quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef Shreyas het volgende:
Jack vind ik meer en meer de loser van de serie worden, maar verder heb ik daar geen problemen mee hoor, hij heeft eigenlijk niet echt een rol meer in GTST, dus ik zie niet in waarom hij sterker gemaakt moet worden.
Maar ik geef toe dat het de zoveelste rol is die door GTST in de loop der tijd is verpest. Ander voorbeeld is Ronja, als intelligente, goed gestudeerde, zelfverzekerde jonge vrouw kwam ze GTST binnen en nu is het niets meer dan een onnozele, onzekere, jankpuber die niet eens kan kiezen tussen appelsap en cola als ze in een café zit
Toen kreeg hij in het echte leven een relatie met Lieke van Lexmondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef Julie. het volgende:
Ja, het viel me ook op, na de aanslag takelde hij snel af en hij zag er destijds nog vermoeider uit dan nu. Het is nu wat aan het bijtrekken, maar nog kijkt hij alsof het leven uit hem gezogen is.
Ik ben het zo ontzettend eens met Frey, Mike Tuinstra en Heer van Bartolhoven, die allemaal het oude GTST kennen als veel spannender en beter dan het huidige GTST. Het type slechteriken zoals Van Houten, Hafkamp en Hogendoorn was vooral zo berucht omdat het slechteriken waren die ook pretendeerden slechterik te zijn; door gemeen te lachen, boosaardige blikken te werpen en valse streken te leveren, zonder berouw. Dat soort schurken lijkt wellicht onrealistisch, maar is wel spannend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:01 schreef Frey het volgende:
Het was ook pijnlijk om te zien hoe Jack over zich heen liet lopen door Charlie. Dat liet zelfs Nick niet toe.
Jack kan gewoon nooit opgevoed zijn door Herman Hogendoorn.
Tja, we blijven in herhaling vallen. Ik heb op MSN geregeld een gesprek met nWo4Life over GTST en we zeggen eigenlijk bijna altijd hetzelfde. De top was gewoon in de jaren 90 en zo goed als toen wordt het nooit meer.
De enige waar ik nog van kan genieten is Ludo, enz.
ik had gehoopt dat ze door dat glazen deurtje heen zou gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef kissaa het volgende:
Voorspelbaar dat Ninauit haar rolstoel zou flikkeren
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:23 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik zet in op donderdag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef alors het volgende:
Ach nu komt er vast weer een lijn waarin Ludo Jack helemaal bangmaakt, het zal ook eens andersom zijn zeg
Bij Jack wacht ik bijna op het moment dat hij gaat huilen. Wanneer gaan ze hem nou eens een echte Van Houten laten zijn?
Ik heb het al vaker gezegd, maar Ronja lijkt er wel ingezet om lekker met Charlie te kunnen miepen over zaken die echt niemand een zak interesseren. Ze wordt zo langzamerhand een kopie van Charlie..
En dan die sneue jeugd. Noud en Vicky, wat een belachelijke lijn is dat zeg. Ik kijk geen gtst voor de geloofwaardigheid, maar dit slaat wel alles hoor. Een vmbo groen scholier (hovenier dus) die opeens een bouwbedrijf kan beginnen die de meest ingewikkelde klussen uitvoert alsof het niets is. Een meisje van 18 dat een huis kan verkopen wat niet van haar is. En werkelijk geen één jongere die na het eindexamen een vervolgopleiding doet![]()
Alleen Dex kan me wel bekoren van de jeugd. Maar die zal binnenkort wel verpest worden.
Het is maar goed dat het online staat, kan ik al die onzinstukken (inmiddels 80%) mooi skippen
Ja dat wel maar Lucinda is wel een heldquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Liquidist het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/1965876/lucinda-walsh-in-gtst.html
AALSMEER - Lucinda Walsh, oftewel actrice Elizabeth Hubbard, is vanaf 2 juli te zien in de Nederlandse soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Dat heeft RTL4 maandag bekendgemaakt.
Elizabeth Hubbard speelt in Amerika al jaren de rol van keiharde zakenvrouw Lucinda Walsh in de soap As The World Turns.
Via haar Nederlandse vriend heeft ze een speciale band met ons land en besloot ze hier ook drie weken te gaan werken.
Ze zal drie weken te zien zijn als seksuologe Sair Poindexter in GTST. Deze rol is speciaal voor haar geschreven.
Droom
Hubbard zegt uit te kijken naar haar Nederlandse avontuur. ''Dit is echt een droom van de actrice in mij en ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen.''
Seksuologe.. zolang dat maar niks te maken heeft met ..
Barbara
Laura
Irene
Jef
Doroth.. ohnee wacht
Barbara
Barbara
of Barbara.
Nou, zover moet je het niet zoeken hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Julie. het volgende:
[..]
Intrigerend, jouw Frits van Houten fixatie/fascinatie
Op zich wel leuk dit, moeten ze vaker doen. Geeft crossover appeal. Had het er laatst nog over. Daniel McVicar, Clarke Garrison uit The Bold & The Beautiful speelde eerder al een gastrol in 1996.quote:Elizabeth Hubbard in GTST
Elizabeth Hubbard, beter bekend als zakenvrouw Lucinda Walsh uit de populaire Amerikaanse soap 'As The World Turns', krijgt een gastrol in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Elizabeth speelt in GTST Sair Poindexter, de moeder van Irene Huygens. Zij is een Amerikaanse seksuologe die haar familie altijd graag met raad en daad bijstaat.
New Dutch family
Elizabeth heeft ontzettend veel zin om bij de Nederlandse soap een kijkje te nemen: "I am very excited to be joining such a distinguished cast on such a popular show. I already feel welcomed by my new Dutch family and I look forward to all the upcoming challenges. This is an actors dream and I can't wait to get started."
Haat-liefde
Maandag 1 juni start Elizabeth met de opnames bij 'GTST' en op televisie zal ze voor eerst te zien zijn op 2 juli. Sair is, naast de dominante moeder van Irene, natuurlijk de oma van Ronja en Dex. De kinderen verheugen zich op de komst van hun oma, maar Irene is minder enthousiast. Zij heeft een haat-liefde verhouding met haar moeder en heeft moeite met de manier waarop Sair zich met haar gezinsleven bemoeit.
Ik vroeg me al af wanneer je dit fragment zou plaatsen. Het is een beslissende scene voor de Frits van Houten-fans. Hier vertelt hij waar hij echt vandaan komt. Ook mooi dat hij zegt dat Hogendoorn voor "pure slechthei'd" staat. Dit soort uitdrukkingen bedoel ik dus als ik het heb met slechteriken die pretenderen slechterik te zijn. Zo'n uitspraak hoor je nu nooit meer.quote:
Iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Wel interessant wat Nick nu bespreekt met die blonde vrouw.
Het was toch abortus? Of heb ik weer niet goed opgelet?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Miskaam ! deze aflevering is geweldig.. !
Abortus ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het was toch abortus? Of heb ik weer niet goed opgelet?
Maxime is één van de vele verwarde personages die de serie heeft getelt. Een gebeurtenis dat aanspoort tot kwaad doen uit wraakgevoelens wat niet slecht te benoemen valt. Meike, Sophia, Isabella gingen haar voor bij Ludo. Alledrie geflipt zoals Maxime nu. Uiteindelijk worden ze aan het rijtje halve creeps toegevoegd. Verlengde van René eerder dit seizoen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat die Maxime zo een obsessief geval is, dat soort mensen zijn eigen te zielig om een badguy of soapbitch te zijn.
Dat was zeer voorspelbaar, wederom een bewijs dat Maxime de GTST-schrijvers duidelijk aan haar kant heeft staan, geen personage komt zo vaak op het juist moment op de juiste plaats als Maxime.quote:
En denkt dat een ticket naar Thailand ¤5000,- is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:50 schreef Perico het volgende:
Lorena die open huis opvat als een uitnodiging om te gaan stelen...![]()
Amen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.Vooral toen kleine, breekbare, kwetsbare Nina was gevallen en een overbezorgde Janine (die toch wel slimmer is dan dat) gelijk de plaatselijke huisarts gaat bellen om te kijken of Nina'tje niet per ongeluk heeeel heeeel erg gewond is geraakt van die vreselijke val!
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Ze ziet er ook gewoon uit als 12 met dat zielige pruillipje van haar en die rare draai bewegingen met haar ogen.
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk. Bizar hoe acteurs dit toch altijd voor elkaar krijgen.
Enig pluspuntje: de laatste scene met Nina toen Janine haar hielp met aankleden. Ik zou haast vergeten dat Nina eigenlijk al 21 is en geen 12.![]()
Ludo zette Maxime iig heerlijk op haar plek, die zijn ogen beginnen ook beetje te openen, gelukkig. Maxime moet binnenkort wel door de mand vallen.
En verder sta ik volledig aan Nick's zijde.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.V
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dit doet Milan Alberts dus tegenwoordig .
http://weblogs.vpro.nl/thepopgroep/daan/
Geweldig vind het die baby met zijn straataalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gezien, het is echt verschrikkelijk!
De eerste homozoen liet 2jaar op zich wachten, en Jack en Carly.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
snelheid bij atwt?
ik vind er daar anders ook geen gang inzitten.
ik kan weken niet kijken en dan moeiteloos weer aanhaken.
alleen loop je dan de kans dat craigh of paul er weer heel anders uitziet
Hadden wij niet hier geopperd dat Dex dat met haar van plan was als schuldsanering?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Abortus...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Het enige wat nog iets kan worden, is dat Ludo er achterkomt dat Maxime toch een miskraam heeft gehad.
lijkt me een geweldige verhaallijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond Noud ook beter vandaag. Laat hem maar eens uitpakken tegen die domme gans.
Ronja is daarentegen verschrikkelijk. Als dat mijn vriendin was zou ik haar meteen de laan uitsturen. Wat een zeikwijf is dat geworden zeg. Get a life... dit verpest het personage Danny nog verder.![]()
Wat is Barbamamma toch een vampier. Hoe duidelijk is het dat zij in bed belandt met de o zo gevoelige Martijn?Hoop dat Irene haar om het leven brengt...
Per ongeluk is per definitie niet expres.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Vooral leuk als Irene per ongeluk een balk op haar laat vallen en dat het niet expres ging
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Perico het volgende:
Welkom bij Afgunstige Tijden...
Ronja is jaloers op Sjors die Danny een held vindt (en zij stelt hen naakt samen voor).
Irene is jaloers op Barrrr, die geile neucksecks wil met Martijn alias foute Wout
Noud is jaloers op Frederik, die denkelijk voor de ogen van de man uit Staphorst Vicky moet nemen, anders is het huwelijk niet geloofwaardig...
Volgens mij wassie straight hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef suus21 het volgende:
die danny is irl toch gay? Ik zapte laatst boulevard voorbij en dacht zoiets te horen over zijn vriend...ook al is hij niet gay, tis een enorme fag..
Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:32 schreef Fortitudo het volgende:
wat een trieste serie is het geworden. binnen twee jaar van de buis. mark my words.
Ik denk dat de serie gewoon op is. Vroeger was het nieuw en probeerden ze er nog echt wat van te maken. Entertainment. Tegenwoordig is dat niet meer het geval, hoeveel het tegendeel ook door de media gemanipuleerd wordt. In RTL haar optiek zijn de ratings voldoende om GTST voorlopig nog door te zenden. Zij zijn dan ook niet op zoek naar serieuze verbetering ten gunste van de serie maar naar datgene wat binnen een zo'n laag mogelijk budget valt. Investeren is iets wat een omroep liever zo min mogelijk doet en zeker niet in een serie die naar hun opinie haar beste tijd gehad heeft. Jammer voor alle fans van het oude GTST, inclusief mijzelf maar keiharde realiteit natuurlijk. It's all about the money.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.
Bovendien zijn Now4Life, Frey, Mike Tuinstra en ik niet de enige die dat gtst beter vonden, bekijk de youtube reacties maar eens van de afleveringen van seizoen 1. Ondanks dat de decors uit elkaar vielen, de dialogen soms krom waren en er totaal geen glitter en glamour was.
Let niet op de filmpjes, maar op de reacties.
Boom + Touw + Ronja =quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
Ronja, stampvoetend "ZEG MIJ WAT IK MOET DOEN!"
Wat dacht je van je kop houden en oprotten!
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:17 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.
Idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Jack krijgt de schuld zielig
Het is allemaal de schuld van Lorena
Hij was er vanavond nog hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Jeff gebleven? Ik zie hem zo weinig??
Uit de serie opeens?
Dat laatste is de spijker op zijn kop, als oud-vijanden vroeger ooit vrienden werden dan ging er echt heel veel tijd overheen. Zoals bij Ludo en Suzanne Balk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Canisfire het volgende:
Tuurlijk was gtst vroeger veel beter.
Het huidig onm is zelfs beter dan het huidige gtst.
Bij gtst heb ik het eigenlijk al geacepteerd dat alles nep voordoet.
De sets de kleding de personages de verhalen alles heeft een plastic laagje.
Niemand werkt of werkt wel als het uitkomt voor een spannende scene om de rest van het jaar weer vakantie te hebben. Relaties springen op uit het niets en wie de grootste bek heeft die heeft gelijk.
Personges maken zich zorgen om onzin dingen. Of hebben juist grote geld problemen binnen no time opgelost.
En dan nog de vergevenis gezinsheid die veel te hoog is.
Vroeger als een personage bij wijze van spreken een ander in siezoen een wat had geflikt.
Dan mochten ze elkaar niet tot ze beiden de serie uit waren.
Tegenwoordig kan je iemand hebben neergeschoten of door een deur hebben geduwt en dan ben je maanden later weer vrienden of vage kennisen.
gtst is te nep te saai en teveel gezeur geworden.
Volgens mij heeft hij een bij/gastrol tegenwoordig. En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef alors het volgende:
Wat is Jack een slappe zak. Hij had Nick in de Rozenboom moeten uitlachen en hem op zn plek moeten zetten en Janine had ie de deur uit moeten sturen. Komt toch wel weer terug met hangende pootjes.
Maar nee hoor emo-Jack durft geen zieltjes te vertrappen. Ik zou nog maar eens een DNA test doen als ik hem was.
Ik kan me nog herinneren, vaag, toen Ludo moest revalideren (weet niet na welk ongeluk), dat hij dat in zijn zwembad deed, en dat had toen Olympische afmetingen, en was binnen... echt zeer chique.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef GSMboy het volgende:
En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:
![]()
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef Canisfire het volgende:
Ludo zou vast wel twee zwembaden hebben![]()
Die Roxy had daar trouwens moeten verzuipen.
Wat een hysterische kut rol was dat. vreselijk.
Lorena doet tenminste iets, die zit niet de godganse dag te miepen over anderen of dingen die me niet interesseren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Het prinsesje dat op haar lazer kreeg. Nee maar
Rikki toegetakeld door Charlie
Ben benieuwd wanneer die walgelijke leugen van Lorena boven komt.
Ik vond toen die tijd alle vijanden van Ludo irritant omdat ze achteraf altijd zijn vijand werden om iets wat Ludo helemaal niet gedaan had. Zo als toen ook met die zus van Roxy wat later helemaal niet zijn schuld bleek te zijn. irritante zaken zijn dat bah.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanter
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Kiwinho het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Dat zure gezicht ook van Irene.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
dat dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Maxime is echt gemeen aan het worden. Prima. Ik kan haar niet uitstaan en kan daarom niet wachten op haar ondergang. Ik hoop dat ze haar nog gemener maken. Ik houd wel van deze spanningsopbouw.
Die Frederik is wel een zieke zak zeg.... Hij wilt een meisje dat veel jonger dan hem is om zijn vrouw te spelen, omdat ze hem zo aan zijn overleden zusje doet denken. Dude!
Die lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef Canisfire het volgende:
Haha Nick tegen Nina .
Was je laatst nou 21 geworden of 12
Maxime haar beste scéne tot nog toe vandaag denk ik. Alleen krijg ik het heen en weer van haar. Morgen is ze weer doodleuk terug naar haar irritante zelf in de Sanders villa. Wannabe moederfiguur mens in de schaduw van Ludo. Nu lijkt het er echter weer op dat ze er toch meer van geniet om mensen uit elkaar te drijven i.p.v. zelf moeder te worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Maxime is echt gemeen aan het worden. Prima. Ik kan haar niet uitstaan en kan daarom niet wachten op haar ondergang. Ik hoop dat ze haar nog gemener maken. Ik houd wel van deze spanningsopbouw.
Die Frederik is wel een zieke zak zeg.... Hij wilt een meisje dat veel jonger dan hem is om zijn vrouw te spelen, omdat ze hem zo aan zijn overleden zusje doet denken. Dude!
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Die lijkt me duidelijk.![]()
[..]
Nu lijkt het er echter weer op dat ze er toch meer van geniet om mensen uit elkaar te drijven i.p.v. zelf moeder te worden.
Dat vind ik eerder een goedkoop idee. Zo is Vicky meteen van haar geldzorgen af.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Staat los van elkaar maar denk dat in Maxime haar geval ze genot haalt uit het kapot maken van gezinnen omdat ze zelf nooit die liefde heeft gekend. Niet als meisje maar ook niet als volwassen vrouw. En dat is waar zij als moeder optreed en haar moedergevoelens de vrije loop laat. Kortom, obsessief geval.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)
Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)
Martijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef Perico het volgende:
Het zou jammer zijn als ze ook vertrok, want Barrrr die Wout in haar tennisnet strikt, daar kun je ook niet lang op teren. Ik zie de nasleep al voor me, Wout die tegen Irene zegt:
"Ik had gewoon even geen zin meer in klinische seks met jou, Barbara die doet gewoon wat haar fantasie haar ingeeft!"
3 juli...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
de zomercliff zit er toch al weer aan te komen, toch?
Dat is ze echt. Een venijnige spin in een spinnenweb die probeert alle touwtjes in handen te krijgen en te houden. Ik doe daar niet aan mee en nu zijn de rapen gaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:44 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.
12 21 6 of 1 jaar ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe oud moet nina ookalweer voorstellen ??
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.quote:
Oooooooooo okequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.Rik ging te keer als een hond.
Haha, ik zeg zelf steeds expres Wout..quote:
hehe eindelijk iemand die Nina goed aanpakt naast Annete Barloquote:
eenschquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik blijf het raar vinden hoe de schrijvers omgaan met Laura en Jef, toch twee van de meest herkenbare personages van de serie.
Het hele jaar door zien we de chagerijnige hoofden van Noud, Nina, Ronja, Vicky etc. etc. die aan de lopende band ontvoerd worden, geldschulden krijgen, bedrijven oprichten, verlamd raken, nieuwe familieleden vinden, verliefd worden, gedumpt worden etc etc.
Terwijl ik Laura dit jaar alleen maar met een een stapel papieren door de Rozenboom heb zien lopen, en Jef vult tegenwoordig zijn dagen met een theedoek en de afwas.
Zelfs Rosa heeft tegenwoordig meer tekst. .
Dat mysterie duurt echt te lang...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Sharapova het volgende:
Vind het de laatste tijd wel weer leuker worden, maar laat die Maxime maar snel ontmaskerd worden.
o nee toch, niet weer zo'n gestoorde vrouw-lijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef Kiwinho het volgende:
Annette Barlo wordt de volgende in de reeks golddiggers c.q. obsessieve en gestoorde vrouwen waar Ludo mee te maken krijgt als ik het goed begrepen heb. Benieuwd hoe ze dat in elkaar gaan flanzen.
Ja maar Jack is daar in getraind om mensen te herkennen, nog vanuit zijn tijd bij Scotland Yardquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Shreyas het volgende:
De achterdochtigheid van Sjors slaat nergens op, er is totaal geen reden om te vermoeden dan ''iets'' niet klopt, daar komt bij dat ik het een slap argument vind...alsof je iedereen die je een half jaar geleden hebt gezien nog kan herkennen, laat staan herinneren![]()
Sjors kan aan mensen zien wanneer ze iemand voor het eerst hebben gezien, knap hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja maar Jack is daar in getraind om mensen te herkennen, nog vanuit zijn tijd bij Scotland YardIk was trouwens ook al helemaal vergeten dat hij daar bij zat.
Inspector Sjors.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sjors kan aan mensen zien wanneer ze iemand voor het eerst hebben gezien, knap hoor
Jef is een slappe zak en Charlie was is een ontspoorde puber die elke vorm van achterlijk pubergedrag aanmoedigt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inspector Sjors.![]()
Wat bemoeit iedereen zich met de opvoeding van Ricky? Vooral die bimbo van een Charlie die voor het gemak haar eigen kind vergeet op te voeden (want waar is die tenslotte?)
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jef is een slappe zak en Charlie was is een ontspoorde puber die elke vorm van achterlijk pubergedrag aanmoedigt natuurlijk.
Ik ook niet, ik juich het optreden van Rik alleen maar toe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!
Ik kan het van Rik ook goed begrijpen ja. Maar tegenwoordig moet je poeslief voor je kind blijven, net als Janine en Ludo met Nina omgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!
Daar zat ik ook al aan te denken ja... ze zat zo te giechelen! Arme Noud...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik krijg ineens een soort ingeving. Misschien wordt Vicky wel stapelverliefd op die gozert en verlaat ze Noud om met die gast naar het buitenland te vertrekken.
Wel een beetje ziek, met zijn overleden zusje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja... ze zat zo te giechelen! Arme Noud...![]()
Hij was ook zo ineens opgeknapt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:12 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad matig hoe Jeff en Laura zijn veranderd in figuranten.
Vooral Jeff heeft niets te doen zinds dat Dorothea dood is.
Matig hoe ze met oud gedienen omgaan. Als ik Bartho Braat was had ik mijn contract ingelevert.
Flikker maar op . Of je geeft me een gewoon rol of ik kap er mee.
Kreeg een beetje het Dragonball Z ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
Zomfg dat nieuwe effect wat ze gebruikten bij noud was echt tofEen ware investering voor de serie!
Nee, dat stuk was echt slecht
Tegen escort grrlllz zeggen ze in het begin ook altijd, dat ze best veel geld verdienen door alleen maar met iemand naar een restaurant of theater te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 05:00 schreef Liquidist het volgende:
haha zou dr verder nou echt niks achter die hele Frederik zitten>? Kan het me amper voorstellen eerlijkgezegd..!
Jaaaa!!! Nu je het zegt!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kreeg een beetje het Dragonball Z idee
Omdat Vicky al eerder is vreemdgegaan, en Noud nu bang is dat dat weer gebeurd. + Dex was ooit zn beste vriend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 05:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Tegen escort grrlllz zeggen ze in het begin ook altijd, dat ze best veel geld verdienen door alleen maar met iemand naar een restaurant of theater te gaan.![]()
Toch curieus, Dex steelt Vicky van Noud, lebbert haar voor zijn ogen af, en Noud weet dat ze het doen, maar hij timmert Dex niet in mekaar. En bij 1 hand van Frederik op haar rug nu, gaat hij al door het lint.
Noudje is wat... traagquote:Op donderdag 28 mei 2009 05:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Tegen escort grrlllz zeggen ze in het begin ook altijd, dat ze best veel geld verdienen door alleen maar met iemand naar een restaurant of theater te gaan.![]()
Toch curieus, Dex steelt Vicky van Noud, lebbert haar voor zijn ogen af, en Noud weet dat ze het doen, maar hij timmert Dex niet in mekaar. En bij 1 hand van Frederik op haar rug nu, gaat hij al door het lint.
Misschien is Brian van de Gouden Kooi schrijver geworden van GTST..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Blawh het volgende:
Het is wel erg sad tegenwoordig hoor. Iedereen is para.
Idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Blawh het volgende:
Het is wel erg sad tegenwoordig hoor. Iedereen is para.
Beetje tegensprekend of niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef alors het volgende:
idd een kutaflevering.
Samenvatting:
Ronjahoud Danny echt wel van me?
onzekere controlfreak
DannyRoken is niet zo heul slecht
Noudvieze jaloerse pauper
VickyNaief kutkind
Frederiksmerige pedofiel
onwerkelijke gulle gever
conclusie: kutsoap
Ik ook! Irene is mooi en slim. Barrr is geen partij -- game, set & match Irene. Martijn vindt de aandacht daarentegen wel fijn, en is best wel een goedzakkige womanizer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik begin het nu al klote te vinden voor de vrouw van Martijn.. Bar*zucht*
Geef je gelijk. Ik ben gewoon pro-Irene. Ze lijkt soms wat hard maar ze is volgens mij de enige die normaal mens is. Kan me voorstellen dat ze argwanend is tegenover Barbara en Martijn. Zoals Bar gister Martijn ook omhelsde, sloerie!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik ook! Irene is mooi en slim. Barrr is geen partij -- game, set & match Irene. Martijn vindt de aandacht daarentegen wel fijn, en is best wel een goedzakkige womanizer.
Toch vind ik de scenes met Dex en Ronja best leuk, vooral door Dex. Voor het overige gebeurde er 3x niks.
Ja, fuck. Na zijn eerste reactie dacht ik yes yes yes, komt zij ineens hier mee aankakken en hij gaat er weer in trappen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hoe kon ik je nou daarmee belasten?" Yeah right.
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef vencodark het volgende:
Zoals Bar gister Martijn ook omhelsde, sloerie!![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.![]()
Hij krijgt het voor elkaar om -- eerlijk als hij is -- doodleuk aan Irene te melden:
"Ik ben met Barbara naar bed geweest. Ze had het nodig en drong erg aan. Maar het stelde verder niets voor, het was puur therapeutisch."
Ik ook.quote:
hehehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Gisteren een sloerie, en vandaag een echte zoldersnol... een omhelzing bij de deur, een zoen op de wang, nog meer gehang, wat gaan drinken... Barrrr en boos. En Wout laat het zich maar allemaal aanleunen.![]()
Hij krijgt het voor elkaar om -- eerlijk als hij is -- doodleuk aan Irene te melden:
"Ik ben met Barbara naar bed geweest. Ze had het nodig en drong erg aan. Maar het stelde verder niets voor, het was puur therapeutisch."
Boeiend. Zullen er weinig zijn die haar missen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Jennifer Bouwmeester stopt met rol in GTST !!!
Schokkends nieuws !
Echt !
Hou je vast voor je verder leest.
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Ik heb nu nog geen idee wie die Sophie isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Boeiend. Zullen er weinig zijn die haar missen.
De enige receptioniste die boeiend was, dat was Hanny.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Schokkends nieuws !
Echt !
Sinds 2005 heeft Jennifer Bouwmeester een contract op recurring basis bij Goede tijden Slechte tijden. Zij speelt namelijk de rol van Sophie, de receptioniste van hotel de Rozenboom. Maar aan al het goede komt een einde..
Zo ook aan de rol van Sophie. Vandaag had Bouwmeester haar laatste opnames op de set van Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal Sofie in de cliffhangerweek voor het laatst op de beeldbuis te bewonderen zijn.
Omdat het toen nog Aukje wasquote:
jammer.. was wel leuke chickquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Schokkends nieuws !
Echt !
Ow nee toen vond ik Charlie echt verschrikkelijk.quote:
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Martijn, kus kus, kwijl kwijl
En dan komt ie thuis en heeft ie nog commentaar op haar snijkunsten ook. Ik had het mes tussen zijn ribben geparkeerd
Zou ik ook doen in deze situatie.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
niet alitjd, skylar was verreweg de lekkerste ooit, en die heeft ie niet gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Barbara. Die kneusjes ''de vrienden''
Vicky en Noud allemaal opdonderen.
Die Noud klopt sowieso geen reet van.
Hij krijgt altijd het lekkerste wijf in zijn leeftijds categorie.
Zou die nu wel weer met nieuwe mokkel gaan rond die leeftijd.
Ey wacht eens kwam die Lucas niet
Nou ja, tegenover iemand die tevens 'collega' is... vind dat Martijn er wel héél erg panisch over deedquote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Zij blijft inderdaad vrij rustig, hoewel ze natuurlijk wel haar beroepsgeheim geschonden heeft.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Inca het volgende:
Jack mag wel iets grotere overhemden kopen
quote:
Die lelijke Wies is dat die ene van Plien en Bianca?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:11 schreef Canisfire het volgende:
Die tijdelijke slechteriken zijn altijd het beste
iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:37 schreef Roscovitch het volgende:
Maxime zal waarschijnlijk wel iets zieks willen, dat Nina verlamd blijft ofzo, zodat zij Nina kan behandelen als dr eigen barbypop.
Ey niet fucken Irene is een tof mens daar moeten ze gewoon meer mee doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Kiwinho het volgende:
Het is nu hopen op het moment dat bij een poging om haar prinsesje te helpen Maxime overreden wordt door de scootmobiel van hare koninklijke hoogheid. Of beter nog, zowel Maxime als Barmens die beide van een wilde nacht met Wout genieten, Irene die ze betrapt en vervolgens gewoon vermoord. Maxime en Bar diep onder de grond en Irene in de cel en plaats maken voor wél interessante vrouwelijke karakters in de categorie 30-50.
whehe, ja inderdaadquote:
quote:
Klopt, maar zolang ze van de schrijvers haar huis niet eens uit mag komen hebben we er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey niet fucken Irene is een tof mens daar moeten ze gewoon meer mee doen.
Dat is in lijn met het gtst beleid van nu, ouderen zijn 'supporting characters' geworden, die maken niks mee of heel weinig en dienen slechts ter ondersteuning van de jongeren die zogenaamd allemaal een wild leven lijden waarin 'hèt' gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:07 schreef warezguy05 het volgende:
het is eigenlijk wel sneu om te zien hoe weinig zowel irène als martijn in één jaar hebben meegemaakt...
Gewoon per direct uit GTST schrijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef Roscovitch het volgende:
Ronja > nekschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:00 schreef Michellee het volgende:Waar heb je dat gelezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janine is echt een enorme zeikerd. Ze snapt echt niets van Jack en sowieso...andermans beleving en omgang met dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 03:24 schreef Perico het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als Jack iedere dag een uur langs ging bij Prinses Lieverd, haar overlaadde met geschenken en enorm attent deed, en ieder uur zei dat hij spijt had, dat Janine dan nog iets te zeuren had in de trant vanvan:
"Je gaat nu wel iedere dag bij haar langs en brengt kado's mee, maar schuldgevoel kun je niet afkopen.. volgens mij voel je niet echt wat je Nina hebt aangedaan."
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:37 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij niet, ik zoek het even naquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die lelijke Wies is dat die ene van Plien en Bianca?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:37 schreef Starlie het volgende:
[..]same thought here..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik zoek het even na
edit: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wies.xml
Jef toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een moeilijke vraag weer: Wie is de vader van Rikki.
quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een moeilijke vraag weer: Wie is de vader van Rikki.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Michellee het volgende:
[..]Ze willen hem dus geen vast contract gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Net als Jack, duidelijk dus dat ze een dergelijk personage daarmee ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze willen hem dus geen vast contract geven
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik zoek het even na
edit: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wies.xml
Dat waren pas controversiële verhaallijnenquote:Wies is vreselijk jaloers en wil diezelfde schoenen hebben. Op die manier denkt ze aandacht van Simon te krijgen. Als ze de schoenen in een winkel ziet staan, blijken ze veel te duur. Wies heeft helemaal niet zoveel geld. Maar dan herinnert ze zich de kas van de dokterspraktijk. Ze pakt het geld uit de kas en koopt de schoenen.
warempel, inderdaad, binnenkort start de verhaallijn hoe fysio Wouw Zevenaar is getransformeerd in huisarts Martijn Huygensquote:Op donderdag 4 juni 2009 06:12 schreef Perico het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Tis notabene ook nog eens precies dezelfde verhaallijn nu, fantasieen incluis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |