Nope.. Plus dat er heel, heel veel hout en houtachtige dingen liggen.. die niet in een normale puincontainer mogen..quote:
Oksel, ik ben benieuwd hoe jouw huis eruit ziet, een totaal op elkaar afgestemde burgelijkheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef Oksel het volgende:
Leuke dingen, maar jullie gooien wel alles door elkaar zeg.. modern, ouderwets, bloemen, strak.. erg zonde. Mooi huis, leuke accesoires maar die MIX! Totaal stijlloos!
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope.. Plus dat er heel, heel veel hout en houtachtige dingen liggen.. die niet in een normale puincontainer mogen..
Lol! Sparenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef klusfoobje het volgende:
mooi spul allemaal hoor, jullie hebben een leuke smaak.
Toen ik a;l die dingen voorbij zag komen had ik wel ff de gedachte "" zie je wel, crisis? welke crisis, wat nou crisi, niks aan de hand.
Ach, het is niet de slechtste periode om nu je spaarcentjes uit te (mogen/kunnen) gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lol! Sparenen dan in een crisistijd uitgeven wekt verbazing op ja
Niet echt nee merk ikquote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ach, het is niet de slechtste periode om nu je spaarcentjes uit te (mogen/kunnen) geven
Dat wil je niet weten..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef NexusRules het volgende:
[..]
Oksel, ik ben benieuwd hoe jouw huis eruit ziet, een totaal op elkaar afgestemde burgelijkheid?![]()
Ik vind de ideeen en de uitvoering tot nu toe te gek. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
"Je weet toch..", "dus beter hou je op.."quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Marloes het volgende:
Maar je weet toch, over smaak valt niet te twisten, dus beter hou je op met deze zinloze discussie!
Doe je iets goedquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef twentemeisje het volgende:
Ben ik even weg, loopt deze pagina zo weer vol.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
"Je weet toch..", "dus beter hou je op.."
Mijn god. Rotterdammert ofzo?
Anyway; ik mag mijn mening geven.. nietwaar? Bij deze. Ik zoek geen discussie, die starten andere mensen.
Dus bij deze: Prachtige spullen/keuken/vloer, alleen gewoon een klote-combinatie.
Het zit er nog niet op, volgende week als alles volgens planning gaat. Maar ik begrijp dat we alweer een nieuw soort stucmateriaal kunnen kiezen, moet deze week nog even een besluit over vallen. Het is volgens hem nog meer geschikt voor deze toepassing dan dat van Prinssen. Ik laat je nog even weten hoe en wat!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef doubjj20 het volgende:
@ TS,
hebben jullie het stukwerk er al opzitten/ ervaring mee?
Mijn Stukadoor heeft er zijn bedenkingen bij. Met name voor uitwendige hoeken.
Wat zijn jullie ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |