Vriendin en kind maakt vrijgezel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....
even na refresh op esc drukken (stopt gifje)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
die gifjes verneuken mijn stream elke keer met refreshen
Moet je ff op Esc duwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
Jeroen heeft toch een vriendin? woont samen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, Jeroen heeft een vrouw en een kind in Frankrijk zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk he, lekker dansen en drinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Avond leuke mensen..............we hebben een feessie, gezellig
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even na refresh op esc drukken (stopt gifje)
gmta, maar ik dacht laat maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat moest hij denken. Die meiden kwamen alleen maar tegen betaling![]()
Hoeren dus
PARTY BOYYYquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Goh wat kan die Pim toch lekker dansen!!!! Zoals die jongen uit zijn dak kan ..... onbeschrijvelijk......
Het wordt steeds onbegrijpelijker hoe hij door die casting is heengekomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Goh wat kan die Pim toch lekker dansen!!!! Zoals die jongen uit zijn dak kan ..... onbeschrijvelijk......
WTF is Pim?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
text-only, maar dan zie je helemaal geen plaatjes meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat moest hij denken. Die meiden kwamen alleen maar tegen betaling![]()
Hoeren dus
heeft vriendin met een kindje (van die vriendin dan he)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin? woont samen?
Maak ik ze iets korter...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
Niet echt, of je moet de website blokkeren maar dan zie je ook geen stilstaande plaatjes meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok is er anders geen mogelijkheid om de gifjes te blokkeren cq uit te zetten?
alleen maar beter dat je dat niet durft het is occulte rotzooi!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien![]()
zelf durf ik het niet en mocht er wat gebeuren staat alles voor het eerst op beeld!.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?
Dat had ik ook al een keer verwacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |