veertjes aan, is een soort metalen injectiespuit. Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit kapot gaat eigenlijk. Kostte 15 euro ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef LeNeHe het volgende:
Zo jullie gaan ook hard door terwijl ik het verlanglijstje maar aanvul (er zijn zooooveel dingen die ik wil).![]()
![]()
Ik zag lekker aardbeitjes in de chocola voorbij komen zwemmenen een heel hyperdepiep 80's taartje!
Mijn sugargun is weer in elkaar gezet, maar helaas, hij is niet meer de oude. Nu wil ik wel een nieuwe, maar ik ben zo bang dat ie weer zo snel kapot gaat. Ik heb ook van die kleipistolen gezien, die zijn niet van plastic, zou dat beter zijn?
Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:33 schreef MrKawada het volgende:
Wat vinden jullie hiervan (Lidl):
Muffin maker
* Voor 7 smeuïge muffins
* Vetarm bakken en makkelijk schoon te maken dankzij antiaanbaklaag
* 1.400 watt
14.99
[ afbeelding ]
Ja beetje onzin inderdaad heh, ze hebben ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.
Ha, ik zou m dan weer niet in de categorie wafelmaker stoppen; muffins, donuts en poffertjes kun je beter met andere tools maken, maar zie jij maar eens een wafel te fabrieken zonder wafelijzer!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, ik zou m dan weer niet in de categorie wafelmaker stoppen; muffins, donuts en poffertjes kun je beter met andere tools maken, maar zie jij maar eens een wafel te fabrieken zonder wafelijzer!
Ik heb 'm al een poosje in huis. Wel een leuk blad, maar ik raakte niet echt geïnspireerd of zo...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Maeghan het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er een nieuw decoratietijdschrift is?
http://www.mjamtaart.com/
Net opgestart, vanaf juni. En voor de mensen die het leuk vinden, je kan kopij insturen staat op de site.
Graag! Ik voel me echt zo ontzettend blont de laaste tijd, ik dacht altijd dat het onzin was, zwangerschapsdementie enzo, maar echt, mijn hersenen werken niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
Zal ik binnenkort eens proberen een simpele how-to voor roosjes te maken tessie?
Misschien dat het dan wel lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |