Ja, het moet een keer lukken, toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na al die mislukte pogingen doe jij er nog 1?
...overigens bedoel ik daarmee niet dat ik geofferd wil worden op de barbecue.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het moet een keer lukken, toch?.
En rond Nijmegen wonen meerdere KSC'ers, dus wie weet komen ze wel als ze niet te ver hoeven te reizen... dan offer ik mezelf wel op.
vreten, nijmegen, goed planquote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
O ja, en over meets gesproken. Wie heeft er interesse in een barbecuemeet in de omgeving van Nijmegen deze zomer?
Ik nog wel wat langerquote:
Aaaawwwquote:
*kijkt naar buiten* Ja, lekker weer voor een bbqquote:Op zondag 17 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
O ja, en over meets gesproken. Wie heeft er interesse in een barbecuemeet in de omgeving van Nijmegen deze zomer?
Maar wat is er dan...?quote:
kan automagisch gaan. Je kan het ook versnellen. Maar de meesten zullen dat niet wenselijk vinden, roken en flink drinken uitgezonderd.quote:
Oe, word ik eindelijk sexy dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
Aaaawwwoude mannen waren toch sexy? Mijn lief is ook ouder
Van de zomer wordt het vast nog wel barbecueweerquote:*kijkt naar buiten* Ja, lekker weer voor een bbq
Hier in de buurt woont er nog geen. Over een week of 3 woont er wel 1.. Maar dat ben ik dan..quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het moet een keer lukken, toch?.
En rond Nijmegen wonen meerdere KSC'ers, dus wie weet komen ze wel als ze niet te ver hoeven te reizen... dan offer ik mezelf wel op.
Dat zegt mijn vriendin ook.. Gelukkig maar, anders moest ze een ander zoeken.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aaaawwwoude mannen waren toch sexy? Mijn lief is ook ouder
[..]
Tja, daar kan ik helaas niets over zeggen *kijkt geheimzinnig* dat soort dingen zijn strikt geheim!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, word ik eindelijk sexy dan?.
[..]
Van de zomer wordt het vast nog wel barbecueweer.
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel een keer meeten bij indah, alleen de reiskosten...
Ook een plan. Ik boek meteenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel een keer meeten bij indah, alleen de reiskosten...
ik heb eerder moeite met de kosten naar de bushalte bij het vliegveld in jakartaquote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.
Owja, want het is de busreis die in de papieren looptquote:Op zondag 17 mei 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Straks woon ik dichterbij Jakarta, vanaf het vliegveld met de bus kost maar 2 euro per persoon en je staat dan bijna voor mijn deur. Bier is gratis tijdens je verblijf.
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook een plan. Ik boek meteen
Ik heb dit jaar nog 35 vrije dagen, en dat op part-timebasis
Ik ben benieuwd of ik op het eind van dit jaar weer een mailtje krijg met de vraag of ik mijn dagen wil verkopen
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb eerder moeite met de kosten naar de bushalte bij het vliegveld in jakarta
ik kom met de bootquote:Op zondag 17 mei 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.
ALs je er maar mooi kan duiken, dan heb je voor de rest geen last van me. Ik slaap wel op het strandquote:Op zondag 17 mei 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Er zijn al tickets vanaf 500 euro retour naar Jakarta, maar niet allemaal tegelijk komen, anders moeten er mensen in de woonkamer slapen. Heb maar 1 gastenkamer in mijn nieuwe woning.
Vliegangst?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand houdt van vliegen, maar er is een verschil tussen bang zijn om neer te storten of het niet tof vinden om zo lang te moeten zitten in een te kleine omgeving met mediocre voer en entertainment die je na een uur of twee al de keel uithangt. Ik heb in mijn laatste reis wel mijn record tetris op mijn ds verbeterd, 1 spel tussen helsinki amsterdam kunnen houden op endlessquote:
Je kan ook overland tot Singapore en vanaf daar met de boot. Moet een mooie reis zijn. Kost alleen wat meer tijd dan vliegen.quote:
Ik ben ook niet zo dol op vliegen hoor. Ik voel me toch niet echt prettig zo hoog in de lucht, en ben blij als ik weer vaste grond onder mijn voeten voel. Ben een paar jaar geleden naar Schotland geweest, en die 2 uur in de lucht waren eigenlijk al net iets te veel voor mequote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand houdt van vliegen, maar er is een verschil tussen bang zijn om neer te storten of het niet tof vinden om zo lang te moeten zitten in een te kleine omgeving met mediocre voer en entertainment die je na een uur of twee al de keel uithangt. Ik heb in mijn laatste reis wel mijn record tetris op mijn ds verbeterd, 1 spel tussen helsinki amsterdam kunnen houden op endless
tof ideequote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je kan ook overland tot Singapore en vanaf daar met de boot. Moet een mooie reis zijn. Kost alleen wat meer tijd dan vliegen.
Moet zeker wel lukken, genoeg mooie duikplekken in de 'buurt'.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs je er maar mooi kan duiken, dan heb je voor de rest geen last van me. Ik slaap wel op het strand
quote:De route tussen Belfeld, Venlo (Limburg) en Singapore kan niet worden berekend.
Ik neem op Kuala Lumpur wel een haffel reisziekte-tabletten in. Niet dat ik reisziekte heb, maar dan slaap ik wel vrijwel direct. Dat ranzige vreten hoef ik niet te hebben en ik verwacht ook niet dat die KLM-koeien mij een leuk uitzicht zullen verschaffen ook. Slapen dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand houdt van vliegen, maar er is een verschil tussen bang zijn om neer te storten of het niet tof vinden om zo lang te moeten zitten in een te kleine omgeving met mediocre voer en entertainment die je na een uur of twee al de keel uithangt. Ik heb in mijn laatste reis wel mijn record tetris op mijn ds verbeterd, 1 spel tussen helsinki amsterdam kunnen houden op endless
Dat heb ik ook, maar vliegen kan ik dan wel weer prima.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef Klonk het volgende:
ik doe liever dingen die ik zelf onder controle hebeen kermis is ook niets voor mij
Belfeld -Venlo - Berlijn - Moskou - Himalaya - Thailand - Maleisie - Singapore.. maar dat is door de lucht. Overland lijkt me dat weer een gruwelijke omweg.. zeker als je per se over de Himalaya wilquote:
1x met KLM gevlogen, nooit meer. Nou ja, als ik de keus heb iigquote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik neem op Kuala Lumpur wel een haffel reisziekte-tabletten in. Niet dat ik reisziekte heb, maar dan slaap ik wel vrijwel direct. Dat ranzige vreten hoef ik niet te hebben en ik verwacht ook niet dat die KLM-koeien mij een leuk uitzicht zullen verschaffen ook. Slapen dus!
gek, dan neem ik toch echt een toffe 4x4, een Landcruiser ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Met de trein naar Zuid-China, vanaf daar met de bus door Laos naar Thailand. Trein van Noord-Thailand naar Signapore. En dan moet je echt met de boot.
ik ooit 1 keer. Hoeft van mij ook niet, maar voor 670 euro all in neem ik wel wat tabletjes dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x met KLM gevlogen, nooit meer. Nou ja, als ik de keus heb iig
Singapore Airlines
Japan was:quote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo dol op vliegen hoor. Ik voel me toch niet echt prettig zo hoog in de lucht, en ben blij als ik weer vaste grond onder mijn voeten voel. Ben een paar jaar geleden naar Schotland geweest, en die 2 uur in de lucht waren eigenlijk al net iets te veel voor me.
Nederland - Duitsland - Oostenrijk - Slovenië - Kroatië - Bosnië - Servië - Bulgarije - Griekenland - Turkije - Iran - Pakistan - India - Bangladesh - Burma - Thailand - Maleisië - Singapore - Boot - Indonesiëquote:Op zondag 17 mei 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gek, dan neem ik toch echt een toffe 4x4, een Landcruiser ofzo
Dat is beter voor overland ja.. tot Singapore kun je in ieder geval.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Met de trein naar Zuid-China, vanaf daar met de bus door Laos naar Thailand. Trein van Noord-Thailand naar Signapore. En dan moet je echt met de boot.
Singapore-Amsterdam is 12,5 uur volgens mijn schema.. Nog ernstig lang trouwens...quote:Op zondag 17 mei 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan was:
Amsterdam -> Helsinki: 3 uur
Helsinki -> Tokyo: 7 uur.
Mijn langste reis in delucht was:
Christchurch_> Singapore: 16 uur
2 uur transfertijd
Singapore -> Amsterdam : 14 uur
Langste reis qua duur was:
Amsterdam -> Singapore: 14 uur
16 uur transfertijd, ik ben de stad maar in gegaan met een tijdelijk visum
Singapore -> Auckland: 14 uur
DIe laatste twee reizen waren wel ernstig te lang. Blij dat ikw at beenruimte had bij de nooduitgang en af en toe wat heen en weer kon lopen. Ik slaap nooit in een vliegtuig, dus dat is best kut. Komt door die verrekte herrie en airco. Toen ik terugkwam in amsterdam ben ik nog een anderhalf uur gaan rijden naar huisNa 32 uur wakker zijn, en een jetlag van hier tot Christchurch.
En Pakistan is tegenwoordig ook niet echt veilig te noemen met die invasie van haatbaarden en ander lastig tuig.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland - Oostenrijk - Slovenië - Kroatië - Bosnië - Servië - Bulgarije - Griekenland - Turkije - Iran - Pakistan - India - Bangladesh - Burma - Thailand - Maleisië - Singapore - Boot - Indonesië
Al denk ik dat je pech hebt en om Burma heen moet.
Dat scheelt bijna 2 uur vliegen toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
De andere kant op is trouwnes sneller, met de straalstroom mee.
Het dilemma is niet dat er nog iemand slaapt toch? Die is zo wakker als je gaat stofzuigen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
Dilemma, wat gaan devven voor mezelf om wat te leren of gamen
of het huis eens stofzuigen, maar volgens mij slaapt er iig nog iemand
Volgens mij is het een uurtje verschil. Maar daarvoor moet ik even op mijn reisschema kijken. Ligt er ook vast aan hoe je vliegt (via Moskou ten N van de Himalaya, of ten zuiden via Pakistan/India, als dat nog gedaan wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt bijna 2 uur vliegen toch?
Tot aan griekenland ken ik het al, de rest moet ook niet zo moeilijk zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland - Oostenrijk - Slovenië - Kroatië - Bosnië - Servië - Bulgarije - Griekenland - Turkije - Iran - Pakistan - India - Bangladesh - Burma - Thailand - Maleisië - Singapore - Boot - Indonesië
Al denk ik dat je pech hebt en om Burma heen moet.
Vliegtijd is 11:40quote:The departure time for this flight is 2305 and the arrival time is 0545.
Vliegtijd is 11:05quote:The departure time for this flight is 2055 and the arrival time is 1500.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |