1: Bewoners jullie 'mogen' naar bedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regels
huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
2: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Jeroen vanavond een move gaat maken naar Eline .
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat de prijs is die betaald moet worden voor het in hoog tempo achterover gieten van blikken bier, fine with me.
jah daar was tie altijd goed inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Kinga het volgende:
Ik moet opeens denken aan al die DGK feestjes, en dat Huub het probeerde bij elke vrouw
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...
Maar of het helpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |