Ja, het moet een keer lukken, toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na al die mislukte pogingen doe jij er nog 1?
...overigens bedoel ik daarmee niet dat ik geofferd wil worden op de barbecue.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het moet een keer lukken, toch?.
En rond Nijmegen wonen meerdere KSC'ers, dus wie weet komen ze wel als ze niet te ver hoeven te reizen... dan offer ik mezelf wel op.
vreten, nijmegen, goed planquote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
O ja, en over meets gesproken. Wie heeft er interesse in een barbecuemeet in de omgeving van Nijmegen deze zomer?
Ik nog wel wat langerquote:
Aaaawwwquote:
*kijkt naar buiten* Ja, lekker weer voor een bbqquote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
O ja, en over meets gesproken. Wie heeft er interesse in een barbecuemeet in de omgeving van Nijmegen deze zomer?
Maar wat is er dan...?quote:
kan automagisch gaan. Je kan het ook versnellen. Maar de meesten zullen dat niet wenselijk vinden, roken en flink drinken uitgezonderd.quote:
Oe, word ik eindelijk sexy dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
Aaaawwwoude mannen waren toch sexy? Mijn lief is ook ouder
Van de zomer wordt het vast nog wel barbecueweerquote:*kijkt naar buiten* Ja, lekker weer voor een bbq
Hier in de buurt woont er nog geen. Over een week of 3 woont er wel 1.. Maar dat ben ik dan..quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het moet een keer lukken, toch?.
En rond Nijmegen wonen meerdere KSC'ers, dus wie weet komen ze wel als ze niet te ver hoeven te reizen... dan offer ik mezelf wel op.
Dat zegt mijn vriendin ook.. Gelukkig maar, anders moest ze een ander zoeken.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aaaawwwoude mannen waren toch sexy? Mijn lief is ook ouder
[..]
Tja, daar kan ik helaas niets over zeggen *kijkt geheimzinnig* dat soort dingen zijn strikt geheim!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, word ik eindelijk sexy dan?.
[..]
Van de zomer wordt het vast nog wel barbecueweer.
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel een keer meeten bij indah, alleen de reiskosten...
Ook een plan. Ik boek meteenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel een keer meeten bij indah, alleen de reiskosten...
ik heb eerder moeite met de kosten naar de bushalte bij het vliegveld in jakartaquote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.
Owja, want het is de busreis die in de papieren looptquote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook een plan. Ik boek meteen
Ik heb dit jaar nog 35 vrije dagen, en dat op part-timebasis
Ik ben benieuwd of ik op het eind van dit jaar weer een mailtje krijg met de vraag of ik mijn dagen wil verkopen
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb eerder moeite met de kosten naar de bushalte bij het vliegveld in jakarta
ik kom met de bootquote:Op zondag 17 mei 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.
ALs je er maar mooi kan duiken, dan heb je voor de rest geen last van me. Ik slaap wel op het strandquote:Op zondag 17 mei 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.
Vliegangst?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand houdt van vliegen, maar er is een verschil tussen bang zijn om neer te storten of het niet tof vinden om zo lang te moeten zitten in een te kleine omgeving met mediocre voer en entertainment die je na een uur of twee al de keel uithangt. Ik heb in mijn laatste reis wel mijn record tetris op mijn ds verbeterd, 1 spel tussen helsinki amsterdam kunnen houden op endlessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |