Sinds altijd? Ze deden die enorme bruiloft puur om Izzie te pleasen, en vonden het juist verschrikkelijk dat het zo enorm werd en Mer vindt romantiek maar cheesy en noemde zichzelf de hele tijd Rainman en stupid toen ze die ene keer een enorm gebaar maakte door het kaarsenhuis te maken en wilde niet eens trouwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:45 schreef Appletree het volgende:
Ik vond de post-it wedding wel weer stom. Sinds wanneer zijn Derek en Meredith ineens zulke minimalisten?![]()
Het kan me niet zo heel veel schelen who lives... zolang Hunt er maar in blijftquote:
Ja ik vind hem echt een aanwinst voor de seriequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan me niet zo heel veel schelen who lives... zolang Hunt er maar in blijft![]()
Hoi Clums!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Sinds altijd? Ze deden die enorme bruiloft puur om Izzie te pleasen, en vonden het juist verschrikkelijk dat het zo enorm werd en Mer vindt romantiek maar cheesy en noemde zichzelf de hele tijd Rainman en stupid toen ze die ene keer een enorm gebaar maakte door het kaarsenhuis te maken en wilde niet eens trouwen.
Mên, wat heb ik genoten. Het helpt wel om praktisch geen spoilers gelezen te hebben dit seizoen, denk ik. Ik heb zelfs geen promo's gezien en als het op Grey's aankomt ben ik een redelijke softie, maar het waren echt geweldige verhaallijnen met geweldige acteerprestaties en geweldige emoties en en en... En ik riep het uit toen ik me besefte dat het George was.
Overigens denk ik dat Izzie er toch uit gaan, aangezien Arizona de rol van perky blondine overgenomen heeft. Wat is die leuk trouwens, tegen verwachting in. 'We're gonna get you some wheelersneakers!'.
Ja Arizona is geweldig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Litso het volgende:
Overigens denk ik dat Izzie er toch uit gaan, aangezien Arizona de rol van perky blondine overgenomen heeft. Wat is die leuk trouwens, tegen verwachting in. 'We're gonna get you some wheelersneakers!'.
Wow, duh. Dat ik dat niet eerder doorhadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja Arizona is geweldig!
Eerder hadden we Sydney al (Kali Rocha) die ook zo perky was, maar daar werkte het niet zo goed. Al komt dat ook misschien een beetje omdat ik gewoon Halfrek uit Buffy zag.
Waar is Dr. Virginia Dixongebleven trouwens?
Ik zag het ook totááál niet. Nou ben ik in andere series meestal vrij snel met verhaallijnen, maar bij Grey's gaat dat vrij slechtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sidney was echt vreselijkDoe mij Arizona maar!
En ben ik nou de enige die totaal in shock was van het 007? Ik zag het totaaaal niet aankomen
Dat vond ik wel een slecht puntje aan dit seizoen... dat gekke mens was er ineens en dan weer niet en dan ineens weer wel en nu weer niet. Dat is echt totaal niet uitgewerkt verder. Vreemd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja Arizona is geweldig!![]()
Eerder hadden we Sydney al (Kali Rocha) die ook zo perky was, maar daar werkte het niet zo goed. Al komt dat ook misschien een beetje omdat ik gewoon Halfrek uit Buffy zag.
Waar is Dr. Virginia Dixongebleven trouwens?
Normaal houd ik van gemillimeterd haar, maar George staat zijn normale kapsel toch beter imo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zag George er trouwens lekker uit op het laatstEen echte man
![]()
Ik schrok me de teringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
En ben ik nou de enige die totaal in shock was van het 007? Ik zag het totaaaal niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |