De eerste homozoen liet 2jaar op zich wachten, en Jack en Carly.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
snelheid bij atwt?
ik vind er daar anders ook geen gang inzitten.
ik kan weken niet kijken en dan moeiteloos weer aanhaken.
alleen loop je dan de kans dat craigh of paul er weer heel anders uitziet
Hadden wij niet hier geopperd dat Dex dat met haar van plan was als schuldsanering?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Abortus...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Het enige wat nog iets kan worden, is dat Ludo er achterkomt dat Maxime toch een miskraam heeft gehad.
lijkt me een geweldige verhaallijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vond Noud ook beter vandaag. Laat hem maar eens uitpakken tegen die domme gans.
Ronja is daarentegen verschrikkelijk. Als dat mijn vriendin was zou ik haar meteen de laan uitsturen. Wat een zeikwijf is dat geworden zeg. Get a life... dit verpest het personage Danny nog verder.![]()
Wat is Barbamamma toch een vampier. Hoe duidelijk is het dat zij in bed belandt met de o zo gevoelige Martijn?Hoop dat Irene haar om het leven brengt...
Per ongeluk is per definitie niet expres.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Vooral leuk als Irene per ongeluk een balk op haar laat vallen en dat het niet expres ging
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Perico het volgende:
Welkom bij Afgunstige Tijden...
Ronja is jaloers op Sjors die Danny een held vindt (en zij stelt hen naakt samen voor).
Irene is jaloers op Barrrr, die geile neucksecks wil met Martijn alias foute Wout
Noud is jaloers op Frederik, die denkelijk voor de ogen van de man uit Staphorst Vicky moet nemen, anders is het huwelijk niet geloofwaardig...
Volgens mij wassie straight hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef suus21 het volgende:
die danny is irl toch gay? Ik zapte laatst boulevard voorbij en dacht zoiets te horen over zijn vriend...ook al is hij niet gay, tis een enorme fag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |