quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef Shreyas het volgende:
Jack vind ik meer en meer de loser van de serie worden, maar verder heb ik daar geen problemen mee hoor, hij heeft eigenlijk niet echt een rol meer in GTST, dus ik zie niet in waarom hij sterker gemaakt moet worden.
Maar ik geef toe dat het de zoveelste rol is die door GTST in de loop der tijd is verpest. Ander voorbeeld is Ronja, als intelligente, goed gestudeerde, zelfverzekerde jonge vrouw kwam ze GTST binnen en nu is het niets meer dan een onnozele, onzekere, jankpuber die niet eens kan kiezen tussen appelsap en cola als ze in een café zit
Toen kreeg hij in het echte leven een relatie met Lieke van Lexmondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef Julie. het volgende:
Ja, het viel me ook op, na de aanslag takelde hij snel af en hij zag er destijds nog vermoeider uit dan nu. Het is nu wat aan het bijtrekken, maar nog kijkt hij alsof het leven uit hem gezogen is.
Ik ben het zo ontzettend eens met Frey, Mike Tuinstra en Heer van Bartolhoven, die allemaal het oude GTST kennen als veel spannender en beter dan het huidige GTST. Het type slechteriken zoals Van Houten, Hafkamp en Hogendoorn was vooral zo berucht omdat het slechteriken waren die ook pretendeerden slechterik te zijn; door gemeen te lachen, boosaardige blikken te werpen en valse streken te leveren, zonder berouw. Dat soort schurken lijkt wellicht onrealistisch, maar is wel spannend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:01 schreef Frey het volgende:
Het was ook pijnlijk om te zien hoe Jack over zich heen liet lopen door Charlie. Dat liet zelfs Nick niet toe.
Jack kan gewoon nooit opgevoed zijn door Herman Hogendoorn.
Tja, we blijven in herhaling vallen. Ik heb op MSN geregeld een gesprek met nWo4Life over GTST en we zeggen eigenlijk bijna altijd hetzelfde. De top was gewoon in de jaren 90 en zo goed als toen wordt het nooit meer.
De enige waar ik nog van kan genieten is Ludo, enz.
ik had gehoopt dat ze door dat glazen deurtje heen zou gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef kissaa het volgende:
Voorspelbaar dat Ninauit haar rolstoel zou flikkeren
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:23 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik zet in op donderdag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef alors het volgende:
Ach nu komt er vast weer een lijn waarin Ludo Jack helemaal bangmaakt, het zal ook eens andersom zijn zeg
Bij Jack wacht ik bijna op het moment dat hij gaat huilen. Wanneer gaan ze hem nou eens een echte Van Houten laten zijn?
Ik heb het al vaker gezegd, maar Ronja lijkt er wel ingezet om lekker met Charlie te kunnen miepen over zaken die echt niemand een zak interesseren. Ze wordt zo langzamerhand een kopie van Charlie..
En dan die sneue jeugd. Noud en Vicky, wat een belachelijke lijn is dat zeg. Ik kijk geen gtst voor de geloofwaardigheid, maar dit slaat wel alles hoor. Een vmbo groen scholier (hovenier dus) die opeens een bouwbedrijf kan beginnen die de meest ingewikkelde klussen uitvoert alsof het niets is. Een meisje van 18 dat een huis kan verkopen wat niet van haar is. En werkelijk geen één jongere die na het eindexamen een vervolgopleiding doet![]()
Alleen Dex kan me wel bekoren van de jeugd. Maar die zal binnenkort wel verpest worden.
Het is maar goed dat het online staat, kan ik al die onzinstukken (inmiddels 80%) mooi skippen
Ja dat wel maar Lucinda is wel een heldquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Liquidist het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/1965876/lucinda-walsh-in-gtst.html
AALSMEER - Lucinda Walsh, oftewel actrice Elizabeth Hubbard, is vanaf 2 juli te zien in de Nederlandse soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Dat heeft RTL4 maandag bekendgemaakt.
Elizabeth Hubbard speelt in Amerika al jaren de rol van keiharde zakenvrouw Lucinda Walsh in de soap As The World Turns.
Via haar Nederlandse vriend heeft ze een speciale band met ons land en besloot ze hier ook drie weken te gaan werken.
Ze zal drie weken te zien zijn als seksuologe Sair Poindexter in GTST. Deze rol is speciaal voor haar geschreven.
Droom
Hubbard zegt uit te kijken naar haar Nederlandse avontuur. ''Dit is echt een droom van de actrice in mij en ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen.''
Seksuologe.. zolang dat maar niks te maken heeft met ..
Barbara
Laura
Irene
Jef
Doroth.. ohnee wacht
Barbara
Barbara
of Barbara.
Nou, zover moet je het niet zoeken hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Julie. het volgende:
[..]
Intrigerend, jouw Frits van Houten fixatie/fascinatie
Op zich wel leuk dit, moeten ze vaker doen. Geeft crossover appeal. Had het er laatst nog over. Daniel McVicar, Clarke Garrison uit The Bold & The Beautiful speelde eerder al een gastrol in 1996.quote:Elizabeth Hubbard in GTST
Elizabeth Hubbard, beter bekend als zakenvrouw Lucinda Walsh uit de populaire Amerikaanse soap 'As The World Turns', krijgt een gastrol in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Elizabeth speelt in GTST Sair Poindexter, de moeder van Irene Huygens. Zij is een Amerikaanse seksuologe die haar familie altijd graag met raad en daad bijstaat.
New Dutch family
Elizabeth heeft ontzettend veel zin om bij de Nederlandse soap een kijkje te nemen: "I am very excited to be joining such a distinguished cast on such a popular show. I already feel welcomed by my new Dutch family and I look forward to all the upcoming challenges. This is an actors dream and I can't wait to get started."
Haat-liefde
Maandag 1 juni start Elizabeth met de opnames bij 'GTST' en op televisie zal ze voor eerst te zien zijn op 2 juli. Sair is, naast de dominante moeder van Irene, natuurlijk de oma van Ronja en Dex. De kinderen verheugen zich op de komst van hun oma, maar Irene is minder enthousiast. Zij heeft een haat-liefde verhouding met haar moeder en heeft moeite met de manier waarop Sair zich met haar gezinsleven bemoeit.
Ik vroeg me al af wanneer je dit fragment zou plaatsen. Het is een beslissende scene voor de Frits van Houten-fans. Hier vertelt hij waar hij echt vandaan komt. Ook mooi dat hij zegt dat Hogendoorn voor "pure slechthei'd" staat. Dit soort uitdrukkingen bedoel ik dus als ik het heb met slechteriken die pretenderen slechterik te zijn. Zo'n uitspraak hoor je nu nooit meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |