Weet ik, ik ook niet: heb andere verplichtingen. Maakte ook maar een grapjequote:Op zondag 17 mei 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
ik kom niet naar de meetheb ik een weekje of twee geleden al gezegd...
Ik moet werken vandaag.
Welke meet? Hij is vorige week geannuleerd, volgend mij omdat toch niemand gingquote:Op zondag 17 mei 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
ik kom niet naar de meetheb ik een weekje of twee geleden al gezegd...
Ik moet werken vandaag.
Wel, jij gingquote:Op zondag 17 mei 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Welke meet? Hij is vorige week geannuleerd, volgend mij omdat toch niemand ging.
Ik hield slechts de optie open, voor als anderen zouden gaan, maar aangezien dat niet het geval was, heb ik me ook afgemeldquote:
Hmz. De voorspellingen hier zijn 's ochtends regen en 's middags regen. Ik ga fietsenquote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
Het is trouwens wel beter weer dan gisterenavond.
Ik was bij een filmavond bij iemand thuis, die in het dorp woont. Toen ik er heen ging was het nog droog. Om half twaalf ging de rest van de groep het dorp in, en besloot ik om naar huis te gaan. Ik had mezelf voorgenomen om, na een week waarin ik al te veel slaapuren had gemist, niet tot laat te gaan stappen. En bovendien probeer ik de kroeg waar ze naartoe gingen te boycotten ivm de belachelijke rookruimte, waar ik me als een van de weinigen niet op waag.
Maar goed, iedereen was toen in paniek, want het regende zo hard. De kroeg was aan de overkant van de woning waar we een film hadden gekeken en dus werden ze ontzettend nat. Ik trok me echter niks van al dat water aan en stapte op de fiets. Ik moet zeggen dat dat een lekker verfrissend buitje was. Ik was weliswaar doorweekt toen ik thuiskwam, maar ik hoefde me in ieder geval niet meer te douchen voor ik ging slapen.
De regen ging echte vergezeld van wat gedonder. Best mooi die bliksemflitsen recht voor je, die als een breuklijn de nachtelijke hemel open leken te splijten. Maar goed, het onweer is gaan liggen en het spettert een beetje in vergelijking met de regen van gisterenavond en vannacht.
Ik was gegaan, maar ja als niemand gaat, ga ik ook niet...quote:Op zondag 17 mei 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
Mja, er gaat toch niemand. Waarom weet ik niet, ze verzinnen toch altijd wel wat
ooit, echt ooit gaat het wel lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Je post ruim 400.000 posts met elkaar, maar een meet is uitgesloten
Daar is geen tijd voor
Gaan we op elkaars begrafenis/crematie komen?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan we op elkaars begrafenis/crematie komen?
Ik heb de halve nacht wakker gelegen met dat onweerquote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
Het is trouwens wel beter weer dan gisterenavond.
Ik was bij een filmavond bij iemand thuis, die in het dorp woont. Toen ik er heen ging was het nog droog. Om half twaalf ging de rest van de groep het dorp in, en besloot ik om naar huis te gaan. Ik had mezelf voorgenomen om, na een week waarin ik al te veel slaapuren had gemist, niet tot laat te gaan stappen. En bovendien probeer ik de kroeg waar ze naartoe gingen te boycotten ivm de belachelijke rookruimte, waar ik me als een van de weinigen niet op waag.
Maar goed, iedereen was toen in paniek, want het regende zo hard. De kroeg was aan de overkant van de woning waar we een film hadden gekeken en dus werden ze ontzettend nat. Ik trok me echter niks van al dat water aan en stapte op de fiets. Ik moet zeggen dat dat een lekker verfrissend buitje was. Ik was weliswaar doorweekt toen ik thuiskwam, maar ik hoefde me in ieder geval niet meer te douchen voor ik ging slapen.
De regen ging echte vergezeld van wat gedonder. Best mooi die bliksemflitsen recht voor je, die als een breuklijn de nachtelijke hemel open leken te splijten. Maar goed, het onweer is gaan liggen en het spettert een beetje in vergelijking met de regen van gisterenavond en vannacht.
Ja, ik was vleugellam.quote:
Tegen die tijd kan men weer niet omdat de geraniums water moeten hebben of zo....quote:Op zondag 17 mei 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
hebben we in ieder geval nog ruim de tijd
Ligt er aan hoe oud iedereen hier zo'n beetje is.. Voor de een zou het theoretisch gezien sneller moeten komen (dat ze gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
hebben we in ieder geval nog ruim de tijd
ik zal je droom verpesten, hier is het niet echt een jongerenforumquote:Op zondag 17 mei 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud iedereen hier zo'n beetje is.. Voor de een zou het theoretisch gezien sneller moeten komen (dat ze gaan) dan voor de ander...
Daarom.. Dan ben ik nog jaaaaaaaaren aan het werkquote:Op zondag 17 mei 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal je droom verpesten, hier is het niet echt een jongerenforum
er zitten wat uitschieters bij maar het is geen pub zullen we maar zeggen, ik verwacht binnen nu en 30/40 jaar toch wel de eerste crematie
Dat zal dan in ieder geval niet die van mij zijn!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
er zitten wat uitschieters bij maar het is geen pub zullen we maar zeggen, ik verwacht binnen nu en 30/40 jaar toch wel de eerste crematie
Ik ben 37, en ik weet zeker dat er nog zeker 3 andere 30 plussers zijn, zelfs een veertigplusserquote:Op zondag 17 mei 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daarom.. Dan ben ik nog jaaaaaaaaren aan het werkhoe oud ben jij eigenlijk Klonk? En Pheno?
Jij wordt niet gecremeerd of wil je niet als eerste van de KSC dood?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal dan in ieder geval niet die van mij zijn!
Als ik de rest van de heren uit de familie volg binnen 5 jaar alquote:Op zondag 17 mei 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik de rest van de heren uit de familie volg binnen 5 jaar al
Ik ben een babyquote:Op zondag 17 mei 2009 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben 37, en ik weet zeker dat er nog zeker 3 andere 30 plussers zijn, zelfs een veertigplusser
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
doe dat maar niet danquote:Op zondag 17 mei 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een begrafenisquote:Op zondag 17 mei 2009 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij wordt niet gecremeerd of wil je niet als eerste van de KSC dood?
bijdehandjequote:
na al die mislukte pogingen doe jij er nog 1?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
O ja, en over meets gesproken. Wie heeft er interesse in een barbecuemeet in de omgeving van Nijmegen deze zomer?
16982quote:Op zondag 17 mei 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Ok, zeg op! Hoe oud zijn jullie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |