Met plakband ja.quote:
Die watertorture hebben we toch al gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe poll
KIES EEN DAGDUELJe hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Water torture
»Mindgame 0 Votes
»Bunkerhints 0 Votes
»Extreme eating 1 Votes
»Water torture 2 Votes
»Ride or die 0 Votes
»Poll sluit 16 mei 16.00 uur 0 Votes
Waterboarding?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die watertorture hebben we toch al gehad?
Nee maar die pot stond hier nog en ik dacht kom we stoppen het daar in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Met plakband ja.
Maar dat is 'm wel, mijn staaltje bunkervlijft. Mijn gezeik is gelezen.
precies met van die sticker vellen (mijn ex had een multimedia kantoor in Scheveningen daar weet ik dat van)quote:
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Met plakband ja.
Maar dat is 'm wel, mijn staaltje bunkervlijt!. Mijn gezeik is gelezen.
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef akveor het volgende:
Hahaha die Marielin toch... en alweer om.....
en de restquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regelsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar die pot stond hier nog en ik dacht kom we stoppen het daar in.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regels
Als dat de prijs is die betaald moet worden voor het in hoog tempo achterover gieten van blikken bier, fine with me.quote:
Eline is overal voor in met genoeg alcohol op:Yquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Jeroen vanavond een move gaat maken naar Eline .
1: Bewoners jullie 'mogen' naar bedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regels
huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
2: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Jeroen vanavond een move gaat maken naar Eline .
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat de prijs is die betaald moet worden voor het in hoog tempo achterover gieten van blikken bier, fine with me.
jah daar was tie altijd goed inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Kinga het volgende:
Ik moet opeens denken aan al die DGK feestjes, en dat Huub het probeerde bij elke vrouw
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...
Maar of het helpt?
Vriendin en kind maakt vrijgezel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....
even na refresh op esc drukken (stopt gifje)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
die gifjes verneuken mijn stream elke keer met refreshen
Moet je ff op Esc duwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
Jeroen heeft toch een vriendin? woont samen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, Jeroen heeft een vrouw en een kind in Frankrijk zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk he, lekker dansen en drinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Avond leuke mensen..............we hebben een feessie, gezellig
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even na refresh op esc drukken (stopt gifje)
gmta, maar ik dacht laat maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat moest hij denken. Die meiden kwamen alleen maar tegen betaling![]()
Hoeren dus
PARTY BOYYYquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Goh wat kan die Pim toch lekker dansen!!!! Zoals die jongen uit zijn dak kan ..... onbeschrijvelijk......
Het wordt steeds onbegrijpelijker hoe hij door die casting is heengekomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Goh wat kan die Pim toch lekker dansen!!!! Zoals die jongen uit zijn dak kan ..... onbeschrijvelijk......
WTF is Pim?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
text-only, maar dan zie je helemaal geen plaatjes meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat moest hij denken. Die meiden kwamen alleen maar tegen betaling![]()
Hoeren dus
heeft vriendin met een kindje (van die vriendin dan he)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin? woont samen?
Maak ik ze iets korter...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
Niet echt, of je moet de website blokkeren maar dan zie je ook geen stilstaande plaatjes meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?
alleen maar beter dat je dat niet durft het is occulte rotzooi!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien![]()
zelf durf ik het niet en mocht er wat gebeuren staat alles voor het eerst op beeld!.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?
Dat had ik ook al een keer verwacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
Ja, ziet er knus uit, allemaal al laveloos denk ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk he, lekker dansen en drinken
daar had ik ook nog op gehoopt, maar denk dat dit bunker 2 wordt!!quote:glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeurenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
zelf durf ik het niet en mocht er wat gebeuren staat alles voor het eerst op beeld!.
Hmmm dat is ook niet de bedoeling dan doe ik het wel met de esc knopquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt, of je moet de website blokkeren maar dan zie je ook geen stilstaande plaatjes meer
Kvond je verschrikkelijk irritant, maar je komt wel voor je standpunten op!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alleen maar beter dat je dat niet durft het is occulte rotzooi!!
Pim staat weer gezellig mee te huppelen aan de zijkantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom nu bewust niet in dat Fase-III topic, daar zit een vrouw die katten en kippen wil afslachten.
Ik laat me daar NIET door provoceren.
Absoluut het is gevaarlijk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeuren
Zoveel weet ik nog niet van hem, wel dat hij z'n koffie graag met suiker heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoertje kan ie wel betalen neem ik aan
Nee, niet echt nee. Ik val meer op vrouwen met grote waterbeddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |