quote:Op maandag 18 mei 2009 07:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Thanks Gumtree. Bij ons kwam de stucadoor zelf met deze suggestie. Dit is een speciale stucpleister die schrob-, kras- en slagvast is. In de keuken wordt ie afgewerkt met een speciale lak. En we krijgen er garantie op, dus we proberen het gewoon.
Dus behalve de lichtknopjes (jij zwarte, ik witte) nog meer 'overeenkomsten':quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef twentemeisje het volgende:In het toilet beneden komt dit fonteintje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:27 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Dus behalve de lichtknopjes (jij zwarte, ik witte) nog meer 'overeenkomsten':
[ afbeelding ]
Wij hebben wel gewoon een kraantje óp het fonteintje trouwens...
Badkamer beginnen we pas volgend jaar aan (om het allemaal een beetje beheersbaar te houden, ook financieelquote:Op maandag 18 mei 2009 08:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Heb je dan ook in de badkamer een wastafel met witte stenen kommen/bakken?
Zeker weten! Glad you love it though!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dit is er volgens mij ook inderdaad eentje in de categorie 'love it or hate it'.
Thanks!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Rallydame het volgende:![]()
Leuke meubels... Stoel is erg leuk met die bloemetjes en onwijs handig dat er hoezen voor te koop zijn zodat je er zo een andere op kan doen als je de bloemetjes zat bent![]()
Ben benieuwd of je besluit het bed en de kast over te schilderen... En zo ja... in welke kleur. (vind het model leuk maar houd niet van het donkere hout)
van harte proficiat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef twentemeisje het volgende:
Geen klusfoto's vandaag (lief was de camera vergeten), wel een fotootje op herhaling...
[ afbeelding ]
De kleinste slaapkamer die gekscherend door iedereen de babykamer word genoemd, wordt straks echt een babykamer!Ik ben namelijk zwanger!!!
Het is nog pril, maar we hebben dit gisteren aan ouders, zusjes en vrienden verteld, dus iedereen mag het nu weten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |