abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 11:58:14 #51
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_69377798
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef twentemeisje het volgende:
Geen klusfoto's vandaag (lief was de camera vergeten), wel een fotootje op herhaling...
[ afbeelding ]

De kleinste slaapkamer die gekscherend door iedereen de babykamer word genoemd, wordt straks echt een babykamer! Ik ben namelijk zwanger!!! Het is nog pril, maar we hebben dit gisteren aan ouders, zusjes en vrienden verteld, dus iedereen mag het nu weten .
Gefeliciteerd!
Wat leuk nieuws zeg...
Grappig ook om te horen dat iedereen ook gekscherend dat ook al de babykamer noemde. Bij mijn vriendin ging het ook al zo... Iedereen grappen maken over dat dat dan wel de babykamer zou worden en die kondigde aan het einde van de verbouwing ook aan zwanger te zijn.
Nou worden die grappen ook bij ons gemaakt nu maarre.... wij wachten er nog even mee hoor.. (voor het geval mijn familie in dit topic spiekt )
pi_69407044
Mooi huis!! waar is het ergens?? Ik kom zelf namelijk uit Rijssen en het ziet er bekend uit.
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:39:31 #53
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69407452
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 06:01 schreef Smeej het volgende:
Mooi huis!! waar is het ergens?? Ik kom zelf namelijk uit Rijssen en het ziet er bekend uit.
In Almelo(oooooooooo) .
pi_69409017
aah meeuuujjj hoorr!!!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69805649
Hoe is het hier??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 8 juni 2009 @ 11:17:40 #57
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69820469
Oeps ... Met al die hormonen ben ik ineens weer bezig met van alles en nog wat behalve het updaten van dit topic. Vandaag of morgen doe ik een foto-update!

We zijn inmiddels begonnen met opbouwen . Muurtje voor inloopdouche in de badkamer staat nu, de elektricien is bijna klaar en de loodgieter is vandaag begonnen. De schilders zijn sinds vorige week bezig met de buitenkant (moohooi!!). Boven zijn de kozijnen geschuurd en is er al een kamer uitgeraggeld voor het plafond.

Kortom, best wat dingen waar we foto's van kunnen maken .

Verder ben ik druk bezig met het uitzoeken van van alles en nog wat, heb ik nog steeds de Boretti niet besteld (wil ik deze week echt gaan doen) en moet ik een knoop doorhakken over de koelkast (weet nog niet welke Amerikaanse koelkast ik nu echt wil).

Ik ga ook even jullie vorderingen bekijken!
pi_69824068
zeker genoeg foto momenten!
Voel je je goed op de hormonen"wiebelingen" na dan ?
pi_69825253
Oeh! Opbouwen! Jeej dan gaat het opeens opschieten! Ik ben heel benieuwd naar de foto's van jullie vorderingen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:14:31 #60
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69872373
Ik voel me redelijk MI-etje, beetje moe en ik heb carpale tunnelsyndroom aan beide handen en heb daar nu veel last van. Is vlak voor mijn zwangerschap begonnen en de hormonen schijnen de klachten te verergeren. Heb vanmiddag twee spalken aangemeten gekregen in de gipskamer. Die moet ik 's avonds en 's nachts om. Hopelijk gaat het daarmee over!

Morgen ga ik ervoor zitten om alle foto's te resizen, het wordt tijd :-).

Nu alvast wat ploatjes van de kast die ik vandaag heb besteld.

De buitenkant is antiek wit en binnenkant is grijs . Met een klein beetje mazzel issie er voor de verhuizing. Wat zal ie mooi staan op die leistenen vloer (denk ik)!
pi_69872744
Beauty die kast!

Jeetje zeg dat is wel heel erg balen dat dat juist nu opspeelt!
Die spalken helpen wel (ken toevallig twee dames die het ook hebben) gelukkig.
Kun je er nog wel wat mee?? Oh lees s'avonds en s'nachts das dan wel weer beter dan de hele dag.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:48:21 #63
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69873637
De klachten beginnen nu echt vervelend te worden, de spalken komen dus net op tijd . Mijn vingers voelen afwisselend stekend (en dan echt van die steken alsof iemand er een mes in plant), tintelend en doof aan. Hoop ook echt dat de spalken helpen, want opereren tijdens de zwangerschap vind ik geen suptertof idee, maar daarna ook niet, want dan kun je gewoon een tijd je eigen kind niet tillen! Dus, duim voor me!

Ik ben zo verliefd op die kast! Ik heb stad en land afgezocht naar precies deze en dan kom ik 'm tijdens een per ongeluk bezoekje aan de plaatselijke meubelzaak gewoon live tegen .
pi_69873916
Ga zeker voor je duimen!! Zou wel heel erg zijn als je niet op en top kunt genieten van je zwangerschap en daarna je kindje.
vind hem erg mooi hoor (gaat prompt kriebelen maar koop echt niets tot we erin zitten en de maten bekend zijn).
Is typen niet pijnlijk dan?
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:59:16 #65
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_69888849
Jeetje wat vervelend dat je er nu zoveel last van hebt. Zeker in een tijd waar je van moet genieten (zwanger, klussen, shoppen voor als het huis klaar is ). Hoop dat de spalken helpen en dat je wat meer van alles kan genieten. (kan me voorstellen dat dat nu niet altijd het geval is).
Duim voor je!!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:48:55 #67
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69977930
Ben jij dan ook toevallig mijn beste vriendinnetje? Die is dan namelijk ook jarig .

Ik ga vanavond echt tijd inruimen voor een foto-update. Roerig weekje, dus even geen tijd voor gehad.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:00:09 #68
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69979935
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Maar balen van tunnelsyndroom! Daar zit je nu echt niet op te wachten.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:03:40 #69
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69985542
Dan nu ein-de-lijk foto's!

De babykamer voorzien van raggels voor het plafond dat erin komt.

Het houthok is bijna af!

Een rolletje isolatie zei u?

Eindelijk de stutten ook weg, wat lijkt de kamer veel groter nu die lelijke schouw weg is.

En weg is de vloer...

Another brick in the wall!

En het muurtje staat! Hierachter komt de inloopdouche.

Leidingwerk in de bijkeuken wordt aangelegd

Evenals in de keuken

Grondverfje...

Eindresultaat! Alhoewel, haha, te vroeg, hier was de rechterdeur nog niet af...

Het blijft zeer doen aan mijn ogen

Ook in het toilet doet het pijn...

Moohooi! Donkerblauw met roomwit op de kozijnen en deuren.

Idem!

Schuurtje ook in den verf.

Let the uitraggelen begin!!

Er zijn al meer vorderingen, maar mijn is daar vandaag vergeten foto's van te nemen. Zo is het plafond in de woonkamer voor de helft uitgeraggeld (kloteklus), is de keukenvloer weer aangestort en is de loodgieter begonnen met de leidingen in de badkamer. Foto's volgen uiteraard nog! Ooit... one day... . Dit weekend!

Ik heb ook eindelijk een aantal dingen besteld, augustus komt snel dichterbij en op bijv. het fornuis zit al bijna 8 weken levertijd. Deze moet er voor het plaatsen van de keuken zijn.

Boretti Quadra Linea - 100cm breed

Snijplank voor de frytop

M-System Big-K/1 (rvs)

Boretti Luigi afvalunit (wat een woord)

Boretti DaVinci Nero - buitenfornuis

Zo! En nu een biertje! Oh nee.... dat mag volgend jaar pas weer .
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:05:30 #70
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69985601
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:00 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Maar balen van tunnelsyndroom! Daar zit je nu echt niet op te wachten.
Thanks! Inderdaad balen, maar ik ga er gewoon vanuit dat de spalken gaan helpen!
pi_69986361
Woei!!! jij hebt met centjes gesmeten
Mooi hoor allemaal. Die vuilnisbak heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan en toen maar besloten dat ik dat allemaal ga kopen als alles staat.
Schiet wel lekker op en staat mooi in de verf! Hihi zag dat ze je van reclame hebben voorzien
pi_69986788
Goed bezig!!

Ik mis wel een heel aantal foto's.. zie wel bijschriften, maar geen beeld.. ligt dat aan mij?

Edit: reageren helpt

Wat ben ik blij dat wij van dat puin af zijn Binnenshuis dan..
pi_69987331
Geen container LieLie?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:32:01 #74
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69988308
Leuke dingen, maar jullie gooien wel alles door elkaar zeg.. modern, ouderwets, bloemen, strak.. erg zonde. Mooi huis, leuke accesoires maar die MIX! Totaal stijlloos!
pi_70013629
Mooi huis twente-meisje!
Ergens op het rosarium of Vriezenveenseweg??
Mag ik vragen waar je die kast hebt gevonden? Ik zag volgens mij bij ambiente ook een dergelijke kast, mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')