Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:32 schreef Fortitudo het volgende:
wat een trieste serie is het geworden. binnen twee jaar van de buis. mark my words.
Ik denk dat de serie gewoon op is. Vroeger was het nieuw en probeerden ze er nog echt wat van te maken. Entertainment. Tegenwoordig is dat niet meer het geval, hoeveel het tegendeel ook door de media gemanipuleerd wordt. In RTL haar optiek zijn de ratings voldoende om GTST voorlopig nog door te zenden. Zij zijn dan ook niet op zoek naar serieuze verbetering ten gunste van de serie maar naar datgene wat binnen een zo'n laag mogelijk budget valt. Investeren is iets wat een omroep liever zo min mogelijk doet en zeker niet in een serie die naar hun opinie haar beste tijd gehad heeft. Jammer voor alle fans van het oude GTST, inclusief mijzelf maar keiharde realiteit natuurlijk. It's all about the money.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het punt is dat de makers denken dat sinds de familie Huygens erin zit, ze een paar mooie decors erin hebben geknalt en nog wat aanpassingen hebben gemaakt, ze weer op het gtst van vroeger zitten. Sterker nog ze denken dat ze beter zijn dan ooit tevoren.
Bovendien zijn Now4Life, Frey, Mike Tuinstra en ik niet de enige die dat gtst beter vonden, bekijk de youtube reacties maar eens van de afleveringen van seizoen 1. Ondanks dat de decors uit elkaar vielen, de dialogen soms krom waren en er totaal geen glitter en glamour was.
Let niet op de filmpjes, maar op de reacties.
Boom + Touw + Ronja =quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
Ronja, stampvoetend "ZEG MIJ WAT IK MOET DOEN!"
Wat dacht je van je kop houden en oprotten!
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:17 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ronja is hier het kneusje? Juist terecht dat Danny haar niet meer hoeft met dr gejank.
Idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Jack krijgt de schuld zielig
Het is allemaal de schuld van Lorena
Hij was er vanavond nog hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Jeff gebleven? Ik zie hem zo weinig??
Uit de serie opeens?
Dat laatste is de spijker op zijn kop, als oud-vijanden vroeger ooit vrienden werden dan ging er echt heel veel tijd overheen. Zoals bij Ludo en Suzanne Balk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Canisfire het volgende:
Tuurlijk was gtst vroeger veel beter.
Het huidig onm is zelfs beter dan het huidige gtst.
Bij gtst heb ik het eigenlijk al geacepteerd dat alles nep voordoet.
De sets de kleding de personages de verhalen alles heeft een plastic laagje.
Niemand werkt of werkt wel als het uitkomt voor een spannende scene om de rest van het jaar weer vakantie te hebben. Relaties springen op uit het niets en wie de grootste bek heeft die heeft gelijk.
Personges maken zich zorgen om onzin dingen. Of hebben juist grote geld problemen binnen no time opgelost.
En dan nog de vergevenis gezinsheid die veel te hoog is.
Vroeger als een personage bij wijze van spreken een ander in siezoen een wat had geflikt.
Dan mochten ze elkaar niet tot ze beiden de serie uit waren.
Tegenwoordig kan je iemand hebben neergeschoten of door een deur hebben geduwt en dan ben je maanden later weer vrienden of vage kennisen.
gtst is te nep te saai en teveel gezeur geworden.
Volgens mij heeft hij een bij/gastrol tegenwoordig. En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef alors het volgende:
Wat is Jack een slappe zak. Hij had Nick in de Rozenboom moeten uitlachen en hem op zn plek moeten zetten en Janine had ie de deur uit moeten sturen. Komt toch wel weer terug met hangende pootjes.
Maar nee hoor emo-Jack durft geen zieltjes te vertrappen. Ik zou nog maar eens een DNA test doen als ik hem was.
Ik kan me nog herinneren, vaag, toen Ludo moest revalideren (weet niet na welk ongeluk), dat hij dat in zijn zwembad deed, en dat had toen Olympische afmetingen, en was binnen... echt zeer chique.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef GSMboy het volgende:
En het zwembad bij de Sanders thuis is ook erg veranderd:
![]()
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef Canisfire het volgende:
Ludo zou vast wel twee zwembaden hebben![]()
Die Roxy had daar trouwens moeten verzuipen.
Wat een hysterische kut rol was dat. vreselijk.
Lorena doet tenminste iets, die zit niet de godganse dag te miepen over anderen of dingen die me niet interesseren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Het prinsesje dat op haar lazer kreeg. Nee maar
Rikki toegetakeld door Charlie
Ben benieuwd wanneer die walgelijke leugen van Lorena boven komt.
Ik vond toen die tijd alle vijanden van Ludo irritant omdat ze achteraf altijd zijn vijand werden om iets wat Ludo helemaal niet gedaan had. Zo als toen ook met die zus van Roxy wat later helemaal niet zijn schuld bleek te zijn. irritante zaken zijn dat bah.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze was niet echt hysterisch, maar ik vond het wel verrekte irritant, dat hoofd liet me altijd denken aan een opgezwollen kabeljauw. Kan ze misschien ook niks aan doen, maar het maakte haar voorkomen voor mij wel irritanter
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Kiwinho het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Ik ben benieuwd wanneer Wout dat Barmens weer eens hard op de massagetafel neemt. Het liefst zo hard dat de tafel dichtklapt en we verlost zijn van dit waardeloze karakter met een evenementenburo waar ze nooit mee bezig is, die altijd in andermans huis woont, altijd huilt over mannen en hoe ongelukkig ze wel niet is. Opgerot aub.
Dat zure gezicht ook van Irene.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze gaan nu al gezellig tennissen samen! word idd heel snel meer dan dat.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weet zit Bar aan de verkeerde ballen!
dat dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Maxime is echt gemeen aan het worden. Prima. Ik kan haar niet uitstaan en kan daarom niet wachten op haar ondergang. Ik hoop dat ze haar nog gemener maken. Ik houd wel van deze spanningsopbouw.
Die Frederik is wel een zieke zak zeg.... Hij wilt een meisje dat veel jonger dan hem is om zijn vrouw te spelen, omdat ze hem zo aan zijn overleden zusje doet denken. Dude!
Die lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef Canisfire het volgende:
Haha Nick tegen Nina .
Was je laatst nou 21 geworden of 12
Maxime haar beste scéne tot nog toe vandaag denk ik. Alleen krijg ik het heen en weer van haar. Morgen is ze weer doodleuk terug naar haar irritante zelf in de Sanders villa. Wannabe moederfiguur mens in de schaduw van Ludo. Nu lijkt het er echter weer op dat ze er toch meer van geniet om mensen uit elkaar te drijven i.p.v. zelf moeder te worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Maxime is echt gemeen aan het worden. Prima. Ik kan haar niet uitstaan en kan daarom niet wachten op haar ondergang. Ik hoop dat ze haar nog gemener maken. Ik houd wel van deze spanningsopbouw.
Die Frederik is wel een zieke zak zeg.... Hij wilt een meisje dat veel jonger dan hem is om zijn vrouw te spelen, omdat ze hem zo aan zijn overleden zusje doet denken. Dude!
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Die lijkt me duidelijk.![]()
[..]
Nu lijkt het er echter weer op dat ze er toch meer van geniet om mensen uit elkaar te drijven i.p.v. zelf moeder te worden.
Dat vind ik eerder een goedkoop idee. Zo is Vicky meteen van haar geldzorgen af.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Staat los van elkaar maar denk dat in Maxime haar geval ze genot haalt uit het kapot maken van gezinnen omdat ze zelf nooit die liefde heeft gekend. Niet als meisje maar ook niet als volwassen vrouw. En dat is waar zij als moeder optreed en haar moedergevoelens de vrije loop laat. Kortom, obsessief geval.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)
Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)
Martijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef Perico het volgende:
Het zou jammer zijn als ze ook vertrok, want Barrrr die Wout in haar tennisnet strikt, daar kun je ook niet lang op teren. Ik zie de nasleep al voor me, Wout die tegen Irene zegt:
"Ik had gewoon even geen zin meer in klinische seks met jou, Barbara die doet gewoon wat haar fantasie haar ingeeft!"
3 juli...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
de zomercliff zit er toch al weer aan te komen, toch?
Dat is ze echt. Een venijnige spin in een spinnenweb die probeert alle touwtjes in handen te krijgen en te houden. Ik doe daar niet aan mee en nu zijn de rapen gaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:44 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.
12 21 6 of 1 jaar ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe oud moet nina ookalweer voorstellen ??
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.quote:
Oooooooooo okequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.Rik ging te keer als een hond.
Haha, ik zeg zelf steeds expres Wout..quote:
hehe eindelijk iemand die Nina goed aanpakt naast Annete Barloquote:
eenschquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik blijf het raar vinden hoe de schrijvers omgaan met Laura en Jef, toch twee van de meest herkenbare personages van de serie.
Het hele jaar door zien we de chagerijnige hoofden van Noud, Nina, Ronja, Vicky etc. etc. die aan de lopende band ontvoerd worden, geldschulden krijgen, bedrijven oprichten, verlamd raken, nieuwe familieleden vinden, verliefd worden, gedumpt worden etc etc.
Terwijl ik Laura dit jaar alleen maar met een een stapel papieren door de Rozenboom heb zien lopen, en Jef vult tegenwoordig zijn dagen met een theedoek en de afwas.
Zelfs Rosa heeft tegenwoordig meer tekst. .
Dat mysterie duurt echt te lang...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Sharapova het volgende:
Vind het de laatste tijd wel weer leuker worden, maar laat die Maxime maar snel ontmaskerd worden.
o nee toch, niet weer zo'n gestoorde vrouw-lijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef Kiwinho het volgende:
Annette Barlo wordt de volgende in de reeks golddiggers c.q. obsessieve en gestoorde vrouwen waar Ludo mee te maken krijgt als ik het goed begrepen heb. Benieuwd hoe ze dat in elkaar gaan flanzen.
Ja maar Jack is daar in getraind om mensen te herkennen, nog vanuit zijn tijd bij Scotland Yardquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Shreyas het volgende:
De achterdochtigheid van Sjors slaat nergens op, er is totaal geen reden om te vermoeden dan ''iets'' niet klopt, daar komt bij dat ik het een slap argument vind...alsof je iedereen die je een half jaar geleden hebt gezien nog kan herkennen, laat staan herinneren![]()
Sjors kan aan mensen zien wanneer ze iemand voor het eerst hebben gezien, knap hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja maar Jack is daar in getraind om mensen te herkennen, nog vanuit zijn tijd bij Scotland YardIk was trouwens ook al helemaal vergeten dat hij daar bij zat.
Inspector Sjors.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sjors kan aan mensen zien wanneer ze iemand voor het eerst hebben gezien, knap hoor
Jef is een slappe zak en Charlie was is een ontspoorde puber die elke vorm van achterlijk pubergedrag aanmoedigt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inspector Sjors.![]()
Wat bemoeit iedereen zich met de opvoeding van Ricky? Vooral die bimbo van een Charlie die voor het gemak haar eigen kind vergeet op te voeden (want waar is die tenslotte?)
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jef is een slappe zak en Charlie was is een ontspoorde puber die elke vorm van achterlijk pubergedrag aanmoedigt natuurlijk.
Ik ook niet, ik juich het optreden van Rik alleen maar toe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!
Ik kan het van Rik ook goed begrijpen ja. Maar tegenwoordig moet je poeslief voor je kind blijven, net als Janine en Ludo met Nina omgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vrolijk zijn als mijn dochter van 11, met sigaretten in haar tas loopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |