Marielin heeft er anders wel zin in vandaag getuige haar caps van vanmorgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef pietpaniek het volgende:nu amber weg is zijn de strip spelletjes ook verdwenen goede actie
dat is dan weer waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin heeft er anders wel zin in vandaag getuige haar caps van vanmorgen
dat naar sperma ruikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een inneemster hoor!
Hoewel, ze heeft haar grenzen, soms komt er een vaatdoekje aan te pas.
Vanaf 5 jaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Rijpie het volgende:
en nou zo proberen te krijgen
[ afbeelding ]
dit zijn ook geen stickers maar geplakte printjesquote:
Dat kwam door een koude douche. Zijn nu andere dingen voor nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin heeft er anders wel zin in vandaag getuige haar caps van vanmorgen
Gert heeft toch stickers gemaakt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat is toch makkelijk te maken met de juiste apparatuur
Zo GROOT en geen stickers? dat KAN toch nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Printerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
er bestaan toch gewoon sticker vellen die je uitprint?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit zijn ook geen stickers maar geplakte printjes
Met plakband ja.quote:
Die watertorture hebben we toch al gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe poll
KIES EEN DAGDUELJe hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Water torture
»Mindgame 0 Votes
»Bunkerhints 0 Votes
»Extreme eating 1 Votes
»Water torture 2 Votes
»Ride or die 0 Votes
»Poll sluit 16 mei 16.00 uur 0 Votes
Waterboarding?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die watertorture hebben we toch al gehad?
Nee maar die pot stond hier nog en ik dacht kom we stoppen het daar in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Met plakband ja.
Maar dat is 'm wel, mijn staaltje bunkervlijft. Mijn gezeik is gelezen.
precies met van die sticker vellen (mijn ex had een multimedia kantoor in Scheveningen daar weet ik dat van)quote:
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Met plakband ja.
Maar dat is 'm wel, mijn staaltje bunkervlijt!. Mijn gezeik is gelezen.
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef akveor het volgende:
Hahaha die Marielin toch... en alweer om.....
en de restquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regelsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sanctie: om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar die pot stond hier nog en ik dacht kom we stoppen het daar in.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regels
Als dat de prijs is die betaald moet worden voor het in hoog tempo achterover gieten van blikken bier, fine with me.quote:
Eline is overal voor in met genoeg alcohol op:Yquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Jeroen vanavond een move gaat maken naar Eline .
1: Bewoners jullie 'mogen' naar bedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. die opdracht kan maar op TWEE manieren eindigen volgens de gegeven regels
huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
2: Bewoners jullie 'mogen' naar bed
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Jeroen vanavond een move gaat maken naar Eline .
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat de prijs is die betaald moet worden voor het in hoog tempo achterover gieten van blikken bier, fine with me.
jah daar was tie altijd goed inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Kinga het volgende:
Ik moet opeens denken aan al die DGK feestjes, en dat Huub het probeerde bij elke vrouw
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand hem tijdens de crematie toch wel ingefluisterd heeft dat zijn gedrag met drank op de streamers toch niet echt ontgaan is...
Maar of het helpt?
Vriendin en kind maakt vrijgezel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, hij is toch vrijgezel en Eline ook? Dus....
even na refresh op esc drukken (stopt gifje)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
die gifjes verneuken mijn stream elke keer met refreshen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |