Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties hier!
Met mij gaat het wel. Emotionele ups en downs wisselen elkaar af, maar dat is natuurlijk niet heel raar in deze periode. Het is nog maar zo pril en zo'n enorme overschakeling van zwanger naar ineens niet meer zwanger... De ingreep is meegevallen gelukkig, bijna geen napijn. Gelukkig zijn

en ik een great team en vinden we elkaar in ons gezamenlijke verdriet en de teleurstelling over het mislopen van de zwangerschap. We slepen elkaar er wel doorheen.
Tijd voor een foto-update, want in het huis is ook weer een en ander gebeurd!
Voorstrijkje...
![]()
Inloopdouche in wording
![]()
Nieuwe muurtje tussen twee slaapkamers, wel goed isoleren natuurlijk

![]()
De badkamer wordt aangesmeerd voor de tegelzetter. Zie hier ook het nieuwe kozijn! Je ziet nu nog noodglas, de uitzetramen moeten er nog in en daarbij wordt bovenin glas in lood geplaatst en onderin komt matglas.
![]()
There is some stucadooring going on

![]()
Voorstrijkje in de slaapkamer, plus de unit voor de vloerverwarming in de badkamer. Deze wordt uiteraard nog netjes weggewerkt.
![]()
De hal beneden staat nu ook in de voorstrijk.
![]()
Zo lekker deze zichtbare vorderingen! Hier weer wat tegeltjes:
![]()
And some more, dit is de inloopdouche.
![]()
![]()
Vandaag wordt er gevoegd. De buitenkant van het muurtje van de inloopdouche, en de wand achter het badkamermeubel worden gestuct met Pandomo Wall, dit is speciaal geschikt voor natte ruimtes. Het komt ook op de muren in de keuken en bijkeuken. Het is afneembaar en watervast. Het ziet er bijvoorbeeld zo uit (onze kleur wordt wel ietsje anders, maar wel in grijstinten):
![]()
En de afwerking van de vensterbank bij het nieuwe kozijn

![]()
De vloerverwarming beneden is aangelegd! Dat worden lekkere warme voetjes in de winter

![]()
Het nisje in de keuken, loving it!
![]()
Stuccerdestuc!
![]()
Dit beton is best hard lieverd...
![]()
Kortom: er zijn weer veel vorderingen, het heerlijke is dat deze nu ook echt zichtbaar zijn. Zoals het stucwerk en de tegels in de badkamer. Over twee weken herken je het volgens mij helemaal niet meer. En (hartkloppingen) nog een week of 7 en we wonen er!