Zelfs bij dat einde niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hmpf. Klaar.
En ik heb niet één keer hoeven huilen of zelfs maar slikken.
I am getting cold![]()
Misschien had ik teveel onderbrekingen tijdens het kijken of teveel spoilers vooraf.
Baal een beetje dat het me maar weinig deed
Nee, want ik vond het er in de lift ook best al dik op liggen qua blikken wat er hierna gaat gebeuren.quote:
Serieus? Iedereen weet toch inmiddels waar dat 007 op slaat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:19 schreef Starlie het volgende:
Ben zooo benieuwd waar dat 007 op slaat.. morgen maar even kijken! Ben nu te moe...
Binnenkort, na de tentamens betekent voor mij: na 1 juliquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
De OP klopt niet meer... Ik denk dat ik binnenkort, na de tentamens, helemaal opnieuw ga kijken....
Ah thank God! Ik dacht dat ik niet had opgelet!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snapte dat ook niet van dat Yes van Cristina bedenk ik me nu.
Ik zal hem een beetje aanpassen inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
De OP klopt niet meer... Ik denk dat ik binnenkort, na de tentamens, helemaal opnieuw ga kijken....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/exclusive-greys.html
Geef die maar aan Chandra Wilson.quote:Katherine Heigl's Emmy chances
quote:You have to remember, I have two shows. It's not as if I spend a lot of time reading the press.
quote:You're the first person to tell me that, because I, of course, don't read a lot of press.
Of aan Sandra Oh. In het begin (van de serie) vond ik haar echt zo irritant, maar dit seizoen...die kleine dingetjes ook met Owen enzo. Ze doet het echt heel goed.quote:
De reden dat hij er zo weinig was dit hele seizoen.quote:Why haven't we seen very much of George this season? I understand that there are ebbs and flows on ensemble dramas but…
RHIMES: There are ebbs and flows. Every character this season has had a lot of ebbs and flows. And every season is shaped differently. With George, I really wanted you to not notice that he wasn't there for most of this episode. I don't think anybody noticed because of the way we laid it out this season. He's an incredibly talented actor. And, actually, he was really lovely and elegant about lying there in all that very painful makeup and prosthetics for much of the episode with no words. That moment where he grabs Meredith's hand is one of the most affecting moments of the episode, and it was without words.
Ja....maar zegt ze dit alleen omdat er zoveel gezeik is geweest, dat TR had lopen zeiken dat ie te weinig te doen had. Of was het echt een vooropgezet plan. Same goes voor Heigl....heeft ze echt zitten bitchen dat ze d'r uit wil of was dat ook alleen maar om alvast de finale "op te bouwen".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Dit vond ik het interessantst van het interview.
[..]
De reden dat hij er zo weinig was dit hele seizoen.
Die lijkt tegenstrijdig, maar is het niet hoor!quote:
quote:
Ik bedoelde dat het onaardig overkomt jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijkt tegenstrijdig, maar is het niet hoor!
Of bedoel je dat niet?
Ik vind haar een beetje onaardig overkomen in dat interview
Ik denk dat George Izzie uit de lift haalt en dat ze allebei niet dood gaan.Ik hoop dat ik gelijk krijg.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat George dood gaat en Izzie overleeft. Ben benieuwd of ik gelijk krijg.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat George dood gaat en Izzie overleeft. Ben benieuwd of ik gelijk krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat hoeft eigenlijk niet in een spoiler he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik denk dit, of dat ze beiden dood gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
quote:ith George, I really wanted you to not notice that he wasn't there for most of this episode. I don't think anybody noticed because of the way we laid it out this season.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]Pronootje ervan maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat hoeft eigenlijk niet in een spoiler he?
Hebben we wat te doen de komende 4 maanden.
Dát... en... wees eerlijk... dan valt er niets te janken en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dit, of dat ze beiden dood gaan.
Als ze beide leven is het beetje nep.
Als jij het wil bijhoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef marientje het volgende:
[..]
Pronootje ervan maken?
Hebben we wat te doen de komende 4 maanden.
Ik hoop het! Ik vind izzie top, wil echt niet dat ze doodgaat! En George tja die valt wel mee, die heeft dit seizoen ook niet echt verhaallijnen gehad! Maar in deze aflevering merkte ik toch wel dat ik het wel erg jammer zou vinden als ie dood gaat!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik denk dat George Izzie uit de lift haalt en dat ze allebei niet dood gaan.Ik hoop dat ik gelijk krijg.....
Thanks Grey's!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Poll: Who lives?George lives, rip Izzie Izzie lives, rip George Dubbel-rip (beiden dood) Non-rip (beiden leven) I don't freakin' care McArmy rules
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk niet dat we voor het begin van seizoen 6 een nieuw topic nodig hebben...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik ook![]()
Zal ik de poll in de OP en de OP wiki zetten?
Of werkt dat niet? Dan wordt ie tenminste elke keer weer meegenomen
Ze moeten nog beginnen met schrijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we voor het begin van seizoen 6 een nieuw topic nodig hebben...
Sinds altijd? Ze deden die enorme bruiloft puur om Izzie te pleasen, en vonden het juist verschrikkelijk dat het zo enorm werd en Mer vindt romantiek maar cheesy en noemde zichzelf de hele tijd Rainman en stupid toen ze die ene keer een enorm gebaar maakte door het kaarsenhuis te maken en wilde niet eens trouwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:45 schreef Appletree het volgende:
Ik vond de post-it wedding wel weer stom. Sinds wanneer zijn Derek en Meredith ineens zulke minimalisten?![]()
Het kan me niet zo heel veel schelen who lives... zolang Hunt er maar in blijftquote:
Ja ik vind hem echt een aanwinst voor de seriequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan me niet zo heel veel schelen who lives... zolang Hunt er maar in blijft![]()
Hoi Clums!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Sinds altijd? Ze deden die enorme bruiloft puur om Izzie te pleasen, en vonden het juist verschrikkelijk dat het zo enorm werd en Mer vindt romantiek maar cheesy en noemde zichzelf de hele tijd Rainman en stupid toen ze die ene keer een enorm gebaar maakte door het kaarsenhuis te maken en wilde niet eens trouwen.
Mên, wat heb ik genoten. Het helpt wel om praktisch geen spoilers gelezen te hebben dit seizoen, denk ik. Ik heb zelfs geen promo's gezien en als het op Grey's aankomt ben ik een redelijke softie, maar het waren echt geweldige verhaallijnen met geweldige acteerprestaties en geweldige emoties en en en... En ik riep het uit toen ik me besefte dat het George was.
Overigens denk ik dat Izzie er toch uit gaan, aangezien Arizona de rol van perky blondine overgenomen heeft. Wat is die leuk trouwens, tegen verwachting in. 'We're gonna get you some wheelersneakers!'.
Ja Arizona is geweldig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Litso het volgende:
Overigens denk ik dat Izzie er toch uit gaan, aangezien Arizona de rol van perky blondine overgenomen heeft. Wat is die leuk trouwens, tegen verwachting in. 'We're gonna get you some wheelersneakers!'.
Wow, duh. Dat ik dat niet eerder doorhadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja Arizona is geweldig!
Eerder hadden we Sydney al (Kali Rocha) die ook zo perky was, maar daar werkte het niet zo goed. Al komt dat ook misschien een beetje omdat ik gewoon Halfrek uit Buffy zag.
Waar is Dr. Virginia Dixongebleven trouwens?
Ik zag het ook totááál niet. Nou ben ik in andere series meestal vrij snel met verhaallijnen, maar bij Grey's gaat dat vrij slechtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sidney was echt vreselijkDoe mij Arizona maar!
En ben ik nou de enige die totaal in shock was van het 007? Ik zag het totaaaal niet aankomen
Dat vond ik wel een slecht puntje aan dit seizoen... dat gekke mens was er ineens en dan weer niet en dan ineens weer wel en nu weer niet. Dat is echt totaal niet uitgewerkt verder. Vreemd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja Arizona is geweldig!![]()
Eerder hadden we Sydney al (Kali Rocha) die ook zo perky was, maar daar werkte het niet zo goed. Al komt dat ook misschien een beetje omdat ik gewoon Halfrek uit Buffy zag.
Waar is Dr. Virginia Dixongebleven trouwens?
Normaal houd ik van gemillimeterd haar, maar George staat zijn normale kapsel toch beter imo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zag George er trouwens lekker uit op het laatstEen echte man
![]()
Ik schrok me de teringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
En ben ik nou de enige die totaal in shock was van het 007? Ik zag het totaaaal niet aankomen
ja ik ook! eigenlijk jammer he!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie aflevering maar echt ontroerd was ik niet. Ik had wel meteen door dat het George was
Licence to kill... maar wat heeft dat met george te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Adidah het volgende:
[..]
Serieus? Iedereen weet toch inmiddels waar dat 007 op slaat?
Zie vorige topic...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Licence to kill... maar wat heeft dat met george te maken?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Licence to kill... maar wat heeft dat met george te maken?
Wel apart dat weinig mensen dat wetenquote:During the beginning of his internship, he was picked by Dr. Preston Burke to perform the first surgery of all the interns. During the surgery, he choked and earned the nickname "007" (after James Bond's License to Kill).
OP aangepast, ook op wiki. Oke zo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef TNA het volgende:
Goed uitgewerkte season's finale. George in de liftEn geef Heigl een Emmy. Op naar seizoen 6.
Is toch weer een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Wel apart dat weinig mensen dat weten
Ik wist het ook niet meer precies. Wat heeft choken tijdens een operatie eigenlijk met Jamus Bond te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Wel apart dat weinig mensen dat weten
Ja oke... Ik kijk dan ook geregeld nog de oude afleveringenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer precies. Wat heeft choken tijdens een operatie eigenlijk met Jamus Bond te maken?Ik had het beter gevonden als hij - zoals in de vorige aflevering - meerdere patiënten had die dood gingen en dat ze hem daarom 007 License to kill noemden
Ze hadden het wel vaker mogen noemen idd de laatste paar afleveringen, gewoon tussen neus en lippen door waardoor de kijker denkt van: 'Oja!'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even opgezocht nadat jojoortje het had geplaatst. Maar het blijkt zelfs de pilot/eerste aflevering te zijn van GA waar hij de nickname al kreeg
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061202070946AAMoNpI
Het was something old, something borrowed en something blue in een...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Mer&Der met hun post-it huwelijk, vind ik veel beter bij ze passen dan een groots huwelijk dus goed opgelost imo. Snapte alleen niet waarom Yang uberhaupt haar post-its afgaf? Wat heb ik daaraan gemist? Geen tijd om terug te kijken.
Oh jeej een vrouw met een olifanten geheugenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Ik wist het anders nog gewoon, en ik kijk nooit terug...
Je wil mijn lijst echt niet wetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Oh jeej een vrouw met een olifanten geheugen![]()
Maar ik kijk echt te veel ziekenhuis series (en series in het algemeen... ) waardoor het allemaal een beetje vervaagd soms. Greys, ER, Private Practice, House MD, Scrubs, Nip/Tuck. Gelukkig dat er een paar al gestopt zijn
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat er iets met die vrouw was. Dat zij hem eronder had geduwd ofzo.En meeging om te kijken of 'ie wel echt dood ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |