Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:33 schreef MrKawada het volgende:
Wat vinden jullie hiervan (Lidl):
Muffin maker
* Voor 7 smeuïge muffins
* Vetarm bakken en makkelijk schoon te maken dankzij antiaanbaklaag
* 1.400 watt
14.99
[ afbeelding ]
Ja beetje onzin inderdaad heh, ze hebben ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.
Ha, ik zou m dan weer niet in de categorie wafelmaker stoppen; muffins, donuts en poffertjes kun je beter met andere tools maken, maar zie jij maar eens een wafel te fabrieken zonder wafelijzer!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind het kastvulling. Leuk voor naast mijn wafelmaker.
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, ik zou m dan weer niet in de categorie wafelmaker stoppen; muffins, donuts en poffertjes kun je beter met andere tools maken, maar zie jij maar eens een wafel te fabrieken zonder wafelijzer!
Ik heb 'm al een poosje in huis. Wel een leuk blad, maar ik raakte niet echt geïnspireerd of zo...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:02 schreef Maeghan het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er een nieuw decoratietijdschrift is?
http://www.mjamtaart.com/
Net opgestart, vanaf juni. En voor de mensen die het leuk vinden, je kan kopij insturen staat op de site.
Graag! Ik voel me echt zo ontzettend blont de laaste tijd, ik dacht altijd dat het onzin was, zwangerschapsdementie enzo, maar echt, mijn hersenen werken niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
Zal ik binnenkort eens proberen een simpele how-to voor roosjes te maken tessie?
Misschien dat het dan wel lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |